پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سوالات آیین نامه سایت آیین تست

شرکت در ازمون تئوری آیین نامه جزو دغدغه های اصلی افراد برای دریافت گواهینامه می باشد. بیشتر افراد این مرحله را سخت تر از امتحان عملی رانندگی می دانند و به نوعی از آن می ترسند. اما برای رهایی از این ترس و استرس نیز راه هایی وجود دارد. با دریافت سوالات سال های قبل آزمون آیین نامه می توانید با نحوه برگزاری امتحان آشنا شوید و با آمادگی بیشتری در این آزمون شرکت نمایید. نمونه سوالات آیین نامه سایت آیین تست تضمین می کند که به طور 100 درصد تضمینی در امتحان موفق عمل کنید و این غول بزرگ را از سر راه بردارید. بنابراین از شما دعوت می کنیم که تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

امتحان آیین نامه چیست؟

امتحان آیین نامه جزو مراحل سختی است که برای دریافت مدرک گواهینامه باید آن را پشت سر بگذارید. در این آزمون شما 20 دقیقه وقت خواهید داشت که به 30 سوال مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین بخش فنی خودرو پاسخ دهید. اگر بتوانید 26 عدد از این سوال ها را به صورت درست پاسخ دهید یعنی در این آزمون موفق شده اید و می توانید به مرحله آخر بروید. تمام سوالات اصلی آیین نامه از کتاب علائم راهنمایی و رانندگی استخراج می شود پس نباید نگران سوالات باشید.

استفاده از سوالات آیین نامه برای قبولی در آزمون کافی است؟

آیا سوالات آیین نامه سایت آیین تست مفید است؟

برخی از افراد بر این باور هستند که برای قبول شدن در آزمون آیین نامه نیازی به خواندن کتاب نیست و فقط تست زدن کافی است. اما این موضوع حقیقت ندارد چرا که سوالات هر سال تغییر پیدا می کنند بنابراین باید با اصول راهنمایی و رانندگی به طور کامل اشنا باشید. کافی است کتاب را یک یا دوبار بخوانید و سپس سراغ سوالات آیین نامه بروید.

سوالات آیین نامه محیط امتحان را برای شما شبیه سازی می کنند بنابراین ترس و استرس شما از بین می رود و شما می توانید با تسلط بیشتری سوالات را پاسخ دهید. علاوه بر این بیشتر این سوالات در سال های قبل تکرار شده اند بنابراین شانس اینکه این سوالات در امتحان شما نیز تکرار شوند وجود دارد.

سوالات آیین نامه آیین تست چه فوایدی برای ما دارد؟

سوالات آیین نامه ای که سایت آیین تست برای شما تدارک دیده است 600 سوال است. این سوالات جزو پرتکرار ترین سوالاتی هستند که تا به حال در امتحان های آیین نامه استفاده شده اند. این سوالات به شما فرصت لازم برای حرفه ای شدن در ازمون آیین نامه را می دهند و باعث می شوند که در این امتحان سخت قبول شوید. این قضیه را ما تضمین می کنیم اما قبولی در امتحان به خود شما نیز بستگی دارد. باید این سوالات و جواب آن ها را به طور کامل یاد بگیرید تا بتوانید در امتحان آیین نامه موفق عمل کنید.

پکیج آیین نامه چه مواردی را پوشش می دهد؟

پکیج آیین نامه ای که سایت آیین تست تدارک دیده است پکیجی کامل برای افزایش شانس قبولی شرکت کنندگان در امتحان آیین نامه می باشد. این پکیج تمام مباحث کتاب علائم راهنمایی و رانندگی را پوشش داده است و به شما کمک خواهد کرد که به راحتی در این آزمون قبول شوید. به طور کلی پکیج آیین نامه شامل موارد زیر است:

1- ویدئوی اختصاصی آموزش مباحث

پکیج آیین نامه آیین تست دارای ویدئوی اختصاصی است که به طور کامل مباحث راهنمایی و رانندگی را توضیح داده است. این ویدئوها مباحث مربوط به تابلوها، حق تقدم، جاده ها و ... را شامل می شود. با مشاهده این ویدئوها خواهید توانست به درک کاملی از مباحث راهنمایی و رانندگی برسید و به طور دقیق و کامل این مباحث را یاد بگیرید. در نهایت این ویدئو به شما کمک خواهد کرد که بتوانید در آزمون آیین نامه موفق عمل کنید و سربلند از این امتحان بیرون بیایید.

2- جزوه اختصاصی و کاربردی

بخش دوم پکیج آیین نامه سایت آیین تست شامل یک جزوه اختصاصی و کاربردی است که مباحث راهنمایی و رانندگی را پوشش می دهد. این جزوه بسیار کوتاه بوده و تمام موارد مهم را شامل می شود. با مطالعه این جزو خواهید توانست موارد مهم و ضروری را به ذهن بسپارید و در آزمون آیین نامه موفق عمل کنید.

3- نمونه سوالات پرتکرار اختصاصی آیین نامه برای سال 1400

سوالات پرتکرار جزو مهم ترین مواردی است که در این پکیج گنجانده شده است. این نمونه سوالات شامل 600 سوال است که در سال های اخیر در امتحان آیین نامه رانندگی تکرار شده است. بهره مندی از این نمونه سوالات به شما کمک می کند که محیط امتحان را برای خودتان شبیه سازی کنید و با نحوه طرح سوالات امتحان آیین نامه آشنا شوید. در نتیجه خواهید توانست خودتان را برای آزمون آماده کنید و در این آزمون نمره قبولی را بگیرید.

سه بخش مختلفی که در این پکیج برای شما تدارک دیده ایم به شما کمک خواهند کرد که بتوانید عملکرد عالی در ازمون آیین نامه داشته باشید و نمره قبولی را کسب نمایید. ما قبولی شما در آزمون را با این پکیج تضمین می کنیم چرا که تمام موارد مورد نیاز برای قبولی در امتحان را ذکر کرده ایم.

جمع بندی

امتحان آیین نامه جزو سخت ترین امتحاناتی است که در طول زندگی با آن رو به رو هستیم. برخی از افراد این آزمون را سخت تر از آزمون عملی رانندگی می دانند و هنگام رو به رویی با آن استرس زیادی دارند. پکیج آیین نامه آیین سایت این مشکل شما را حل کرده است و تضمین می کند که با استفاده از این پکیج خواهید توانست در این آزمون سخت به راحتی قبول شوید. در این پکیج تمام مباحث راهنمایی و رانندگی پوشش داده شده است. بنابراین خواهید توانست به تسلط کافی در این مباحث برسید و شانس قبولی خود در آزمون آیین نامه را 100 درصد افزایش دهید. همچنین پیشنهاد می کنم مطلب آموزش رانندگی در خانه سایت آیین تست را کاملا بخوانید.

برای دریافت نمونه سوالات آیین نامه سایت آیین تست کافیست به نشانی https://aeentest.ir مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان