پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در صنعت ساختمان سازی برای استاندارد کردن و امنیت بیشتر به دو محصول خاص همچون شیشه سکوریت و نمای کرتین وال (Curtain wall Glass) نیاز است و توجه به آن ها در ساخت بناهای بلند و آسمان خراش از اهمیت بالایسی برخوردار است. هر دو محصول به طور جداگانه مزیت های بیشماری دارند که برای افزایش کارایی و پایداری بکار می روند. البته اگر نصب و نگهداری به درستی شکل گیرد، تا سال های سال این محصول بدون خش برای مشتری باقی خواهد ماند.

شیشه سکوریت چیست و چه فوایدی دارد؟

شیشه سکوریت یکی از محصولاتی است که در ذات شفاف است و می توان آن را با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی و خارجی خانه جذاب و عالی داشته باشید، توصیه می کنیم از این شیشه کاربردی استفاده کنید. نکته جالب این است که شیشه سکوریت یکی از با دوام ترین و مقاوم ترین شیشه هایی است که در  صنعت و انواع ساختمان بکار می رود. فرآیندهایی که در ساخت و طراحی این محصول است، موجب شده تا به آن نشکن نیز بگویند. عجیب تر این است که بخاطر محکم بودن، امکان برش زدن آن وجود ندارد. اگر می خواهید از این محصول در ساختمان استفاده کنید، بهتر است اندازه ها را قبل از سفارش تحویل دهید زیرا  این نوع از شیشه از قبل و طبق سفارش ساخته خواهد شد. برای انتخاب بهترین نوع شیشه سکوریت نیز باید با بخش مشاوره فنی و مهندسی مجموعه های قابل اعتماد و معتبر همچون الماس شیشه جهان نما صحبت کرد. می توان اضافه کرد که برای تولید آن از دمای 700 درجه سانتی گراد استفاده می شود و همچنین مرحله قالب دهی بعد از سرد شدن انجام می شود.

یکی از پارامتر های مورد توجه در انتخاب شیشه، مرغوب، مقاوم و عایق بودن آن است. شیشه سکوریت , شیشه ضد حریق , شیشه رفلکس نسبت به مدل های معمولی  تا شش برابر قوی تر است و  به این راحتی ها شکسته نمی شود. از طرفی زیبایی نیز در ساختمان حرف اول را می زند و می توان با مشاوره کارشناسان و برحسب نوع صنعت، یکی از انواع شیشه سکوریت را انتخاب کرد. مزیت دیگر این شیشه که با اختلاف بسیار از شیشه دوجداره و معمولی فاصله می گیرد، عایق بودن و جلوگیری از اتلاف انرژی است. مهمتر از همه، زمانی که این شیشه بشکند، لبه های آن فاقد نک تیز است و قطعات آن به خردترین حالت تبدیل می شود. این حالت موجب شده تا شیشه های خرد شده در پای کسی فرو نرود و از آسیب های جدی جلوگیری شود. به علاوه می توان اضافه کرد به دلیل استحکام بالای شیشه سکوریت، فشار کمتری به ساختمان وارد می شود و حتی از صدمات ناشی از  سیل، زلزله، آتش سوزی و .. جلوگیری می گردد. این مزایا شامل حال سازنده ای می شود که استاندارد های لازمه رعایت کرده باشد. این نوع از محصول در رنگ ها و طرح های مختلفی با توجه به صنایع در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مزیت اصلی قابلیت پذیرنده بودن رفلکس است به این منظور که می توان از سکوریت، رفلکس تهیه کرد. به علاوه توانایی شوک ناشی از تصادف را دارد به این شکل که به این راحتی ها که فکرش را می کنید، شکسته نمی شود.

نمای کرتین وال چیست و چه فوایدی دارد؟

نمای کرتین وال یکی از محصولاتی است که در شرکت های معتبر می توان آن را پیدا کرد. این محصول بیشتر در نمای خارجی ساختمان بکار می رود و از ورود گرما و نور اضافی به ساختمان جلوگیری می کند. مزیت اصلی این شیشه در صرفه‌ جویی در تهویه هوا و کاهش تابش نور خورشید خلاصه می شود. از مزیت های دیگر نمای کرتین وال می توان به فراهم کردن عایق صوتی اضافی و کاهش نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان اشاره کرد. اگر هم به دنبال چیزی هستید که زیبایی خیره کننده ای به ساختمان شما بدهد، باید در جست و جوی خرید نمای کرتین وال باشید. اگر هم در حال ساخت آسمان خراش و ساختمان های مرتفع هستید، وقت را از دست ندهید و جذابیت بیشتری به نمای ساختمان های مسکونی، تجاری یا اداری بدهید. پس همین الان از سایت الماس شیشه جهان نما (https://glassdiamond.ir/) این محصول نمای کرتین وال را تهیه نمایید

نتیجه گیری مشاوره فنی و مهندسی سایت الماس شیشه جهان نما در مورد محصول شیشه سکوریت

همچنین باید بدانید که در انتخاب و تهیه محصولاتی همچون شیشه سکوریت (https://glassdiamond.ir/%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa/) و نمای کرتین وال عجله نکنید و تحقیقات لازمه را برای سفارش و اندازه گیری انجام دهید. همچنین شرکت الماس شیشه جهان نما با مشاوره فنی و مهندسی (https://glassdiamond.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%81%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c/)  توانسته که سوالات مشتری های خود را به خوبی پاسخ دهد و به مشتریان خود کمک کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان