فروش فوری سایپا | خرید خودرو سایپا | ثبت نام خودرو

آغاز فروش فوری سایپا یک سوم قیمت بازار از دم قسط| سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

پیش فروش ۲ خودروی چانگان وارداتی توسط شرکت سایپا کلید خورد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. طرح فروش فوری سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. .طرح فروش فوری سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. در این طرح فروش فوری سایپا چندین محصول پر فروش فوری سایپا عرضه شده است .

روز گذشته مجوز ترخیص خودرو‌های وارداتی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده بود صادر شد و امروز سایپا شرایط ثبت نام چانگان CS ۳۵ پلاس در تیپ‌های ۲ و ۳ را اعلام کرد.

سایپا قیمت نهایی چانگان وارداتی CS ۳۵ پلاس (تیپ‌های ۲ و ۳) را اعلام کرد. مدل این خودرو‌ها ۲۰۲۳ است.

متقاضیان ثبت نام خودرو‌های وارداتی سامانه یکپارچه که برای آن‌ها پیامک واریز وجه ارسال شده است، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

چه کسانی می‌توانند در پیش فروش چانگان ۳۵+CS شرکت کنند؟

شرایط ثبت نام سایپا ویژه فروش فوری چانگان ۳۵+CS به شرح زیر است:

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد خودروسازان نداشته باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

۶- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص شود اطلاعات متقاضی ناصحیح یا ناقص بوده، ثبت نام خودروی وارداتی چانگان باطل می‌شود.

۷- ثبت نام خودروی وارداتی سایپا صرفا ویژه متقاضیان خرید خودروی چانگان ۳۵+CS که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو اقدام کردند، می‌باشد.

چانگان CS35 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی و به بازار عرضه شد و باتوجه به رتبه فروش بسیار خوب این خودرو در کشور چین که جایگاه نهم را به خود اختصاص داده بود.

فروش فوری سایپا

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

 گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی کوییک 1402 خبر داد. در ادامه شرایط شرکت در پیش فروش سایپا آورده شده است.

این دوره از ثبت نام سایپا مربوط به پیش فروش کوییک اس است. قیمت کوییک عرضه شده ۱۳۴ میلیون تومان است که البته این رقم به عنوان پیش پرداخت باید واریز شود و مابقی مبلغ هنگام تحویل یعنی آذر و اسفند سال جاری طبق قیمت روز کارخانه سایپا محاسبه می‌شود و سپس فراخوان واریز وجه دوباره صادر خواهد شد.

متقاضیان عادی برای ثبت نام بدون قرعه کشی کوییک 1402 از شنبه 31 تیرماه می‌توانند به منظور واریز وجه از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طبق اطلاعیه جدید پیش فروش سایپا، ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی از روز شنبه هفته آینده به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. 

متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی کوییک اس که نوبت دریافت پاییز و زمستان سال جاری را دریافت کرده و روز پنجشنبه (29 تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، از  31 تیرماه می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا برای تکمیل مراحل ثبت نام کوییک اس اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان