استقلال هم شبیه به پرسپولیس می شود

به احتمال خیلی زیاد دو بازیکن خارجی آبی پوشان در تابستان از تیم جدا شوند تا این تیم هم مانند پرسپولیس بدون خارجی شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

بشار رسن و رادوشوویچ دو بازیکن خارجی پرسپولیس بودند که از تیم جدا شدند. بشار در زمستان تیم را ترک کرد و رادوشوویچ هم در هفته های اخیر به کرواسی برگشت و حاضر نشد که به ایران برگردد.
به نظر می رسد که استقلال هم وضعیتی شبیه به پرسپولیس پیدا خواهد کرد. آبی پوشان پایتخت در شرایط کنونی دو بازیکن خارجی دارند که هیچ کدام از آنها وضعیت خوبی در تیم ندارند.
دیاباته دو ماه است که ایران را ترک کرده و به تازگی به تمرین آبی پوشان بازگشته است.او یک فصل ناامید کننده را با استقلال تجربه کرد و تنها دو گل به ثمر رساند. حقوق بالا و آسیب دیدگی های زیاد باعث شده تا جدایی این بازیکن از همین اکنون قطعی باشد.
میلیچ دیگر بازیکن خارجی استقلال است که او هم وضعیت خوبی ندارد و در چهار دیدار اخیر به میدان نرفته است.

هروویه میلیچ حدود ۱۱ ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده است و جمع مطالبات این بازیکن تا اینجای کار، چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار است. میلیچ با توجه به اتفاقات پیش آمده، از شرایط موجود باشگاه ناراضی است.
طبق اطلاعات موجود، این احتمال می‌رود میلیچ پس از بازی با تراکتور، ایران را ترک کند تا منتظر آینده نامشخص خودش باشد. مدیران استقلال همچنان برای قرارداد جدید این بازیکن تصمیم جدی نگرفته‌اند و باید منتظر ماند و دید تکلیف استقلال و میلیچ به کجا ختم می‌شود.
به این ترتیب به نظر می رسد که هر دو بازیکن خارجی استقلال در تابستان تیم را ترک کنند تا این تیم هم بدون بازیکن خارجی شود.

منبع: شفقنا ورزشی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان