پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ماکان بند

با ما همراه باشید با معرفی ماکان بند از سایت روبیک موزیک

ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در ژانر پاپ است که در سال ۱۳۹۵ شکل گرفته است. این گروه متشکل از رهام هادیان، امیر مقاره و امیرمیلاد نیکزاد است و یاشار خسروی آهنگساز و نوازندهٔ ساکسوفون، رهبری آن را از زمان شکل‌گیری بر عهده گرفته است.

نام "ماکان" از ریشه فارسی و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن ۴ام میباشد. وی ابتدا از سربازان پر نفوذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از چندی به حکومت تمیشه منصوب شد.

 

همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی بوجود امده است و از سال 95 و 96 آهنگ های خود را در رسانه های مجازی منتشر کرده و خیلی زود بخاطر سبک جدید موزیک و صدای دو خواننده به شهرت رسید و دانلود اهنگ های ماکان بند جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک همیشه در رتبه های بالا قرار گرفت.

بیوگرافی رهام هادیان:

رهام هادیان زاده تهران و متولد هفتم مردادماه سال هزار و سیصد و هفتاد (1370/5/7) میباشد.

وی از همان نوجوانی علاقه بسیاری به ساخت ملودی و آهنگسازی پیدا کرد و همین باعث شد که از همان دوره به صورت تجربی شروع به فعالیت نماید. ناگفته نماند که همراه با آهنگسازی به ترانه سرایی نیز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرایی نیز بسیار با استعداد و موفق ظاهر شد.

بیوگرافی امیر مقاره:

امیر مقاره زاده تهران و متولد سوم دیماه سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار (1374/10/3) میباشد. شروع فعالیت وی در حوزه موسیقی با ترانه سرایی از دوره نوجوانی بود و پس از چندین سال کسب تجربه در این زمینه و از سال ۱۳۹۳ به صورت مستقل و حرفه ای به خوانندگی ورود پیدا کرد و توانست چندین قطعه به طور تک نفره و تعدادی نیز به همراهی خوانندگان دیگر منتشر نماید.

برای دانلود آهنگ های ماکان بند میتوانید به سایت روبیک موزیک مراجعه کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان