حذف 2 بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس از دربی

یحیی گل‌محمدی در دربی جام حذفی دو بازیکن تاثیرگذار تیمش را در اختیار نخواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پرسپولیس در حالی شب گذشته موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شد که کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر را در فهرست نفراتش نداشت، اما این دو بازیکن را برای مسابقه حساس بعدی مقابل استقلال هم در لیست بازیکنان خود نمی‌بیند.

عیسی آل‌کثیر که در دربی برگشت موفق شد تک‌گل پرسپولیس مقابل استقلال را به ثمر رساند و نمایش تاثیرگذاری در آن مسابقه داشته باشد، در دیدار روز پنج‌شنبه به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارد و به طور قطعی دربی جام حذفی را از دست می‌دهد.

آل‌کثیر پس از اینکه حضور تعویضی و ۲۰ دقیقه‌ای مقابل گل‌گهر سیرجان داشت، در دو دیدار اخیرشان برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در فهرست نبود و ادامه مصدومیت او موجب شده تا غایب مهم دربی جام حذفی باشد.

آل‌کثیر در آخرین دربی و پس از گلزنی، این خوشحالی را انجام داد؛ شادی گلی که در آن مقطع جنجال زیادی به همراه داشت، اما او این فرصت را در بازی جام حذفی ندارد تا دوباره بدرخشد و گلزنی کند

کمال کامیابی‌نیا، هافبک جنگنده و پرتلاش پرسپولیس نیز که ازجمله بازیکنان با تجربه سرخ‌پوشان به حساب می‌آید و ششمین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، همانند آل‌کثیر غایب سرشناس و تاثیرگذارشان مقابل استقلال است.

کامیابی‌نیا آخرین بار در هفته بیست و یکم مقابل ذوب‌آهن حضور ثابت و کامل در زمین داشت، اما پس از آن مقابل مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در فهرست سرخ‌پوشان نبود که این اتفاق در دیدار جام حذفی برابر استقلال نیز برای او خواهد افتاد و یحیی گل‌محمدی این هافبک تاثیرگذار را در اختیار ندارد.

آخرین تقابل پرسپولیس با استقلال در حالی برگزار شد که کامیابی‌نیا در حضور یک نیمه‌ای در زمین، مثل همیشه پُرتلاش و دونده ظاهر شد، اما مصدومیت ادامه‌دار او برای پنجمین مسابقه پیاپی مانع از حضورش در دربی پیش رو می‌شود

پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است، روز پنج‌شنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید مقابل رقیب سنتی خود قرار بگیرد، اما همانند دو بازی اخیرش، کامیابی‌نیا و آل‌کثیر را در اختیار ندارد که این موضوع مطمئنا در چیدمان ترکیب و تعویض‌ها، یحیی گل‌محمدی را با چالش مواجه کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان