تهران وارد موج پنجم کرونا شده است؛

موج پنجم کرونا تهران تعطیل می‌کند؟

محسنی بندپی استاندار تهران تعطیلی تهران را غیرممکن دانست و با اشاره به اینکه پایتخت وارد خیز اولیه پیک پنجم شده است، خبر داد که محدودیت‎های مشاغل در تهران به مدت دو هفته اجرا می‎ شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: تعطیلی تهران غیرممکن است. محدودیت‎های مشاغل در تهران به مدت دو هفته اجرا می‎ شود.
وی افزود: «تهران وارد خیز اولیه پیک پنجم شده است. به اندازه کافی تخت در بیمارستان‎های تهران وجود دارد.»

رستوران‌ها عامل اصلی انتقال بیماری هستند/ باید ظرفیت حداکثر۵۰ درصدی ادارات رعایت شود

محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: تمام اصناف و ادارات موظف هستند که به دستور ستاد مقابله با کرونا توجه کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنند و ظرفیت حداکثر۵۰ درصدی را رعایت کنند.

بندپی گفت: رستوران‌ها عامل اصلی انتقال بیماری هستند، پس بنابراین باید در فعالیت این اصناف نظارت شود و همه موارد رعایت شود.

استاندار تهران گفت: هر اظهارنظری در مورد این قضیه که مدیریت کرونا ضعیف است کاملا غیر منطقی است چون آمار و ارقام چیز دیگری نشان می‌دهد.

برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم در شهرهای قرمز ملغی شد

زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: علیرغم تاکید فراوان برخی اداره های دولتی قانون حضور یک سوم کارمندان در محل کار را رعایت نمی کنند.

وی تاکید کرد: مقرر شد فرمانداران استان تهران با همکاری عوامل بهداشتی، گزارش های روزانه را درباره تخلف های مربوطه به دفتر استاندار اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان