پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دانلود فیلم های هندی

فیلم های هندی به دلیل ژانر عاشقانه و اکشن محبوب بسیاری از بینندگان می باشد، مشخصه اصلی اکثر فیلم های هندی رقص و آواز و واژه های احساسی است.

در این مقاله قصد داریم چندین فیلم هندی 2021 و جدید که در لیست برترین فیلم های هندی می باشد را معرفی کنیم. در این سال فیلم های دو بازیگر معروف سینمای بالیوود یعنی شاهرخ خان، سلمان خان از مورد انتظارترین آثار بوده اند. اگر شما نیز از دوست داران سینمای هند و فیلم های عاشقانه، جنگی هندی زبان هستید همراه ما باشید. برای دانلود فیلم خارجی هندی به سایت نیکی دیلی سری بزنید.

بهترین فیلم های هندی 2021

1- Radhe

فیلم سینمایی رادهه (Radhe) فیلمی اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی پرابو دوا است که توسط دو کمپانی Sohail Khan Production و ZEE5 تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ویجی موریا و ای سی موقیل برعهده داشته و بازیگرانی چون سلمان خان، دیشا پاتانی، راندیپ هودا، جکی شروف، پروین تارد، گوتام گلاتی، سانگای تسلتریم، گوویند نامدئو، سودانشو پندی، آرجون کانونگو، ایهانا دیلون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس یک فیلم کره‌ای به نام قانون شکنان The Outlaws محصول سال ۲۰۱۷ ساخته شده است، ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۲ می سال ۲۰۲۰ در کشور هندوستان اکران شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این تاریخ به تعویق افتاد و سرانجام اولین بار در ‍‍۱۳ می سال ۲۰۲۱ میلادی توسط کمپانی ZEE5 و به صورت اینترنتی در کشور هندوستان منتشر شد؛ موسیقی این فیلم تماشایی نیز توسط ساجد علی ساخته شده است. برای دانلود این فیلم با دوبله فارسی به نیکی دیلی مراجعه کنید.

  • تاریخ اکران: 13 می 2021 (23 اردیبهشت 1400)
  • IMDb: 1.8/10

2- Roohi

فیلم سینمایی روحی (Roohi) فیلمی ترسناک و کمدی محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی هاردیک مهتا است که توسط دو کمپانی Jio Studios و Maddock Films تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز مریگدیپ لامبا و گاتام مهرا به صورت مشترک برعهده داشته و بازیگرانی چون راجکومار رائو، وارون شرما، جاهانوی کاپور، الکس اونل، ماناو ویج، ساریتا جوشی، گاتام مهرا، وینود پال سینگ راگهووانشی، سامیت گولاتی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم ابتدا قرار بود در ژوئن سال ۲۰۲۰ میلادی اکران شود اما به دلیل همه گیری بیماری کرونا در هند، این تاریخ به تعویق افتاد و اولین بار در تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۲۱ میلادی در کشور هندوستان و چندین کشور دیگر به صورت همزمان منتشر شد. این فیلم پس از اکران به دلیل طرح پیچیده خود، از سوی منتقدین و مخاطبان نقدهای منفی دریافت کرد؛ موسیقی متن فیلم روحی نیز توسط ساچین سنگوی و جیگار سارایا ساخته شده است؛ جالب است بدانید تهیه کنندگی این فیلم بر عهده دینش ویجان بوده است که پیش از این فیلم ترسناک زن Stree محصول سال ۲۰۱۸ را در کارنامه کاری خود دارد.

  • تاریخ اکران: 11 مارس 2021 (21 اسفند 1399)
  • IMDb: 4.3/10

3- Mumbai Saga

فیلم سینمایی حماسه بمبئی یا بمبئی ساگا (Mumbai Saga) فیلمی اکشن و جنایی محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی سانجای گوپتا است که توسط کمپانی White Feather Films تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز سانجای گوپتا و رابین بهات برعهده داشته و بازیگرانی چون جان آبراهام، عمران هاشمی، ماهش مانجرکار، سونیل شتی، پراتیک، روحیت روی، تیتی راج و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۹ مارس سال ۲۰۲۱ میلادی در دو کشور هندوستان و آمریکا به صورت همزمان اکران شد؛ موسیقی متن این فیلم تماشایی نیز توسط عمار موهیل ساخته شده است؛ جالب است بدانید فیلمبرداری این فیلم در ۲۷ آگوست سال ۲۰۱۹ در بمبئی و در حیدرآباد آغاز شد و تا اکتبر سال ۲۰۲۰ نیز ادامه پیدا کرد.

  • تاریخ اکران: 19 مارس 2021 (29 اسفند 1399)
  • IMDb: 6.1/10

4- Tribhanga

فیلم سینمایی تریبانگا (Tribhanga: Tedhi Medhi Crazy) فیلمی خانوادگی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی رنوکا شاهانه است که توسط کمپانی نتفلیکس NETFLIX منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز رنوکا شاهانه برعهده داشته و بازیگرانی چون کاجول، میتیلا پالکار، کونال روی کاپور، ویتها تاتواودی، تانوی ازمی، ماناو گوهیل، نیشانک ورما، کانوالجیت سینگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس در آمریکا منتشر شد. کارگردان این فیلم، رنوکا شاهانه در مورد فیلم خود می‌گوید: من قصد داشتم ناکارآمد بودن خانواده را زمانی که هسته اصلی رابطه با مادر متزلزل و ناپایدار است نشان دهم و برای اینکار از سه نسل مختلف در فیلم استفاده کردم تا دیدگاه بین نسلی را به نحو احسنت به مخاطب انعکاس دهم. جالب است بدانید نام این فیلم در واقع از یک ژست رقص در ادیسی گرفته شده است که گفته میشود ماهیت آن نشان دهنده سه زن اصلی فیلم میباشد.

  • تاریخ اکران: 15 ژانویه 2021 (26 دی 1399)
  • IMDb: 6.1/10

5- The White Tiger

فیلم سینمایی ببر سفید یا وایت تایگر (The White Tiger) فیلم درام و جنایی محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به نویسندگی و کارگردانی رامین بحرانی است که اقتباسی از رمان آراویند آدیگا، به همین نام میباشد؛ این فیلم در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ در سینماها اکران شد و از طریق نتفلیکس در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد؛ رامین بحرانی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی آمریکایی است که سومین فیلم بلند او به نام خداحافظ سولو مورد توجه منتقدان و صاحب‌نظران در جشنواره فیلم ونیز قرار گرفت و جایزه FIPRESCI را تحت عنوان بهترین فیلم از آن خود کرد؛ از هنرپیشگانی که در این فیلم بازی کرده اند میتوان به پریانکا چوپرا، راجکومار رائو، پری کاپرناروس، ماهش مانجرکار، نالنیش نیل، ویجی مائوریا، سوروپ سامپات، ودانت سینها، کملش گل، ستیش کومار و… اشاره کرد.

  • تاریخ اکران: 13 ژانویه 2021 (24 دی 1399)
  • IMDb: 7.1/10

6- Karnan

فیلم سینمایی کارنان (Karnan) فیلمی اکشن و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی ماری سلواراج است که توسط کمپانی V Creations تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ماری سلواراج برعهده داشته و بازیگرانی چون هانوش، راجیشا ویجیان، لال، ناتاراجان سابرامانیام، یوگی بابو، گوری سی. کیشان، جی ام کومار، لاکشمی پریا چندرامولی در این فیلم حضور دارند. همچنین این فیلم ابتدا قرار بود در دسامبر سال ۲۰۲۰ در کشور هندوستان اکران شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این تاریخ به تعویق افتاد و سرانجام اولین بار در ۹ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی در کشور هندوستان منتشر شد؛ موسیقی متن این فیلم تماشایی نیز توسط سانتوش نارایانان ساخته شده است؛ جالب است بدانید این فیلم پس از اکران، نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و آن‌ها کارگردانی، فیلمبرداری و همچنین داستان واقع‌گرایانه فیلم را ستودند.

  • تاریخ اکران: 9 آوریل 2021 (20 فروردین 1400)
  • IMDb: 8.2/10

7- Sardar Udham

فیلم سینمایی سردار اودهام (Sardar Udham) یک فیلم بیوگرافی، جنایی، درام و تاریخی محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی شوجیت سیرکار است که توسط دو کمپانی Rising Sun Films و Kino Works تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز شوبهندو باتاچاریا و ریتش شاه به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ویکی کائوشال، بانیتا ساندو، شان اسکات، استفن هوگان، آمل پرشار، کریستی اورتون، آندرو هاویل، سام ردفورد، تیم هادسون در این فیلم بازی می کنند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 16 اکتبر سال 2021 میلادی توسط Amazon Prime Video در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید این فیلم با الهام از داستان زندگی اودهام سینگ، یک مبارز آزادی‌خواه از پنجاب ساخته شده است؛ وی مایکل اودوایر را در لندن به قتل رساند تا انتقام قتل عام جلیان‌والا باغ در شهر آمریتسار در سال 1919 را بگیرد؛ شوجیت سیرکار ایده ساخت فیلم زندگینامه اودهام سینگ را در دوران دانشگاه مطرح کرد و قصد داشت فیلم را در اواسط دهه 1990 تولید کند اما کار تحقیقاتی بر روی زندگی این مبارز آزادی‌خواه حدود دو دهه طول کشید؛ در نهایت قرار بود این فیلم با عرفان خان در نقش اصلی ساخته شود، اما بعدا به دلیل شرایط سلامتی عرفان خان این نقش به ویکی کائوشال پیشنهاد شد؛ ساخت فیلم سردار اودهام به طور رسمی در مارس سال 2019 اعلام شد و فیلمبرداری اصلی آن نیز در ماه آوریل آغاز گردید؛ فیلم سردار اودهام پس از پخش نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرد، آن‌ها بازی بازیگران، فیلمنامه، کارگردانی و همچنین جنبه‌های فنی این فیلم را تحسین کردند؛ فیلم سردار اودهام همراه با 14 فیلم دیگر برای دریافت جایزه بهترین فیلم از کشور هندوستان در فهرست نهایی 94‌امین دوره از جوایز اسکار قرار گرفت، اما در نهایت انتخاب نشد.

آرشیو کامل : دانلود فیلم های هندی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان