صعود 3 ژیمناستیک کار ایران به فینال مسابقات جام جهانی

3 ژیمناستیک کار ایران به فینال مسابقات جام جهانی صعود کردند. یکی از مربیان ژیمناستیک کشورمان درباره عملکرد ملی پوشان ایران در مسابقات جام جهانی توضیحاتی داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 امید شیخ احمدی، یکی از داوران و مربیان ژیمناستیک کشورمان در خصوص عملکرد ملی پوشان ایران در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک قطر، اظهار داشت: بچه‌ها در مسابقات مقدماتی خوب بودند و باید منتظر فینال باشیم. سعیدرضا کیخا با امتیاز ۱۶.۱ به فینال صعود کرد. کار کیخا سخت است؛ اما جدا از این که می‌خواهیم روی سکو برود، امیدوار هستیم سهمیه المپیک را هم کسب کند.

او افزود: کیخا رقابت سختی با ورزشکار ژاپنی دارد. او اگر با بدشانسی مواجه نمی‌شد، خیلی راحت سهمیه المپیک را کسب می‌کرد. او در مرحله مقدماتی سوم شد و ورزشکار ژاپنی در مکان چهارم قرار گرفت. کیخا اگر حرکات خود را که در تمرینات انجام داده است، بزند می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند. پیش از این ژیمناستیک کاران ایران به مسابقات اعزام نمی‌شدند، اما در حال حاضر با عملکرد خوب فدراسیون انتظارات به حدی بالا رفته است که ما شانس کسب سهمیه المپیک داریم.

شیخ احمدی ادامه داد: مهدی احمدکهنی در مسابقات ملبورن استرالیا مدال نقره گرفت و به فینال هم صعود کرد. مهدی الفتی نیز خلاف مسابقات قبلی که با بدشانسی مواجه بود، این بار خوب عمل کرد. الفتی پرش‌های روز دنیا را می‌زند و امیدوارم در فینال بهتر عمل کند.

او اضافه کرد: صعود ۳ ژیمناستیک کار ایران به فینال مسابقات جام جهانی کار بزرگی بوده است که بچه‌های ما انجام داده‌اند. خسرونژاد هم یکی از فنی ترین ژیمناستیک‌کاران ایران است که در تمرینات دچار مصدومیت شد. این ورزشکار می‌تواند در سال‌های آینده برای ایران افتخارآفرینی کند. خسرونژاد اگر مصدوم نمی‌شد، خیلی راحت به فینال صعود می‌کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان