فال عشق امروز | فال عشق روز

فال عشق روزانه | فال عشق امروز 16 مرداد ماه

اگر شما هم عاشق شده اید و دوست دارید از احساسات طرف مقابل آگاه شوید در ادامه با ما همراه شوید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال عشق فروردین

هر چیزی که شما را وادار کند فرصتی را به دست آورید و جهش به سمت جلو را تشویق کند، اکنون بسیار مفید است. هر چیزی که بسیار متفاوت است و دامنه تازه ای ارائه می دهد، بینش شما را تقویت می کند.

فقط گذشته شما را از انجام این پرش به ناشناخته ها باز می دارد. برخی از ایده های قدیمی، از یک رابطه جدید بر اساس ایده آل های جدید پشتیبانی نمی کنند. برای ورود به زمان حال و یک رابطه جدید، باید قدیمی ها را رها کنید.

فال عشق اردیبهشت

گاهی اوقات فقط باید اجازه دهید بعضی درها بسته شوند. بگذارید یک فصل از زندگی شما بسته شود تا با ایمان و اطمینان به فصل جدید بروید. پیش روی شما آینده ای پر از فرصت های جدید است. به مسائل گذشته نچسبید و اجازه ندهید به شما آسیب وارد کنند.

فال عشق خرداد

به قول معروف همه چیز در عشق و جنگ، عادلانه است. گاهی اوقات تصدیق نقش شریک مان در یک راه حل مثبت دشوار است. ما احساس می کنیم که همه چیز به لطف خودمان بود و برای رسیدن به نتیجه، فقط خودمان مثمر ثمر بوده ایم.

امروز سعی کنید در جایی که باید، به طرف مقابل تان اعتبار بدهید و همچنین زمانی که سرزنش شدید، با فروتنی تقصیر را بپذیرید. با این کار فصل جدیدی در زندگی مشترک شما باز خواهد شد.

فال عشق تیر

اغلب این چیزهای کوچک است که باعث می شود اعصاب یکدیگر را به هم بزنیم. ما به خوبی با مسائل بزرگ کنار می آییم.

چیزی که امروز لازم است مراقب آن باشید، این است که اجازه ندهید یک عادت خاص یا نگرش تدافعی مانع از این شود که معشوق تان را مورد قدردانی و محبت قرار دهید. دریچه قلب تان را باز کنید و عشق بیشتری را وارد آن کنید.

فال عشق مرداد

هیچ کس نه دوست دارد به او گفته شود چه کاری انجام دهد، و نه دوست دارد که نادیده گرفته شود. هم ترازی اختری امروز نشان می دهد که شما باید در شراکت فعلی خود تعادل بین عیب یابی و چیزی که ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد را پیدا کنید.

اگر این کار را از صمیم قلب انجام دهید، بسیار مثبت جلو خواهید رفت. قلمرو جدیدی از لذت برای هر دوی شما باز خواهد شد.

فال عشق شهریور

پوسته بیرونی سخت شما، اغلب یک اقدام محافظتی در برابر احساسات آسیب دیده است. همچنین گاهی اوقات، مانعی برای رشد و فرصت های بیشتر است.

انرژی اختری نشان می دهد که اگر امروز بتوانید احساسات سخت را با جسارت و جرات افشای جنبه حساس تر خود ابراز کنید، کمک کننده خواهد بود. ممکن است از صدمه دیدن بترسید، اما اگر ریسک نکنید، طرف مقابل از کجا بفهمد دوستش دارید؟

فال عشق مهر

امروز ممکن است یک در بسته شود، در حالی که در دیگری شروع به باز شدن کند. با این همه پتانسیل در زندگی عاشقانه خود، نباید اجازه دهید که یک حادثه از گذشته شادی شما را در حال حاضر خدشه دار کند.

قبل از باز کردن کامل این در جدید، مطمئن شوید که درهای گذشته محکم قفل شده اند. تنها در این صورت است که می‌ توانید بدون هیچ مانعی پیش بروید.

فال عشق آبان

اگر مجبورید برای نگه داشتن معشوق خود دست به هر کاری بزنید، باید در رابطه خود تجدید نظر کنید. اگر مجبورید از نگرش‌ های سخت‌ گیرانه برای دستکاری موقعیت خاصی استفاده کنید، عشق حقیقی وجود ندارد.

اگر بپذیرید که در پشت رفتار سرد، نگرش ترس وجود دارد، ممکن است به درکی واقعی برسید.

فال عشق آذر

همانطور که می دانید تضادها وجود دارند، اما شاید میانه روی، راه خرد باشد. امروز در زندگی عاشقانه خود، وسوسه نشوید که نگرش همسرتان را خیلی جدی بگیرید.

ممکن است به نظر برسد که رفتار سرد و خودخواهانه ای از خود نشان می دهد. این ناشی از عدم اطمینان و شاید ترس است. سعی کنید مسائل را از دیدگاه او درک کنید. به او احساس امنیت دهید.

فال عشق دی

نباید فقط به خاطر یک روز بد یا به دلیل یک مشکل کوچک، تصمیم به پایان دادن به یک رابطه بگیرید. شما باید به کسی باور داشته باشید که شاید شایسته این باور نباشد. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، یک تغییر بسیار امیدوارکننده رخ خواهد داد.

فال عشق بهمن

شما دوست دارید یک رویکرد با اعتماد به نفس و شاداب نسبت به زندگی داشته باشید. امروز ممکن است متوجه شوید که عزیزترین فرد زندگی شما به اندازه کافی به شما نزدیک نیست.

به جای اینکه با عصبانیت رفتار کنید، باید کمی زمان بگذارید تا بفهمید واقعا چه اتفاقی دارد می‌ افتد، و چرا او اینطور رفتار می‌ کند. این امکان وجود دارد که شما ناآگاهانه به او صدمه زده باشید و نیاز داشته باشید که به نظرات او گوش دهید.

فال عشق اسفند

خوب می دانید که چقدر دردناک است وقتی فرد مورد علاقه تان به شما نزدیک نباشد. شما خودتان هم وقتی در فکر انتقام هستید، باید کمی دور شوید. در مورد آنچه به نظر می رسد در حال وقوع است، پر از پارانویا و شک و تردید نباشید.

ممکن است اصلا آن چیزی نباشد که فکر می کنید. ما یک اتفاق را به روش های مختلف درک می کنیم و سیگنال ها گاهی می توانند گمراه کننده باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان