آقای مددی هیچکس شما را نمی‌خواهد

امیرحسین صادقی، پیشکسوت تیم استقلال تهران در انتقاد به عملکرد مدیران این باشگاه گفت: آقایانی که به دنبال رییس‌جمهور آینده می‌روند و همه جا هستند تا یک پست بگیرند، اکنون هم در هیات مدیره جای دارند اما ما می‌دانیم که شما استقلالی نیستید پس جمع کنید و بروید

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

امیرحسین صادقی درباره عملکرد مدیران در باشگاه استقلال تهران گفت: باشگاه استقلال که کلا تعطیل است و هیچ! آقای مددی که کلا تعطیل! نمی‌دانم چه کسانی در باشگاه هستند و چه کار می‌کنند. یک فاصله عجیبی بین باشگاه و تیم افتاده که در این چند سال به هیچ عنوان تجربه نکرده بودم. این اتفاقات از سه چهار سال پیش رقم خورد که آن زمان هم ما گفتیم اما کسی گوش نکرد. از همان زمان که وریا غفوری گفت مدیرعامل ما تعطیل است همه چیز عیان شد و هیچ اتفاقی به سود استقلال رقم نخورد. داوری هم که راحت می‌توان از آن یک فیلم سه ساعته درست کرد که چه اندازه گل‌ها و آفسایدها و پنالتی‌ها به ضرر ما بوده یا نگرفته‌اند و به تیم ظلم شده است.

صادقی درمورد اظهارات خداداد افشاریان همچنین گفت: من واقعا نمی‌دانم که این آقایان چه می‌گویند، جلوی پای آقای افشاریان پای میلاد میداوودی را شکاندند اما یک اخطار هم به آن بازیکن نداد! الان به تلویزیون آمده‌اند در حالی خط کج و صاف را از هم تشخیص نمی‌دهند ولی خیلی برایم جالب است که چرا این اندازه توهم دپارتمان داوری خنده‌دار و البته اذیت کننده است. من می‌گویم که آقای افشاریان با صحنه آهسته تلویزیون که به قول شما که چند بار دیده‌اید، که تازه بعد از آن متوجه شده‌اید قایدی به توپ ضربه زده یا نه، این کمک داور چهارم چطور درجا تشخیص داده که قایدی روی توپ اثر گذاشته است؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: در آن سرعت بازی واقعا چطور تشخیص دادند؟ این بزرگواران با تمامی تصاویر تلویزیونی چندین ساعت نگاه کردند و بعد تصمیم گرفتند که توپ برخورد داشته یا خیر بعد چطور کمک داور در صدم ثانیه این اندازه دقیق تشخیص داده است؟ مثل کمک داور بازی با سپاهان، صنعت نفت و یا پرسپولیس! مثل داور بازی سپاهان و چندین بازی دیگر است که شما اتفاقات عجیبی را داخل آن رقم زدید. واقعا خجالت آور است، حیا کنید! از خدا بترسید.

صادقی درمورد وضعیت آکادمی این باشگاه همینطور گفت: من با ناچیزترین پول اگر بخواهم به یک مغازه بروم و جنسی که حتی جنس خراب است را هم بخرم آن را خرج مددی نمی‌کنم! بعد این آقا همچنان در باشگاه ایستاده است من آدم به اندازه ایشان ناکارآمد دیده‌ام. شما اگر حداقل فضای مجازی را یک نگاه کنید، می‌بینید که چندین میلیون نفر مخالف حضور شما هستند. آن روز گفتم که آقای فتحی تیر دروازه استقلال هم شما را نمی‌خواهد، الان می‌گویم که آقای مددی هیچکس شما را نمی‌خواهد. مگر می‌شود به یک شخص فحاشی شود و ناسزا هم بشنود اما همچنان به کارش ادامه بدهد؟

امیرحسین صادقی خطاب به مددی گفت: من در تیم محلات هم به این آقا سمت نمی‌دهم، مانده‌ام که چطور ایشان را در باشگاه بزرگی مثل استقلال بکار گرفته‌اند. مانده‌ام ایشان چطور اصلا جرعت دارند که هنوز تصمیم گیری می‌کند؛ اصلا آقای مهران پور با کدام رزومه مدیر آکادمی شده‌اند؟ اصلا معیار انتخابات چیست؟ دلیل این انتخاب چیست؟ ایشان مربی من بوده‌اند و با هم بودیم ولی باید مشخص شود که انتخابات روی چه تصمیمی بوده. آقای مددی شما به درد هیچ چیزی نمی‌خورید! شما اصلا می‌دانید که آکادمی باشگاه یعنی چه؟ من واقعا خسته شده‌ام از بس چنین اتفاقاتی را می‌بینیم. چرا باید وضعیت اینطور باشد؟

بازیکن سابق تیم ملی که نسبت به مدیریت این باشگاه اعتراض داشت، اضافه کرد: من اهل شورش و تهدید نیستم و اصلا موضوع این نیست ولی واقعا کاسه صبرم لبریز شود دیگر اجازه نمی‌دهم برای این باشگاه بزرگ اینگونه تصمیم بگیرند. آقای مددی حواست را جمع کن؛ خیلی محترمانه بساطت را جمع کن و از استقلال برو! من کار با هیچ پیشکسوت دیگری ندارم ولی نمی‌گذارم ایشان به کارش ادامه بدهد. آقایان شرکت نفتی از استقلال بروید. اینجا به دنبال چه چیزی هستید؟ من نمی‌دانم این آقای دلفانی مثلاً چرا باید در هیات مدیره استقلال باشد. برای خودتان هیات مدیره انتخاب نکنید، من که هیچ وقت خودم را بزرگتر نمی‌دانم و علاقه‌ای هم ندارم در این مسائل شریک باشم اما چهار پیشکسوت بزرگ باشگاه را انتخاب کنید تا شرایط را مهیا کنند. 

صادقی که از مدیریتی این باشگاه به شدت گلایه داشت به پرویز مظلومی هم کنایه زد و اضافه کرد: افرادی مثل علی نامداری که این باشگاه خدمت می‌کنند را فراری می‌دهند اما می‌بینیم که چه کسانی در باشگاه پست می‌گیرند. آقایانی که به دنبال رئیس جمهور آینده می‌روند و همه جا هستند تا یک پست بگیرند، اکنون هم در هیات مدیره جای دارند اما ما می‌دانیم که شما استقلالی نیستید پس جمع کنید و بروید. شما دنبال این هستید که یک پست بگیرید و هر پستی که به شما بدهند با سر می‌دوید چون دوست دارید که اسم‌تان را زنده نگه دارید. اینقدر ضعیف هستید که دوست دارید اینگونه بزرگ شوید. مردم شما را نمی‌خواهند، مردم زمانی اسم را نگه می‌دارند که به شما نیاز داشته باشند، مردم در این ورزشگاه به خیلی‌ها فحش داده‌اند، یک روز هم به شما فحش می‌دهند. به فکر مردم باشید که این کار اصلا درست نیست.


منبع: ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان