جزئیات جدید نجات 6 نفر از غرق شدن

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی به شناور سنتی (لنج) مسیر بندر ریگ - دبی و نجات ۶ خدمه آن از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس با موفقیت انجام شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمد شکیبی نسب روز یکشنبه ۲۹ آبان اظهار کرد: روز گذشته پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به ایستگاه مخابرات دریایی لاور ساحلی مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه از بندر عامری به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: ناجی ۱۸ ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد، خدمه موتورلنج مضطر را در جان پناه رویت کرده و شناور به حالت نیمه غرق درآمده است.

شکیبی نسب افزود: ساعت ۲۰ پس از بررسی شناور مضطر مشخص شد امکان شناورسازی لنج مضطر وجود ندارد و بر همین اساس هماهنگی لازم جهت اعزام یک فروند موتورلنج امدادرسان از طریق مالک انجام شد.

وی عنوان کرد: ناجی ساعت ۲۱ و ۳۰ اعلام کرد موتورلنج امدادرسان به موقعیت رسیده و اقدام به انتقال شناور مضطر به سمت بندر عامری کرده است.

شکیبی نسب یادآور شد: در ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه با توجه به پایدار بودن وضعت موتورلنج مضطر و عدم نیاز شناور ناجی، ناجی ۱۸ به سمت پایگاهش بازگشت و پس از پهلوگیری نجات یافتگان را به اسکله انتقال داد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان