پلیس های قلابی جنوب تهران دستگیر شدند | قصد آنها بدنام کردن پلیس بود

ماموران قلابی که در شهرری دست به سرقت و اخاذی می زدند دستگیر شدند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند 5 نفره ای که با عنوان جعلی مامور دست به سرقت از شهروندان می زدند، خبر داد.

وی در این باره گفت: همکارانم در کلانتری دولت آباد با رصد اطلاعاتی توانستند این باند را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کنند.

جلیلیان در خصوص نحوه کار این باند هم اظهار داشت: این افراد با استفاده از خودروی پژو پارس سفید و معرفی خود به عنوان مأمور، از سوژه های خود سرقت می‌کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵ شاکی در رابطه با این پرونده شناسایی و نسبت به متهمان اعلام شکایت کده اند.

دستبند پلیس بر دستان سارق موتور سیکلت های شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خبری دیگر اعلام کرد: سارق حرفه ای موتورسیکلت با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شد.

وی در این باره گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محدوده شهر ری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی شهرستان ری بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

جلیلیان با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته و بررسی دوربین های محل سرقت هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار شناسایی شد، خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی در آدرس مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بررسی ار این محل یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم حرفه ای که از سابقه داران بوده و با پوشش صورت در سرقت ها سعی می کرد ردی از خود برجای نگذارد در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت موتورسیکلت و ۶ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: تحقیقاتی پلیسی در خصوص کشف جزئیات بیشتر پرونده و شناسایی و دستگیری مالخر همچنان ادامه دارد.

این مسئول همچنین از شناسایی و دستگیری زورگیر محدوده حسن آباد خبر داد و اضافه کرد: این متهم پس از انتخاب سوژه با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت گوشی همراه مردم می کرد که دستگیر شد.

جلیلیان یادآور شد: متهم در بازجویی به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد و با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان