بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

خبر مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی | آغاز ثبت نام تسهیلات ویژه و جدید برای بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 شرایط بازنشستگان تامین اجتماعی، وابسته به میزان سخت بودن شغل و همینطور وابسته به جنسیت است. حداکثر سابقه برای پذیرش و محاسبه در تعیین مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ سال است. عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق قانون، تابع مقررات مربوط به عیدی و پاداش کارمندان دولت می‌باشد. بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت بیمه تکمیلی در سال ۱۴۰۰ تا آخر بهمن‌ماه فرصت ثبت نام داشتند. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۷ درصدی پیدا کرد. بازنشستگان کمتر از ۳۰ سال سابقه، باتوجه به سنوات، کمتر از این مبلغ دریافت می کردند.

«نعمت الله ترکی» با اعلام این خبر گفت: مرحله سوم وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب ۳۳ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط تا عصر امروز (دوشنبه ۱۷مردادماه) واریز می شود.

ترکی افزود: امکان ثبت نام این نوع تسهیلات به صورت مستمر وجود دارد و بازنشستگانی که متقاضی دریافت این وام هستند می توانند به بخش تسهیلات مالی در سایت صندوق به نشانی cspf.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

وی همچنین یادآور شد: وام ضروری ۳۰میلیون تومانی با کارمزد سالانه ۴ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ماهه درنظر گرفته شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری گفتنی است، نوبت دوم این وام ۱۲ تیرماه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده بود.

بازنشستگان تامین اجتماعی

نحوه ثبت نام و بازیابی گذرواژه فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی در سیستم غیر حضوری :

– توجه داشته باشید شمارهتلفن همراه وارد شده صرفاً می بایست متعلق به شخص شما( مستمری بگیر محترم) باشد. در غیر اینصورت جهت فعال سازی کاربری مراجعه به شعبه الزامی می باشد.

– در  قسمت سوالات امنیتی میبایست هر سه سوال متفاوت را با پاسخ های متفاوت وارد نمائید.

– مستمری بگیر گرامی در حفظ و نگهداری رمز (گذر واژه ) خود دقت نمائید، مسئولیت افشای رمز و هرگونه سوء استفاده از آن بعهده  شما می باشد.

– این خدمت رایگان و به صورت ٢۴ ساعته می باشد.

بازیابی گذرواژه:

درصورت فراموشی گذرواژه  خود، همانطور که در شکل مشخص است کافیست پس از ورود به سیستم روی دکمه ورود به سامانه کلیک نمائید

یکی از مهم ترین خدمات سازمان تامین اجتماعی ، پرداخت مستمری به حدود پنج میلیون بازنشسته که تحت پوشش این بیمه هستند، می باشد. همانطور که بیان کردیم دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران از طریق سامانه تامین اجتماعی و بدون نیاز به مراجعه حضوری با استفاده از کدملی امکان پذیر است. مستمری بگیران با استفاده از راهنمای تصویری ذیل می توانند با مراجعه به سامانه تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

مستمری بگیران جهت ورود به سامانه ابتدا می بایست عبارت سامانه تامین اجتماعی و یا آدرس tamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نموده و دقیقا وارد همین صفحه شوند.

پس از ورود به سامانه، از قسمت میز خدمت که در پایین صفحه قرار دارد گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران را که از جمله خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir می باشد را انتخاب نمایند.

در این مرحله لازم است نام کاربری و گذرواژه ای که در هنگام ثبت نام در سامانه انتخاب کرده اند را وارد نمایند، تا به صفحه مربوط به دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران وارد شوند.

تمامی مستمری بگیران پس از وارد نمودن کد ملی و گذر واژه تامین اجتماعی خود به راحتی می توانند فیش حقوقی خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنند.

بازنشستگانِ (مستمری بگیران) تامین اجتماعی، از طریق سامانه تامین اجتماعی و با استفاده از کدملی می توانند فیش حقوقی خودشان را دریافت کنند.

برای مشاهده فیش حقوقی، داشتن نام کاربری و گذر واژه فعال در سامانه تامین اجتماعی الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان