فروش فوری سایپا | قرعه کشی خودرو | ثبت نام خودرو

حراج بی نظیر فروش فوری سایپا با خودرو پرطرفدار | سایپا آتش زد به مالش

پیش فروش ۲ خودروی چانگان وارداتی توسط شرکت سایپا کلید خورد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. طرح فروش فوری سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. .طرح فروش فوری سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. در این طرح فروش فوری سایپا چندین محصول پر فروش فوری سایپا عرضه شده است .

مجوز ترخیص خودرو‌های وارداتی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده بود صادر شد و امروز سایپا شرایط ثبت نام چانگان CS ۳۵ پلاس در تیپ‌های ۲ و ۳ را اعلام کرد.

سایپا قیمت نهایی چانگان وارداتی CS ۳۵ پلاس (تیپ‌های ۲ و ۳) را اعلام کرد. مدل این خودرو‌ها ۲۰۲۳ است.

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرواست.

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

۶- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح یا ناقص بوده، ثبت نام خودروی وارداتی چانگان باطل می‌شود.

۷- ثبت نام خودروی وارداتی سایپا صرفا ویژه متقاضیان خرید خودروی چانگان ۳۵+CS که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو اقدام کردند، می‌باشد.

چانگان CS35 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی و به بازار عرضه شد و باتوجه به رتبه فروش بسیار خوب این خودرو در کشور چین که جایگاه نهم را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش ایمنا شرکت سایپا به عنوان شریک تجاری چانگان در ایران، از سال ۱۳۹۴ چانگان CS۳۵ را به بازار خودرو کشور معرفی کرد. CS۳۵ در ابتدا به صورت وارداتی توسط سایپا عرضه شد و سپس مونتاژ آن در این شرکت آغاز گردید. چانگان CS۳۵ در دو نمونه با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک در بازار عرضه می‌شود.

محصولات چانگان در بخش طراحی ظاهری و فنی، وابستگی بسیاری به محصولات فورد دارند. چانگان افزون بر شانگهای، دو دفتر طراحی در تورین ایتالیا و میشیگان ایالات متحده آمریکا نیز تأسیس کرده است. این شرکت در میان چهار خودروساز بزرگ چین قرار دارد و محصولات آن فروش بالایی در چین و بازارهای صادراتی دارند. چانگان در سال ۹۴ با “سایپا” همکاری کرد. سایپا که افزون بر چانگان، همزمان به سراغ زوتی و برلیانس هم رفته بود، قصد داشت با در انحصار داشتن عرضه محصولات این سه برند چینی، بخش قابل توجه‌ای از بازار خودروهای متوسط ایران را به خود اختصاص دهد. “پارس خودرو” تولید انبوه محصولات برلیانس را بر عهده گرفت، زوتی به کارخانه بُن رو – سایپا رفت و چانگان هم به سایپای کاشان رسید.

فروش فوری سایپا

از میان این سه شریک جدید سایپا، برلیانس بیش از آن دو مورد توجه سایپایی‌ها قرار داشت. تیراژ بالای تولید و تبلیغات فراوان، بخت را با برلیانس همراه کرد تا به یکی از پر فروش ترین خودروهای چینی بازار تبدیل شود. سپس در سال ۹۵، کراس اوور CS۳۵ روی خط تولید سایپا کاشان قرار گرفت. CS۳۵ های مونتاژی با استقبال خوبی از سوی بازار مواجه شدند، اما تعلل سایپا در افزایش تنوع محصولات چانگان، فرصت توسعه را از این برند با کیفیت چینی در ایران سلب کرد. سایپا بارها مدل‌های دیگر چانگان از جمله CS۷۵، CS۸۵، CS۹۵، بنی، ایدو الکتریکی و… را با خود به نمایشگاه‌های خودرو آورد، اما پای هیچکدام از آنها به کارخانه کاشان باز نشد. توقف عرضه سدان خوش آتیه ایدو نیز، CS۳۵ را به تنها محصول چانگان در ایران تبدیل کرد.

طراحی خارجی چانگان CS۳۵

کراس اوور جمع و جور CS۳۵، از سال ۲۰۱۳ به سبد محصولات چانگان اضافه شده است. این خودرو در کلاس مینی کراس اوورها جای می‌گیرد و از مهم‌ترین رقیبان داخلی آن می‌توان به ام وی ام X۲۲ و جک S۳ اشاره کرد. CS۳۵ کوچک‌ترین محصول چانگان نیست. چانگان در سال ۲۰۱۵ محصولی جدید به نام CS۱۵ معرفی کرد که رقیب خودروهایی همچون لیفان X۵۰ و دانگ فنگ H۳۰ کراس است.

تناسب طراحی CS۳۵ به گونه‌ای است که این خودرو را بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهد. درست مانند رنو کپچر و پژو ۲۰۰۸ که از روی تصاویر، بزرگ‌تر از جثه واقعی خود به نظر می‌رسند. بسیاری چانگان CS۳۵ را رقیب خودروهای بزرگ‌تری همچون لیفان X۶۰ یا ام وی ام X۳۳ می‌دانند.

چراغ‌های جلو با انحنایی زیاد به سمت گل گیرها کشیده شده‌اند. بزرگ بودن چراغ‌ها نسبت به ابعاد بدنه، طراحی چینی خودرو را فریاد می‌زند. اما از سویی، جلوپنجره نیز با دو خط کرومی و نشان برجسته چانگان با ابعاد چراغ‌ها هماهنگی دارد. فلاپ مشکی رنگ سرتاسر بدنه دیده می‌شود و در قسمت سپر جلو با یک دیفیوزر نقره‌ای رنگ همراه شده است. بالای پروژکتورهای جلو، یک ابرویی همرنگ با تزئینات نقره‌ای بدنه وجود دار. در نسخه‌های مونتاژی CS۳۵، یک جفت چراغ روشنایی روز هم به سپر جلو اضافه شده است.

در نمای کناری بدنه، خطوط روی در و حجم پردازی گل گیرها زیبا و منطقی هستند. نقطه تمایز شخصیت CS۳۵ با رقیب‌هایش، ادامه یافتن پروفیل پلاستیکی دور پنجره‌ها تا ستون C است که به نشان آبی رنگ چانگان مزین شده است. نصب ریل‌های سقفی نیز به سبک طراحی این کلاس از خودروها انجام گرفته است اما یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت طراحی نمای بیرونی CS۳۵، رینگ‌های بزرگ ۱۷٫۰ اینچی خودرو هستند که جذابیت بیشتری همراه دارد.

طراحی چراغ‌ها و تمام اجزا کامل و زیبا هستند، چانگان CS۳۵ در بحث طراحی و زیبایی، نمره قبولی را دریافت می‌کند.

درون کابین CS۳۵، ترکیبی از طراحی‌های داخلی فورد و خودروهای آسیایی را می‌توانید مشاهده کنید. بخش عمده‌ای از داشبورد را پلاستیک مشکی تشکیل می‌دهد. پلاستیک‌های نیمه بالایی داشبورد، نرم و نیمه پایینی، خشک است. تزئینات نقره‌ای و چرم های مشکی صندلی‌ها و فرمان با دوخت قرمز، فضایی اسپرت و تا حدودی با کیفیت را به وجود آورده‌اند. اثری از نمایش گر لمسی روی کنسول دیده نمی‌شود و یک نمایش گر TFT کوچک، اطلاعات سیستم صوتی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. کلیدهای سیستم صوتی خودرو در پایین نمایش گر و با اندکی زاویه قرار گرفته‌اند که این طرح جذابیت خاصی دارد.

خروجی برق ۱۲ ولت در چانگان CS۳۵ وجود دارد و در این قسمت افزون بر تعبیه فضای مناسب برای قرار دادن تلفن همراه یا وسایل دیگر، دو دست گیره هم به سبک طراحی کابین سوپر اسپرت‌ها دیده می‌شود. فرمان CS۳۵ ساده و خوش دست است و روکش چرمی آن جلوه اسپرتی به کابین داده است. نشان گره‌ای پشت فرمان از زیباترین بخش‌های طراحی داخلی چانگان هستند که با نور پردازی آبی آسمانی جلوه زیبایی در تاریکی شب دارند. فضای کابین برای سرنشینان جلو کافی است و ارتفاع زیاد سقف مشکلی برای نشستن افراد بلند قد ایجاد نمی‌کند. فضای ردیف دوم نیز برای نشستن دو بزرگسال مناسب است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی چانگان CS۳۵ می‌توان به کیسه‌های هوای راننده، سرنشین و کناری، سان روف برقی، کروز کنترل، سیستم ضد سرقت، تنظیم شش جهتی دستی صندلی راننده، سنسور پارک عقب، چراغ‌های هالوژن جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، مه شکن جلو و عقب، چراغ روز و سنسور نور، زیر آرنجی سرنشینان جلو، تهویه مطبوع دستی، کامپیوتر سفر، آینه‌های تاشوی برقی، شش بلندگو و کمربندهای ایمنی مجهز به پیش کشنده اشاره کرد. امکانات رفاهی چانگان CS۳۵ در حد نیاز است، تنها نقطه ضعف فهرست آپشن های این خودرو در برابر رقیب‌ها، فقدان سیستم چند رسانه‌ای با نمایش گر لمسی و دوربین عقب است که البته این مورد را با هزینه جداگانه به صورت افتر مارکت از بازار می‌توان تهیه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان