یک شایعه عجیب در مورد گرت بیل

فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای مدعی شد، گرت بیل هیچ تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته است. ‌

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز ، بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل پر فراز و نشیب در رئال مادرید، گرت‌بیل نهایتاً در تابستان اخیر از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و با قراردادی قرضی به تیم سابق خود یعنی تاتنهام بازگشت تا شاید در این باشگاه لندنی به روزهای اوج خود بازگردد.

 

ستاره وزیر در ترکیب تاتنهام نمایش‌های نسبتا قابل قبولی از خود ارائه داد و این فصل مجموعا در  20 مسابقه برای تیم لندنی به میدان رفت آمار 11 گل و 2 پاس گل را در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند. با وجود این عملکرد خوب بیل در تاتنهام اما به نظر می‌رسد که او و از طرف دیگر باشگاه لندنی علاقه ای به ادامه همکاری ندارند بنابراین این بازیکن 31 ساله باید به رئال مادرید بازگردد.

 

اما روز گذشته یک خبر عجیب منتشر شد؛ جایی که روزنامه اسپانیایی ABC  مدعی شد گرت بیل در حال مذاکره با مدیران رئال مادرید برای دریافت بخشی از دستمزد فصل آخر خود و در نهایت خداحافظی از فوتبال بعد از شرکت در رقابت های یورو 2020 با لباس تیم ملی ولز است.

 

در همین راستا اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح و معتبر اسکای اسپورتس، هر گونه شایعه خداحافظی گرت بیل از دنیای فوتبال را تکذیب کرده و مدعی شده که او بعد از مذاکره با سران تاتنهام و رئال مادرید تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان