وام فوری | وام بدون ضامن | وام قرض الحسنه

وام فوری کم کارمزد بانک ملی با اقساط کم | وام فوری با بازپرداخت طولانی مدت و تحویل آنی

دریافت وام در طرح مروارید بانک ملی تا ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل 6 ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود. 

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر 10 میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

وام فوری

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

مشتریان بانک رفاه کارگران که به وام ۱۵۰ میلیون تومانی این مجموعه احتیاج دارند گذشته از ارائه معرفی نامه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب مذکور، باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد، تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۸۴ ماه می‌رسد. لازم

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۳۲۱ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۷۲ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان خواهد بود.

بانک رفاه کارگران به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر در سال ۱۳۳۸ فعالیت خود را آغاز کرد. نخستین شعبه این مجموعه ششم فروردین ماه ۱۳۴۰ در تهران و اصفهان مشغول به کار شد. این مجموعه با کمک ۱۰ هزار و ۴۸۳ نیروی انسانی و داشتن هزار و ۱۵ شعبه فعال در سراسر کشور به مشتریان واجد شرایط خود انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را ارائه می‌دهد.

با تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات خرد، ویژه زنان سرپرست خانوار از این به بعد،‌ آنها می‌توانند بدون ضامن وام خرد و اشتغالزایی دریافت کنند.

شاید دیگر دریافت وام خرد یا همان تسهیلات قرض‌الحسنه برای زنان سرپرست خانوار شبیه به یک رؤیا یا کابوس شبانه نباشد! تا پیش از مصوبه تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات ویژه این قشر 6میلیونی از جمعیت فعال کار کشور، دریافت وام برایشان شبیه به فتح سکوی نخست المپیک بود و چه سختی‌ها که در این راه متحمل می‌شدند.

بر اساس آمارهای ارائه شده در سال‌‌های گذشته رشد منفی جمعیت فعال زنان، کاهش سهم اشتغال آنها، عدم رغبت زنان برای ورود به بازار کار و چالش‌های موجود بر سر راه زنان خانه‌دار باعث شده بود تا نرخ بیکاری در بین زنان افزایش یابد.

در همین باره رئیس کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران گفته که  براساس آمارها ۱۶ درصد زنان در اقتصاد ایران تأثیرگذار هستند که این نمونه‌ای از عدم توجه به توانمندی زنان بوده است.

سیمین حاجی پور با بیان اینکه حضور زنان در عرصه گردشگری نقش آفرین و زمینه درآمدزایی را به همراه دارد، افزود: گردشگری یکی از راهکارهایی است که زنان می‌توانند به دید کسب درآمد به آن نگاه کنند.  بر اساس جدیدترین آمارهای جمعیتی کشور، تعداد مردان سرپرست خانوار از ۱۸ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در سال ۱۳۹۰ به بیش از ۲۲ میلیون نفر رسیده و همچنین در این مدت، تعداد زنان سرپرست خانوار از ۲ میلیون و ۷۷۳ هزار نفر به بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که براساس آمارهای غیررسمی جمعیت زنان سرپرست خانوار در حدود 6 میلیون نفر برآورد شده است که مسیر اشتغال برای این میزان جمعیت با تصویب این مصوبه که علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اعلام کرد، هموار شده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، تصویب این مصوبه را برای زنان سرپرست خانوار چنان دارای اهمیت می‌داند که آن را یک دستاورد مهم در این دولت اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان