پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بهترین فرش ماشینی

"بهترین فرش ماشینی کدومه؟" ، " چه تراکمی داشته باشه؟" ،  "چند شانه باشه؟" ، " چه جنسی داشته باشه؟" این سوالات و چندین سوال دیگر، سوالات و ابهاماتی هستند که شما هنگام تحقیق درباره  بهترین فرش ماشینی، در سرتان تکرار می شود. دانستن جواب این سوالات موجب می شود بتوانید بهترین فرش ماشینی مناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید. پس تا پایان این مقاله را به دقت مطالعه کنی

خرید اینترنتی فرش ماشینی

و اما برگردیم به سوال اصلی! بهترین فرش ماشینی کدومه؟

قبل از پاسخ به این سوال، بهتر است بگویم فرش ها از نظر تراکم بافت، یک معیاری دارند به نام " شانه " . از 500 شانه گرفته تا 1500 شانه. هرچه این عدد بالاتر باشد، بدین معنی است که تراکم بافت فرش بالاتر است، و درنتیجه گران تر هم می شود. حالا سوال اینجاست، آیا در میان فرش های 700 شانه، 1200 شانه، 1000 شانه و 1500 شانه، بهترین فرش ماشینی کدام است؟

خرید بهترین فرش ماشینی

برای خرید فرش ماشینی، ابتدا بهتر است طبق سلیقه خودتان، از میان انواع و اقسام برندها و طرح ها، به خوبی بشناسید. گاهی افراد صرفاً به دنبال خرید طرح خاصی از فرش ماشینی هستند، و توجه زیادی به برند آن ندارند. گاهی هم برعکس، افرادی هستند که اعتقلا دارند حتماً باید سراغ مطرح ترین برندها بروند، حتی اگر طرح های موجود ، زیاد باب میلشان نباشد!

در هر دو صورت شما باید به الیاف مورد استفاده در فرش نگاه کنید. الیاف مورد استفاده در فرش اهمیت بسیار زیادی دارد که اصولا خریداران به این نکته دقت نمی کنند.

بطور مثال قالی سلیمان از الیاف درالون آلمان در فرش های خود استفاده می کند. این الیاف نساجی ، از بهترین و با کیفیت ترین الیاف در دنیا می باشد.

الیاف درالون به دلیل براق بودن ، لطافت و گرمایش خوب همچنین ثبات نوری و مقاومت در برابر عوامل جوی ، تمیز شدن آسان و حفظ ابعاد اولیه گرینه بسیار مناسبی برای کاربردهای خانگی ( فرش ، پرده ، رومبلی و پتو ) فضا های باز ( انواع سایه بان , مبلمان فضای باز و بادبانها ) مد و فشن ، انواع لباسهای ورزشی ، لباس کار نیز کاربرد دارد.

به طور کلی از این الیاف در صنایعی محصول نهایی آن نیاز به ماندگاری بسیار بالایی دارد استفاده میشود.

بهترین فرش ماشینی وینتیج قالی سلیمان

 

حالا دو راه برای خرید دارید: خرید حضوری و خرید آنلاین ( اینترنتی). با خرید حضوری که کاملاً آشنایی دارید. ازین رو، تصمیم دارم نکاتی در مورد خرید اینترنتی فرش ماشینی توضیحاتی بدهم.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

برای خرید اینترنتی فرش ماشینی، شما باید ابتدا به وب سایت شرکت مورد نظرتان مراجعه کنید. در بخش محصولات، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید، و سپس اقدام به پرداخت کنید.

خرید فرش ماشینی از شرکت تولیدی و صنعتی قالی سلیمان

شرکت تولیدی قالی سلیمان از جمله مراکز معتبر فروش فرش ماشینی محسوب می‌شود که در حال حاضر مشتریان زیادی داشته و توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند. از جمله مزایای بکارگیری از این شرکت به جهت خرید اینترنتی فرش ماشینی، استفاده از الیاف درالون آلمان است که بهترین الیاف در نوع خود در دنیا می باشد. از افتخارات این شرکت داشتن نمایندگی فروش در 70 کشور دنیا است که باعث شهرت بیش از پیش فرش‌های ماشینی ایرانی شده است. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای بیش از 60 نمایندگی در شهرهای مختلف بوده که خرید فرش ماشینی با الیاف کمیاب درالون آلمان آسان کرده است.

ضمناً گفتنی است که ارسال رایگان فرش به شهرهای مختلف از دیگر مزیت‌های خرید از این فروشگاه اینترنتی فر ش قالی سلیمان به حساب می‌آید که از جمله افتخارات آن انتخاب بعنوان واحد نمونه سال در صادرات و مصرف کننده بوده است.

 

حال اگر خواهان خرید انواع فرش ماشینی با قیمت فرش مناسب و کیفیت عالی هستید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده، با مشاوران تیم تخصصی فروشگاه اینترنتی خرید  قالی سلیمان ارتباط برقرار کنید.

برای ورود به سایت فرشوگاه اینترنتی قالی سلیمان روی عکس زیرکلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان