فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد | این خودرو ها را نصف قیمت کارخانه بخرید

ایران خودرو، فروش نقدی، فوری و بدون قرعه‌کشی انواع مدل‌های خودروی هایما را آغاز کرده است. اختلاف قیمت کارخانه و بازار این محصولات چقدر است؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

با وجود میلیاردها تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه می‌دهند. حالا هم ایران خودرو، طرح فروش نقدی و فوری محصولات هایما را بدون قرعه‌کشی آغاز کرده است.

ایران خودرو، انواع مدل‌های خودرو هایما را به متقاضیان عادی و مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌کند.

در بخشنامه فروش به متقاضیان عادی آماده که موعد تحویل محصولات ۳۰ روزه و قیمت آنها قطعی است. زمان ثبت‌نام از ساعت ۱۱ امروز، ۱۲ شهریور آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت، حداکثر تا  ۱۴ شهریور، ادامه می‌یابد.

مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

ایران خودرو، این طرح را در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ دانسته‌. مادرانی که فرزند دوم آنها از این تاریخ به بعد متولد شده است مشمول این طرح‌ هستند.

مادران که درطرح‌های قبلی موفق به واریز وجه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه تخصیص نسبت به ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی اقدام کنند.

متقاضیان باید موضوع زمان تولد فرزند دوم یا بیشتر خود را پس از تاریخ ۲۴ آبان را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد کنند.

پس از انجام واریز وجه و قبل از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود. در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و ما بعد، ثبت‌نام متقاضی در هر مرحله غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری به متقاضی بازپس داده می‌شود.

هایما

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان