استادیوم برای دربی دست استقلال است یا پرسپولیس؟

اعضای کانون مشوقین دو تیم استقلال و پرسپولیس هم اکنون در ورزشگاه ازادی مشغول آماده‌سازی جایگاه‌های دو تیم هستند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اعضای کانون مشوقین دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت ۷ صبح امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

اعضای کانون مشوقین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ساعت ۷ صبح امروز در مجموعه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و مشغول آماده‌سازی سکوها و نصب بنرها و پرچم‌های طراحی شده برای بازی بزرگ دربی هستند.

طرح هواداران استقلال

کانون هواداران استقلال برای بازی فردا یک پرچم بسیار بزرگ با طراحی خاص در نظر گرفته است. در این پرچم یک ببر همراه دو ستاره و لوگوی باشگاه استقلال طراحی شده که در قسمت جنوبی ورزشگاه در حال نصب است.

حدود ۴۵ نفر از کانون مشوقین استقلال درحال‌حاضر مشغول آماده‌سازی سکوهای مخصوص به خود هستند.

طرح هواداران پرسپولیس

کانون هواداران پرسپولیس برای این بازی با توجه به هجمه شدیدی که علیه یحیی گل محمدی شکل گرفته، بنر بزرگی را از یحیی گل محمدی همراه بازیکنان و البته لوگوی باشگاه پرسپولیس در طبقه دوم روبه‌روی جایگاه نصب کرده است.

تماس یحیی گل محمدی با مدیر کانون هواداران پرسپولیس

یحیی گل محمدی پس از اطلاع از بنر اختصاصی که هواداران پرسپولیس برای او تهیه کردند، با مدیر کانون هواداران باشگاه تماس گرفت و از او خواست تصویر اختصاصی او را برداشته و بیشتر بنرها و پرچم‌های بازیکنان روی سکوها نصب شود اما مدیر کانون هواداران پرسپولیس تاکید کرد با توجه به هجمه‌ای که اخیرا از سوی صدا و سیما علیه او شکل گرفته، همه هواداران دوست دارند این گونه حمایت خود را از سرمربی شان به نمایش بگذارند.

به هر روی قرار است عکسی از یحیی گل محمدی همراه تصویر بازیکنان و هم چنین لوگوی باشگاه پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و همین طور طبقه دوم ورزشگاه (روبه‌روی جایگاه) نصب شود.

روبه‌روی جایگاه در اختیار تبلیغات سازمان لیگ

باز هم مثل بیشتر بازی‌های بزرگ هیچ کدام از دو تیم حق نصب بنر و پرچم روی سکوهای روبه‌روی جایگاه در طبقه اول را ندارند چرا که این بخش به تبلیغات سازمان لیگ اختصاص پیدا کرده است.

منبع: گسترش
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان