فواید بیشمار بینی درمانی در طب شرقی

در طب سنتی هندی دارو هایی از طریق بینی وارد بدن می شوند، که تاثیرات فوقوالعاده و باور نکردنی بر روی سلامت جسم و روح دارد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

درمان سفیدی زودرس موها

روغنهای مورد استفاده در درمان ناسیا تأثیر مثبتی بر سیستم وریدی و عصبی دارد و انسداد کانال ها را برطرف می کند در نتیجه، تأثیر زیادی بر سفید شدن موها و کیفیت آن به طور کلی دارد.

سفیدی مو

درمان بی خوابی

بی خوابی اغلب با داروهای آرام بخش درمان می شود اما ناسیا روش طبیعی دیگری برای درمان این مشکل ارائه می دهد. محققان می گویند این کار در ایجاد یک خواب با کیفیت موثر است. بیمارانی که در بیدار ماندن هنگام رانندگی یا انجام فعالیتهای اجتماعی در طول روز مشکل داشتند، با استفاده از این درمان به طرز قابل توجهی بهبود یافتند.

درمان استرس و اضطراب

ناسیا برای درمان اضطراب، تنش عضلانی و استرس بسیار موثر است. ذهن و بدن به هم متصل هستند و در واقع رابطه ای مستقیم با هم دارند، ناسیا (درمان بینی) با به آرامش رساندن بدن به درمان اضطراب کمک می کند و خلق و خو و درک شما را بهبود می بخشد.

استرس

درمان سینوزیت مزمن

تغییر شیوه زندگی و افزایش آلودگی ها می توانند بر سلامتی ما تأثیر منفی بگذارند. بر اساس یک مطالعه میدانی بیماران پس از درمان با ناسیا علائم و نشانه های سینوزیت خود را تسکین یافته دیدند. اشعه ایکس نتایج بسیار قابل توجهی را در هر دو سینوس پیشانی این افراد نشان داد.

درمان آلرژی

در افرادی که دارای آلرژی و حساسیت هایی هستند پس از درمان ناسیا، یک لایه محافظ به عنوان یک مانع در سطح مخاط بینی شان ایجاد می شود بنابراین مواد حساسیت زا دیگر با سلول های بینی آن ها تماس پیدا نمی کنند و در نتیجه علائم حساسیت را برای این افراد ایجاد نمی کنند.

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان