تاکید رئیسی بر اجرای مصوبات استان ها

رئیس‌جمهور با اشاره به جنگ شناختی دشمن و هجمه گسترده تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزارهای نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جوامع می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت اظهار داشت: یکی از کارهای اصلی جریان جاهلی و تروریسم فرهنگی این است که حقیقت گفته نشود یا به‌طور کامل گفته نشود و از همین‌رو امروز حتی از طرح نام کودکی که خانواده خود را در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز از دست داده است هم مانند نام حاج قاسم سلیمانی در هراس است و آن را از فضای مجازی حذف می‌کنند.

وی افزود: با بیان این‌که تلاش دشمن ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی دولت به مردم است، در عین حال خاطر نشان کرد: دولت مصمم است مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب‌ها و فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.

«تقویت فعالیت‌های حوزه‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال»، «پیگیری جدی اجرای مصوبات دور اول سفرهای استانی و برنامه‌ریزی برای تسریع توسعه استان‌ها در دور دوم سفرها با توجه به انتخاب معاون جدید اجرایی» و نیز «پیگیری جدی اجرایی شدن توافقات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها» از دیگر تاکیدات آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز هیأت دولت بود.

رئیس جمهور با اشاره به رأی اعتماد مجدد مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت، از «توجه نمایندگان ملت به کارنامه موفق فاطمی امین» تشکر کرد و همدلی و همراهی قوای سه‌گانه را زمینه‌ساز افزایش کارآمدی و خدمت‌رسانی مضاعف در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان