حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال

مراسم معارفه مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز ، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در آکادمی ملی فوتبال کشورمان آغاز شد.

 *شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که در این جلسه تمرینی حضور داشت، ابتدا برای ملی‌پوشان صحبت کرد و سپس مراسم معارفه کریم باقری برگزار شد.

*باقری که با لباس شخصی در تمرین حضور یافته بود، پس از معارفه به‌عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی با بازیکنان تیم خوش و بش کرد.

*‌ پس از گذشت پنج دقیقه از آغاز تمرین و انجام مراسم معارفه مربی جدید تیم ملی ایران، مدیران و مسئولان حاضر در زمین از آن خارج شدند تا دراگان اسکوچیچ با صحبت‌های خود، تمرینات را آغاز کند.

* 14 بازیکن در تمرین حضور داشتند که شامل دو دروازه‌بان و 12 بازیکن در سایر پُست‌ها می‌شد.

* بازیکنان پس از چند دقیقه دویدن و گرم کردن، به کار با توپ پرداختند. سپس دروازه‌بان‌ها به صورت جداگانه با مربی اختصاصی تمرین کردند و بازیکنان دیگر به کار با توپ ادامه دادند.

* سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند. بخشی از آنها، پاسکاری و ضربات سر را تمرین کردند و بخش دیگر با چهار دروازه کوچک به تمرین تاکتیکی، پرس و دیگر موارد فنی پرداختند.

* سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش، سه لژیونر غایب تیم ملی بودند که با اعلام سرپرست تیم ملی، آماده نبودن نتیجه تست PCR دلیل غیبت آنها بوده است.

* با وجود اینکه اعلام شده بود تمرین به مدت 15 دقیقه برای خبرنگاران باز است، آنها با مساعدت دراگان اسکوچیچ به مدت 30 دقیقه در تمرین حاضر بودند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان