کار سیاه مرد جوان تبعه در پارک با زنان | او برای نوامیس کمین میکرده

مرد جوان افغان که چند زن را در پارک مهرگان مورد تجاوز قرار داده بود دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 شکایت های سریالی زنان تهرانی که مورد تجاوز و زورگیری از سوی فردی ناشناس قرار گرفته بودند از مدتی قبل یکی بعد از دیگری در اداره 16 پلیس آگاهی تهران به ثبت رسید و پرونده پیچیده ای را پیش روی پلیس پایتخت قرار داد.

شاکیان در اظهارات مشابه می گفتند که در شهرک مینی سیتی مشغول عبور از نزدیکی پارک مهرگان در نزدیکی پارک ترافیک بودند که مورد حمله مرد ناشناس قرار گرفتند و سپس در خلوتی پارک و در مکانی که تردد خیلی کم است مورد تجاوز قرار گرفته اند.مرد متجاوز سپس اموال این زنان را به سرقت برده بود.

شمار شاکیان به 6 نفر رسیده بود و در این پرونده یک مظنون دستگیر شد که منکر اتهام خود بود و تحقیقات ادامه پیدا کرد.

با اطلاعاتی که این 4 نفر در اختیار ماموران قرار دادند، متهم شناسایی و دستگیر شد. در بررسی های اولیه مشخص شد که این فرد زنانی را که به تنهایی در حال عبور از نزدیکی پارک های شمال تهران بودند شناسایی می کرد و طعمه نیت شوم خود قرار می داد.

پرونده شکایت ها برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و در حالی که احتمال می رود شمار شاکیان رو به افزایش باشد، لذا با دستور قاضی حشمتیان رئیس شعبه یازدهم، تصویر بدون پوشش متهم منتشر می شود.

متهم در جلسات تحقیقات مقابل قاضی حشمتیان اتهام خود را انکار کرد اما 2 نفر از شاکیان او را شناسایی کرده و اعلام داشتند که این فرد عامل تجاوز و زورگیری است.

با دستور قاضی پرونده دستور چهره باز متهم منتشر می شود تا چنانچه فرد دیگری طعمه نیت شوم او قرار گرفته است اقدام به ثبت شکایت کنند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان