سرمربی جدید تراکتور کیست؟ | بچه های تیم او را نمی شناسند

مسئولان تراکتور به زودی یک سرمربی خارجی که چندان برای فوتبالدوستان ایران آشنا نیست را به عنوان مسئول کادرفنی معرفی می‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بعد از جدایی قربان بردیف از تراکتور، مسئولان این باشگاه در سکوت کامل مشغول مذاکره با گزینه های مد نظر خود هستند تا بتوانند سرمربی جدید را برگزینند. در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون نیمکت تراکتور به گوش می‌رسید اما هیچ کدام از این شایعات فعلا تحقق نیافته و تنها اتفاق جدید اضافه شدن محمد نصرتی به جمع اعضای کادرفنی بوده است.

حضور نصرتی در کادرفنی تراکتور این را می‌رساند که سرمربی جدید این تیم یک مربی خارجی است. بی شک اگر تراکتوری ها به دنبال مربی ایرانی بودند این حق را برای او قائل می‌شدند تا دستیارانش را نیز خودش انتخاب کند. انتخاب آنها یک مربی خارجی است و نصرتی هم به عنوان مربی ایرانی در کنارش خواهد بود.

اگرچه پیش از این شایعاتی درباره مذاکرات مسئولان تراکتور با ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تبار برای بازگشت او به ایران مطرح شده بود اما پیگیری های خبرنگار ما نشان داد که گزینه های سرمربیگری تراکتور مربیان خارجی دیگری هستند.

مدیران تراکتور مذاکراتی را با دو مربی خارجی که نام شان چندان برای فوتبالدوستان ایرانی آشنا نیست جلو برده‌اند و احتمالا امروز یا فردا یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید خود برمی‌گزینند.

سرمربی جدید تراکتور باید هرچه زودتر با حضور در تبریز کار خود را شروع کند؛ این تیم روز 29 آذر ماه در لیگ برتر باید مقابل پیکان قرار بگیرد و به همین خاطر نیاز است سرمربی خارجی که احتمالا شناخت زیادی هم از شرایط فوتبال ایران ندارد سریع‌تر کار خود را استارت بزند.

 

منبع: ورزش 3
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان