قطع برق در قرچک کار این پسر جوان بوده

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری سارق سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در قرچک خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ایسنا:جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری سارق سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در قرچک خبر داد.

 

 سرهنگ شهرام امیریان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع سرقت‌های سیم و کابل برق در شهر قرچک که در مواردی منجر به قطع برق شهروندان نیز شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 باقرآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز، موفق به شناسایی سارق سیم و کابل برق در شرستان شده و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد:‌ متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به 20 فقره سرقت در شهرستان قرچک اعتراف کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، امیریان با بیان اینکه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد، گفـت: متهم به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان