گرت بیل خداحافظی می‌کند!

گرت بیل، ستاره ولزی و 31 ساله رئال مادرید قصد دارد به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی بکند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز، هنوز تکلیف گرت بیل برای فصل بعد مشخص نیست و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد. قرارداد قرضی گرت بیل با تاتنهام تمام شده و او مجبور به بازگشت به رئال مادرید برای سپری کردن آخرین فصل قرارداد خود با این تیم است. اما شکل جدا شدن گرت بیل از رئال مادرید در تابستان سال قبل، بازگشت او به رختکن این باشگاه را دشوار کرده و شرایط او برای فصل آتی مشخص نیست.


اما روزنامه اسپانیاییABC  مدعی شد گرت بیل در حال مذاکره با مدیران رئال مادرید برای دریافت بخشی از دستمزد فصل آخر خود و در نهایت خداحافظی از فوتبال بعد از شرکت در رقابت های یورو 2020 با لباس تیم ملی ولز است. گرت بیل چند روز قبل مدعی شد در مورد آینده خود تصمیم قطعی گرفته، اما تا پایان یورو 2020 این موضوع را اعلام نمی کند تا جنجال برانگیز نشود. به همین دلیل برخی تصور می کنند احتمالا این تصمیم وداع با فوتبال خواهد بود.
این فصل گرت بیل به صورت قرضی در تاتنهام بازی کرد و عملکرد درخشانی از خود ارائه داد، بطوریکه در 34 بازی رسمی 16 گل زد و 3 پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کرد. در سال های اخیر مصدومیت های متوالی شرایط را برای گرت بیل دشوار ساخته و او بازی های زیادی را از دست داده است.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان