مامور کلانتری فرشته نجات یک مرد شد

مردی جوان که دچار گازگرفتگی شده و در حالی که چند قدم بیشتر تا مرگ فاصله نداشت مأمور کلانتری فرشته نجاتش شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مردی جوان که دچار گازگرفتگی شده و در حالی که چند قدم بیشتر تا مرگ فاصله نداشت مأمور کلانتری فرشته نجاتش شد.

این اتفاق چند روز پیش در حوالی گرمدره در استان البرز رخ داد. آن روز مردی درحالی‌که برای گرم کردن خودش کپسول پیک‌نیک را روشن کرده بود در داخل خودرواش در حال استراحت بود که به‌دلیل گازگرفتگی به خواب رفت. کپسول پیک‌نیک همچنان روشن و اکسیژن داخل ماشین به سرعت در حال تمام شدن بود که در همین هنگام مأمور گشت کلانتری 34گرمدره از کنار این خودرو عبور کرد و با دیدن مردی که داخل ماشین بی‌حرکت بود، به ماجرا مشکوک شد.

مأمور وظیفه‌شناس به‌خودرو نزدیک شد و با دیدن پیک‌نیک روشن در داخل ماشین متوجه شد که اتفاق بدی در حال رخ دادن است. درحالی‌که درهای ماشین قفل بود، مأمور کلانتری شروع به کوبیدن به شیشه ماشین کرد و همین باعث شد که مرد جوان از خواب پریده و متوجه ماجرا شود. او به سرعت درهای ماشین را باز کرد و مأمور وظیفه‌شناس وی را به فضای باز منتقل کرد و همین باعث شد که حالش کمی بهتر شده و از خطر مرگ نجات یابد.

به‌گفته سرهنگ بیژن جنتی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز، پس از این ماجرا و تماس شهروند نجات یافته با سامانه 197و تقدیر و تشکر او از مأمور وظیفه‌شناس به‌خاطر نجات جانش، مأمور وظیفه شناس شناسایی و به‌نحو مقتضی مورد تقدیر قرار گرفت.

ش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان