مجیدی، مددی را نمی‌شناسد!

سرمربی استقلال با چه زبانی باید بگوید امثال مددی، مظلومی و ملکیان را قبول ندارد واصلا آنها را نمی شناسد؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

(یک نفر نیست که به این بازیکنان سربزند. بازیکنان استقلال اصلا نمی دانند مدیر باشگاهشان کیست. من خودم اصلا نمی دانم مسئولان باشگاه استقلال چه کسانی هستند! تیم را به امان خدا رها کرده اند وهیچ کس حتی یک زنگ به ما نمی زند. هر آدمی که صلاحیت ندارد را به استقلال انداخته و این باشگاه را 10 سال عقب بردند.)
این بخشهایی از صحبت های فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با تراکتور است. روی سخن فرهاد که کاملا مشخص است با چه کسانی است اما نمی دانیم مسئولان استقلال چرا هنوز احساس می کنند که مدیر هستند و چرا اصرار دارند که همه سو تفاهمات!حل شده است؟
واقعا دیگر مجیدی چه حرفی باید به مدیران استقلال و وزارت ورزش می زد که تا امروز نزده؟ او با چه زبانی باید بگوید امثال مددی، مظلومی و ملکیان را قبول ندارد واصلا آنها را نمی شناسد؟

واقعیت این است که مدیران استقلال تلاش می کنند پول بیاورند اما نمی شود.
از طرفی آنها زورشان نمی رسد مجیدی را برکنار کنند و به همین دلیل است که همه چیز به آینده و احتمالا بعد از دربی جام حذفی موکول شده است.حالا این که چرا مدیران استقلال هیچ واکشی به حرفهای فرهاد نشان نمی دهند و حتی سر تمرین نمی روند را باید از خودشان پرسید اما حرفهایی که مجیدی می زند، در عین این که مهم است نشان می دهد مدیران استقلال هیچ حرفی برای گفتن ندارند و البته از او هم هراس دارند. شما فکر می کنید مثلا یکی مثل مظلومی حتی اگر بخواهد، می تواند به حرفهای مجیدی جواب بدهد؟حالا این که فرهاد به طور کلی حق دارد یا ندارد،بماند.

 
 
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان