نیوشا ضیغمی | اینستاگرام نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با استایل المینیومی | زر ورق پیچ کرده خودشو نیوشا ضیغمی

عکسی از نیوشا ضیغمی که نظر کاربران را جلب کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نیوشا ضیغمی عکسی در کنار دو مهماندار از خودش منتشر کرده و در این عکس از مهماندارهای پرواز مشهد تشکر کرده است.نیوشا ضیغمی هنرپیشه و بازیگر ایرانی است.نیوشا ضیغمی متولد تیر 1359 است.نیوشا ضیغمی متاهل و دارای یک فرزند دختر است.نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.نیوشا ضیغمی جزء بازیگران پرحاشیه ایرانی محسوب میشود.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی و متولد ۱۸ تیر سال ۱۳۵۹ می باشد. در دوره بازیگری کانون سینما گران جوان با سریال «در چشم باد»مسعود جعفری جوازانی در سال ۱۳۸۲ کار حرفه ای را آغاز کرد.نیوشا ضیغمی فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است. حالا یک بازیگر صاحب نام است و همسرش از تاجران نقره می باشد.او دارای یک فرزند دختر به نام لنا است.

نیوشا ضیغمی

بازیگری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی اگرچه تحصیلاتش را در رشته روانشناسی کودک به اتمام رساند اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و فراگیری این هنر پرداخت.بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان، مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد. ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد.

در چشم باد اولین سریال نیوشا ضیغمی

سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، سریالی تاریخی حماسی بود که تیرماه سال 88 در شبکه یک سیما روی آنتن رفت.نیوشا ضیغمی در اولین تجربه بازیگری خود در این سریال پربیننده مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش رعنا همسر عباس شد.

نیوشا ضیغمی

مرحوم پدرش محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است ، یک خواهر بنام روشا دارد و اصالتا از سمت مادر کرد مهاباد می باشد.بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال در چشم باد معرفی شد.ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد .با فیلم مواجهه در سال 1383 به سینما راه یافت و یکسال بعد با فیلم شوریده به کارگردانی محمدعلی سجادی نامزد سیمرغ بلورین فجر شد.شهرت او اما با فیلم پارک وی سال 1385 به کارگردانی فریدون جیرانی شروع و سپس با فیلم اخراجی ها در همین سال ادامه یافت.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی با تاجر نقره

نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با آرش پولادخان (تاجر نقره) ازدواج کرد ، شاید جالب باشد بدانید که مهریه این زوج تنها دو سکه طلا است !آقای پولاد خان برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد.خانم بازیگر در اواخر اردیبهشت سال 1397 صاحب یک فرزند دختر بنام لنا شد ، در کمال تعجب این زوج فرزند خود را در ایران به دنیا آوردند.

طرفدار پرسپولیس

مگر می شود اهل ورزش نباشیم شنا ، بدنسازی و یوگا را جدی کار می کنم و به شیرجه ، سوارکاری و تنیس خیلی علاقه دارمبیشتر طرفدار تیم ملی هستم ولی قرمز می پوشم ، در بیشتر مواقع هم هر طرف باد بوزد من هم کشیده می شوم ولی خارج از شوخی قرمز پوش سرسختی هستم.

نیوشا ضیغمی

اولین تجربه هنرنمایی نیوشا ضیغمی مقابل دوربین در تلویزیون رقم خورد و باعث دیده شدن او در دنیای هنر گردید و با بازی در کنار هنرمندان با سابقه ای چون اکبر عبدی، سعید نیک پور، فخرالدین صدیق شریف، جهانگیر الماسی، ماهچهره خلیلی، کامبیز دیرباز، لاله اسکندری، طناز طباطبایی، سحر جعفری جوزانی و... تجربه های گوناگونی کسب کرد.

تهیه کنندگی نیوشا ضیغمی

یکی دیگر از تجربه های نیوشا ضیغمی در دنیای هنر مربوط به تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این بانوی هنرمند به همراه همسرش در فیلم پرتقال خونی است.

شهرت بدون تلویزیون

بازی در فیلم شوریده سال 1384 وی را نامزد سیمرغ بلورین کرد. او که کلا دو سریال برای تلویزیون بازی کرده است با فیلم پارک وی در سال 85 و اخراجی های مسعود ده نمکی در همان سال به شهرت رسید.

شروع کارهای تجاری

وقتی 17 ساله بود با فروش پرایدی که پدر برایش خریده بود و گرفتن وام برای خود خانه خرید، در دوران دانشجویی آشنایی اش با خانوم دکتری باعث مشارکت آنها در ایجاد کلینیک زیبایی پوست شد. در حال حاضر هم با همسر خود که متولد 1352 است در کار تجارت نقره و سرمایه گذاری روی فیلم ها فعالیت می کند.

نیوشا ضیغمی

عدم علاقه نیوشا ضیغمی به آشپزی

من واقعاً آشپزی کردن را خیلی دوست ندارم نه اینکه از زمانی که بازیگر شدم علاقه‌ ام را از دست داده باشم، نه، قبلاً هم دوست نداشتم. در عوض خرید روزمره خانه را خیلی دوست دارم، حتی چیدمان داخل خانه و خیلی چیزهای دیگر را هم دوست دارم. چون کار خانه که فقط آشپزی نیست! نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان