خانم بازیگر در بیمارستان بستری شد

شهرزاد کمال زاده با اتفاق وحشتناکی روبرو شده است و نمی داند عاقبت این اتفاق که او را در بیمارستان بستری کرده است چیست؟!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سرشناس ایرانی خبر شوک آوری از وضعیت سلامت خود داد.  شهرزاد کمال زاده  بازیگر ایرانی است که به حرفه مدلینگ نیز علاقه دارد. شهرزاد کمال‌زاده در بیمارستان بستری شد. دلیل بستری شدن شهرزاد کمال زاده ابتلای ایشان به کرونا نیست.  شهرزاد کمال‌زاده  از کسانی از او احوال پرسی کردند نیز تشکر کرد.

شهرزاد کمال‌زاده ضمن اشاره به اینکه دلیل بستری شدن او بیماری کرونا نیست پیرامون آخرین وضعیت خود گفت: ابتدا باید تشکر کنم از تمام کسانی که در این مدت جویای احوال من شدند. این چند روزه بیماری سختی گرفتم که منجر به بستری شدن من در بیمارستان شده است. فعلا تحت درمان هستم و حالم بهتر است.

شهرزاد کمال زاده

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» اظهار کرد: بیماری من کرونا نیست و به این علت که هنوز ریشه این بیماری توسط تیم پزشکی مشخص نشده نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

کمال‌زاد پیرامون وضعیت کنونی خود خاطرنشان کرد: از روزهای اولیه بستری شدنم خیلی بهترم همچنین روحیه و حال خوبی دارم اما لازم است از همه مردم خوب بخواهم که برای من دعا کنند تا بتوانم زودتر سلامتی خودم را به دست بیاورم و امیدوارم همه در سلامتی کامل باشند.

لازم به ذکر است شهرزاد کمال‌زاده چندی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود: بیشتر از یک هفته است که دارم زجر می‌کشم و امروز بدترین حال ممکنه را دارم. لطفا برای من دعا کنید دیگر نمی‌توانم تحمل کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان