پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

معرفی سایت پشت بام

پلتفرم پشت بام چیست؟ در این سایت می توانید به چه خدماتی دسترسی داشته باشید؟ در این بخش در نظر داریم به طور کلی به خدمات و امکانات سایت مان بپردازیم و توضیحات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

در حال حاضر اینترنت و گوشی های هوشمند  در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارند. همه ی ما روزانه با انواع تبلیغات آنلاین در فضای مجازی و آنلاین روبرو هستیم  و  روز به روز به تعداد خرید های آنلاین ما افزوده می شود. جهش به زندگی آنلاین رخ داده است و ما هر روز  بیشتر از دیروز  از خدمات اینترنتی بهره مند می شویم. در آینده ی نه چندان دور نیز به حجم و میزان این نوع از خدمات اینترنتی افزوده خواهد شد. شما برای دسترسی به اطلاعات مختلف در مورد مکان های مختلف، خدماتی که مراکز گوناگون ارائه می دهند، معمولا از گوگل استفاده می کنید. فضای آنلاین با همه ی مزایایی که دارد، عاری از چالش نیست. وب سایت پشت بام بدین منظور راه اندازی شده است که به بسیاری از چالش های موجود در این زمینه پایان دهد.

پشت بام

در پلتفرم ما شما می توانید هم از اطلاعات کامل در مورد اصناف موجود در شهرتان مطلع شوید و هم از طریق تبادل نظر صورت گرفته، از کیفیت خدمات و محصولات هر یک از کسب و کارهای موجود با خبر شوید. از سوی دیگر کسب و کارها نیز بستری مناسب برای معرفی خود در سایت ما دارند. در واقع در این سایت می توانید امکان دیده شدن داشته باشید.

خدمات پلتفرم پشت بام

خدمات پشت بام به دو دسته تقسیم می شود. ما هم ویترین تبلیغات برای اصناف مختلف هستیم و هم اطلاعات مطلوب در مورد کسب و کارهای گوناگون را در اختیار شما قرار می دهیم. ارائه دهندگان خدمات و دریافت کنندگان می توانند از طریق ما به سود دو طرفه دست یابند. شما برای اینکه بتوانید فعالیت خود را معرفی کنید نیازمند تبلیغات هستید. تبلیغات زمانی می تواند موثر باشد و تاثیر مطلوب داشته باشد که در پلتفرم مطلوب اجرا شود .

پشت بام

به دلیل اهمیت تبلیغات، هزینه ی آن نیز به مقدار زیاد افزایش یافته است. ما در تلاش هستیم که هزینه ی مناسبی را برای تبلیغات به شما پیشنهاد دهیم. در وب سایت پشت بام دسته بندی ها بر اساس شهرها و اصناف مختلف انجام شده است. کاربران در هر شهری که حضور دارند و یا به دنبال خدمات کسب و کارها در یک شهر خاص هستند می توانند از طریق یک جستجوی بسیار ساده به اطلاعات دلخواه دست یابند. آیا شما نیز به دنبال

  • رستوران ها
  • سالن های زیبایی و آرایشی
  • مراکز فروش لوازم بهداشتی
  • مراکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی
  • عطاری ها
  • آجیل فروش ها
  • تاکسیرانی ها
  • و ...

در محل اطراف زندگی خود هستید؟ به راحتی اطلاعات و مشخصات آنها را می توانید از سایت ما به دست آورید. یکی از مهمترین مزیت پشت بام در مقایسه با سایت های دیگر آن است که ما علاوه بر معرفی این مکان ها، گزینه ی تبادل نظر و ارائه ی اطلاعات دقیق از سوی کاربران را نیز در سایت خود مد نظر داریم. به عنوان مثال شما می توانید هم لیست استخر و سوناهای موجود یا مثلا رستوران در تهران و همچنین سایر موارد در اطراف محل زندگی  خود را به دست آورید و هم نظرات سایر کاربران در مورد کیفیت خدمات این مرکز را بخوانید. در این صورت تصمیم مطلوبی خواهید گرفت.

پشت بام

بهره مندی از خدمات پشت بام

کسب و کارها می توانند  از طریق مراجعه به سایت پشت بام هم اکنون آگهی تبلیغات خود را درج کنند. کارشناسان ما راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. با ما از نتیجه ی تبلیغات خود راضی خواهید بود. دلیل این امر آن است که بازه ی وسیعی از مخاطبان را هدف داریم. شما می توانید با پرداخت هزینه ی بسیار مناسب از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین شما می توانید جهت دریافت بانک اطلاعات مشاغل به پشت بام مراجعه نمایید.

پشت بام در تلاش است با پوشش دادن جای جای ایران و ارائه ی کسب و کارهای مختلف در شهر و شهرستان های مختلف. در اولویت همه ی هموطنان ما باشد. با ما میتوانید هم کسب و کار خود معرفی کنید و هم اطلاعات مطلوبی در مورد خدمات و امکانات سایر کسب و کارها به دست آورید. پشت بام ویترین شما عزیزان است تا بتوانید از خدمات آنلاین و حضوری با رضایت مطلوب بهره مند شوید.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان