سارقان تابوهای شهری در شهرری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق تابلوهای راهنمای معابر در محدوده قلعه نو و اقرار او به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره توضیح داد: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوهای راهنمای معابر در محدوده قلعه نو، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.

او افزود: در محل یک دستگاه خودروی وانت متعلق به سارقان وجود داشت که در بازرسی از آن خودرو، قطعات بریده شده تابلو به همراه ابزار سرقت کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی بیشتر به کلانتری محل انتقال یافت.  

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، متهم حرفه ای که با وجود مستندات و مدارک لازم در پرونده چاره ای بجز اقرار نداشت به ۱۰ فقره سرقت به این شگرد اعتراف کرد و ماموران پس از هماهنگی های لازم و بازرسی از مخفیگاه متهم، اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرقت و نبود تابلوهای راهنمای معابر و هشدار دهنده، باعث سردرگمی شهروندان و همچنین افزایش وقوع حوادث رانندگی می شود، رانندگان عبوری در محورهای برون شهری می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا اولین مقر انتظامی پلیس اطلاع دهند.

منبع:همشهری آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان