عکس عاشقانه شیلا خداداد و همسرش

شیلا خداداد عکسی عاشقانه در کنار همسرش منتشر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداد و آشنایی با همسرش

فرزندان شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1359 است.شیلا خداداد اصالتا کرد است.شیلا خداداد همسر دکتر فرزین سرکارات جراح بینی و  وزیبایی است.شیلا خداداد دارای دو فرزند بنام سامیار و ساتین است.شیلاخداداد فارغ التحصیل شیمی محض از دانشگاه آزاد تهران شمال است.

شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد متولد 19 آبان ماه 1359 در تهران می باشد و هم اکنون 38 سال سن دارد و اصالتا کرد می باشد.تحصیلات ، وی دانشجوی رشته شیمی  از دانشگاه آزاد است.او در سال 1378 با فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی وارد سینما شد و بعد از آن در سال 1381 با بازی در سریال مسافری از هند توانست به خوبی شناخته شود.او بعد از بازی در مسافری از هند خیلی کم در تلویزیون دیده شد و تا به حال بعد از آن فقط در دو مجموعه دیگر حضور داشته است.جدیدترین فعالیت شیلا خداداد نیز در یک نقش متفاوت در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی می باشد.

شیلا و فرزندان

شیلا خداد و آشنایی با همسرش

شیلا خداداد در سال 1389 با جراح بینی اش، دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرد

خداداد در این باره توضیح میدهد :

روی جراحی بینی ام حساسیت داشتم و کار ایشون رو هم از همکاران شنیده بودم، سال ها بود که میخواستم دکتر برم ولی دلم  راضی به عمل بینی ام نبود

بالاخره با تعارفی که از کار دکتر شنیدم رفتم و ایشان قبول کردند بینی ام را عمل کنند، گویا قسمت بود از این طریق با هم آشنا بشیم و ازدواج کنیم.

هنرمندان وشیلا

فرزندان شیلا خداداد

فرزند اول شیدا خداداد سامیار سرکارات در 27 آبان ماه 1392 بدنیا آمد، دومین فرزندش دختری بنام ساتین است که در 1 فروردین 96 متولد شد.

بازی بچه های شیلا

پدرشیلا خداداد در آمریکا ساکن است و خود شیلای عزیز گرین کارت آمریکا رو هم دارد، می گوید آمریکا رو دوست دارد البته نه برای زندگی بلکه برای تفریح، پسرش سامیار را در آمریکا بدنیا آورده است.خانوم شیلا خداداد در کنارکارهای هنری  کار مترجمی هم کرده و چندی پیش کتاب من و مهارت های زندگی برای کودکان رو ترجمه و منتشر کرده است.ورزش مورد علاقه شیلا خداداد فوتبال و والیبال است.به شدت طرفدار تیم استقلال تهران است، عکس همسرش دکتر سرکارات که پرسپولیسی است، می گوید سامیار هم استقلالیه و به دیدن بازی های این تیم علاقمند است.

شیلا11

آشپزی ام برعکس خانه داری ام خوب است

همیشه دوست داشتم که خودم در خانه آشپزی کنم.به همین خاطر به ندرت پیش می آید که غذا را از بیرون سفارش دهیم، چرا که به سلامت و تغذیه اهمیت زیادی می دهم. انصافا دستپختم هم بد نیست.در مورد سایر کارهای خانه، باید بگویم راستش چندان اهل نظافت کردن خانه نیستم و ترجیح می دهم از انجام آن به نوعی شانه خالی کنم به همین خاطر از فرد دیگری در این کار کمک می گیرم.

شیلااا

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان