پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اگر کمی از اینستاگرام خسته شده‌اید، ممکن است بخواهید حساب خود را غیرفعال کنید. برای دی اکتیو اینستاگرام، دو انتخاب دارید: می‌توانید یاد بگیرید چگونه حساب اینستاگرام خود را برای مدتی غیرفعال کنید یا می‌توانید آن را به طور کامل حذف کنید. ما هر دو گزینه را بررسی می‌کنیم. بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا ترجیح می‌دهید برای مدتی استراحت کنید یا به طور کلی روابط خود را با اینستاگرام قطع کنید. فقط محتاط باشید، زیرا حذف اکانت اینستاگرام تمام محتوای شما را برای همیشه حذف می‌کند و نمی‌توانید آن را برگردانید.

 

اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید

با غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام، پروفایل شما به همراه عکس‌ها، ویدیو‌ها، نظرات و لایک‌های آن مخفی می‌شود (تا زمانی که آن را دوباره فعال کنید). غیرفعال کردن حساب کاربری یک راه عالی برای کمی استراحت و جدایی از اینستاگرام است. اما ممکن است دلیل اصلی شما برای دی اکتیو اینستاگرام این باشد که برای مدتی با دوستان و فالور‌های خود قطع رابطه کنید.

توجه: دستورالعمل‌های زیر فقط برای حساب‌های اینستاگرامی کار می‌کند که از حساب فیسبوک برای ورود استفاده نمی‌کنند. اگر می‌خواهید اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید اما حساب شما از فیس‌بوک برای ورود استفاده می‌کند، باید حساب فیسبوک خود را از اینستاگرام حذف کنید. حساب کاربری و سپس رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را بازنشانی کنید. برای انجام موفقیت‌آمیز این کار، باید به حساب ایمیل مرتبط با حساب اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که حساب فیسبوک شما از حساب اینستاگرامتان جدا شد و رمز عبور خود را برای حساب اینستاگرام خود بازنشانی کردید، می‌توانید از دستورالعمل‌های زیر برای غیرفعال کردن موقت اینستاگرام خود استفاده کنید.

در اینجا نحوه دی اکتیو اینستاگرام آورده شده است:

مرحله 1: با استفاده از یک مرورگر وب، وارد Instagram.com شوید. شما نمی‌توانید این فرآیند را از داخل برنامه اینستاگرام و بر روی موبایل انجام دهید.

اگر قبلاً وارد نشده‌اید، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

مرحله 2: روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس گزینه Profile را انتخاب کنید.

مرحله 3: در بالای صفحه، روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.

مرحله 4: به پایین صفحه بروید و روی گزینه Temporarily Disable My Account کلیک کنید.

مرحله 5: اینستاگرام از شما می‌پرسد که چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید. یک دلیل را از منوی کشویی انتخاب کنید و سپس رمز عبور خود را وارد کنید.

مرحله 6: برای تکمیل فرآیند، روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید.

اکنون حساب اینستاگرام شما باید به طور موقت غیرفعال شود. برای فعال کردن مجدد حساب اینستاگرام خود، کافی است با استفاده از وب سایت دوباره وارد شوید.

 

اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید

اگر می‌دانید که قطعاً به اینستاگرام بازنمی‌گردید، می‌توانید برای همیشه حساب خود را حذف کنید و دی اکتیو اینستاگرام دائمی را انجام دهید. مهم است که توجه داشته باشید که حذف حساب شما عکس پروفایل، عکس‌ها، ویدیو‌ها، نظرات، لایک‌ها و فالوور‌های شما را حذف می‌کند. پس از تکمیل فرآیند، هیچ راهی برای بازیابی آن وجود ندارد. علاوه بر این، اگر کاربر جدیدی پس از حذف حسابتان، تصمیم بگیرد وارد اینستاگرام شده و از همان نام استفاده کند؛ برای عضویت مجدد در اینستاگرام، دیگر نمی‌توانید از نام کاربری قبلی خود استفاده کنید.

اگر مطمئن هستید که می‌خواهید حساب خود را حذف کنید، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: وارد صفحه حذف حساب کاربری اینستاگرام شوید. اگر قبلاً وارد نشده‌اید، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

مرحله 2: در کنار Why Are You Deleting Your Account، گزینه‌ای را از کادر کشویی انتخاب کنید.

مرحله 3: رمز عبور اینستاگرام خود را برای تأیید وارد کنید.

مرحله 4: روی “[نام کاربری شما] “delete کلیک کنید.

با انجام مراحل فوق، درخواست حذف و دی اکتیو اینستاگرام خود را به تیم اینستاگرام ارسال کرده‌اید. پس از 30 روز، حساب کاربری و تمام اطلاعات شما برای همیشه حذف می‌شود. اینستاگرام خاطرنشان می‌کند که ممکن است تا 90 روز طول بکشد تا فرآیند تکمیل شود، اما حساب شما در این مدت برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود.

 

اگر کسب و کاری در اینترنت راه انداخته‌اید و به دلیل پیشرفت محدود یا عدم پیشرفت در کارتان می‌خواهید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید یا از طریق دی اکتیو اینستاگرام می‌خواهید قید کار را بزنید؛ لطفاً کمی صبر کنید و شتاب‌زده عمل نکنید.

شما تا جایی از کار را خوب پیش رفته‌اید، تصمیم گرفته‌اید، کمی پشتکار داشته‌اید و مقداری حوصله و زمان صرف کرده‌اید. باید به این موضوع آگاه باشید که به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک باید در زمان بسیار صرفه‌جویی کنید و جا نزنید. شما باید بتوانید هر چه سریعتر جای پای خود را در مارکت آنلاین سفت کنید تا از رقبایتان عقب نیفتید. زمان برای شما صبر نمی‌کند!

ممکن است گاهی به دلیل نداشتن بودجه‌ی کافی به این فکر کنید که با هزینه‌ی کمتر، کار‌ها را خودتان انجام دهید، اما در اینجا شما ارزش زمان را در نظر نگرفته‌اید. دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین همانطور که گفتیم به مراتب هزینه‌ی کمتری نسبت به تبلیغات سنتی روی دوش شما می‌گذارد، در نتیجه به راحتی می‌توانید با صرفه‌جویی در سایر هزینه‌های اضافی، بودجه‌ای برای خدمات دیجیتال مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

آژانس‌های حرفه‌ای مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا با هزینه‌ای متناسب با بودجه و نیاز شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند شما را به یک برند در زمینه فروش خود در اینستاگرام برساند. بنابراین قبل از دی اکتیو اینستاگرام خود کمی جست و جو کنید و کسب و کار خود را به یک متخصص بسپارید.

آژانس توسعه آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) با ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ یعنی آنالیز تکنیکالی رقبا، طراحی کمپین دیجیتال، طراحی سایت سئو محور و به طور کلی تمامی خدمات سئو، کسب و کار کوچک شما را در فضای آنلاینی مثل اینستاگرام توسعه می‌دهد و فروش آنلاینتان را چندین برابر می‌کند.  

در شبکه‌های اجتماعی عظیم مدیا علاوه بر آنکه می‌توانید با خدمات این شرکت بیشتر آشنایی پیدا کنید، ویدئو‌های آموزشی متنوعی در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید دانش خودتان در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ را افزایش دهید و با دیدی باز وارد این حوزه شوید:

Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media

Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ

 اگر نیاز به مشاوره داشتید با شماره ی زیر با عظیم مدیا در ارتباط باشید:

۰۲۱۹۱۰۰۴۵۴۳

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان