پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مهمترین رویکرد هنگام انتخاب و خرید لباس مردانه طبیعتا اندازه لباس نسبت به اندام شما است. شاید خیلی بدیهی به نظر برسد اما زمانی که می خواهید لباس انتخاب کنید، نه باید اول به مدل و نه به رنگ و نه حتی به جنس و طرح دقت کنید. در وهله اول فقط باید به اندازه دقت کنید. به ما اعتماد کنید به سلامت عبور نکردن از فیلتر اندازه هیچ وقت نتیجه خوبی نمی دهد. لباسی که انتخاب می کنید نه باید خیلی گشاد باشد نه خیلی تنگ. تناسب همیشه بهترین انتخاب است. اگر اندام خوب و متناسبی دارید که در درجه اول دمتان گرم و گلی به گوشه جمالتان.

اگر هم اضافه وزن دارید یا کمی لاغر هستید، باز هم دمتان گرم. شاید تعجب کنید اما از منظر لباس اصلا مهم نیست شما چه هیکلی دارید (شاید از منظر چیز ها یا کسان دیگر مهم باشد اما برای لباس اصلا خودتان را درگیر هیکلتان نکنید). کسی منکر نمی شود که اندام متناسب زیبا است اما قرار نیست ما به شما بگوییم رژیم لاغری یا چاغی بگیرید. قرار است بگوییم لباسی متناسب با اندامتان انتخاب کنید. اضافه وزن دارید؟

بروید سراغ ساز های XL به بالا. لباس های بلند تر انتخاب کنید و چند لایه بپوشید. از پوشیدن لباس تنگ به این نیت که لباس انگیزه ای برای لاغر شدنتان باشد بپرهیزید. اگر کمی لاغر هستید رنگ های تیره پیشنهاد می کنیم. سایز های کوچک و لباس هایی که بلند نیستند.

هنگام خرید لباس مردانه به چه نکاتی دقت کنیم:

  • سایز مناسب پیراهن: متاسفانه اکثر آقایان پیراهن هایی می پوشند که اندازه آنها نیست. دلیل این امر هم آن است که پیراهن های موجود در بازار برای شخص خاصی دوخته نشده اند. در نتیجه خیلی کم پیش می آید که پیراهنی در همه ی قسمت های بدن سایز شما باشد. پس حتی الامکان به دنبال خرید پیراهنی باشید که دقیقا سایز شما باشد.
  • سرشانه های پیراهن: هنگام خرید پیراهن مردانه حتما به سرشانه های آن دقت کنید. سرشانه پیراهن های مردانه معمولا خوب نمی ایستد و علت آن هم این است که اکثر تولیدکنندگان این پیراهن ها، قسمت سرشانه را اضافی می گیرند تا برای هر سایزی مناسب باشند. اما شما هنگام خرید حتما به این قسمت توجه کنید تا پیراهنی با سرشانه مناسب خریداری نمایید.
  • توجه به یقه: وقتی که می خواهید پیراهن بخرید حتما به یقه آن توجه داشته باشید. یقه پیراهن‌مردانه باید به راحتی بسته شود و نه خیلی تنگ باشد نه خیلی گشاد. البته فراموش نکنید اگر کراوات یا پاپیون می بندید؛ اشکالی ندارد که سایز یقه یک سایز بزرگتر یا کوچکتر باشد.
  • آستین پیراهن: آستین پیراهن های مردانه باید دقیقا سایزتان باشد. معمولا آستین پیراهن مردانه نشان دهنده ی اندازه بودن سینه، بازو و زیر بغل است. اگر هنگام پرو پیراهن حس کردید که قسمت آستین آن جمع می شود، بدانید این پیراهن برای شما بزرگ است.
  • توجه به کمر پیراهن: کمر پیراهن های مردانه به گونه ای است که از قسمت زیر سینه به پایین تنگ می شوند، همین مورد باعث زیبایی تیپ و استایل شما می شود. سعی کنید پیراهنی را بخرید که در قسمت کمر تنگ باشد، البته فراموش نکنید این تنگ بودن نباید به گونه ای باشد که در آن احساس ناراحتی کنید.
  • بلندی پیراهن: بلندی پیراهن را به دو شکل می توانید، اندازه بگیرید: اگر پیراهن بیرون شلوار است، بلندی آن باید تا قسمت جیب های شلوار باشد. اگر درون شلوار است، دست هایتان را به بالا بگیرید، اگر پیراهن از شلوار خارج شد، این مدل برای شما کوتاه است و باید به سراغ مدل بلندتری بروید.
  • جنس پیراهن: سعی کنید پیراهن‌مردانه با جنس های نخی، پنبه ای، الیاف مصنوعی، ابریشمی و… خریداری نمایید. جنس های نخی و پنبه ای تن خور خیلی خوبی دارند و به راحتی شسته می شوند. جنس ابریشمی هم جزو لوکس ترین پیراهن های مردانه است، تن خور آنها عالی است، کیفیت جنس خیلی خوبی دارند، فقط به لحاظ قیمت کمی گران هستند.
  • رنگ پیراهن: رنگ پیراهن را باید با توجه به رنگ مو، رنگ پوست، رنگ چشم و… انتخاب کنید. معمولا رایج ترین رنگ در پیراهن های مردانه رنگ سفید است، چون با هر استایلی ست می شود و هیچ گاه از مد نمی افتد. البته خرید رنگ مورد علاقه، کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 

مردان کوتاه قداز پوشیدن لباسهایی با نقش های بزرگ خودداری کنید

روی هیکل های کوتاه، نقش و نگارهای بزرگ خیلی به چشم می آید. برای شما بهتر است که لباسهایتان را با نقش های کوچک تر انتخاب کنید.

 

شلوارهای فاق کوتاه بپوشید

شلوارهای فاق بلند برای مردان کوتاه قد چندان مناسب نیست چون باعث می شود قسمت های باسنتان را بزرگتر نشان دهد. اما شلوار فاق کوتاه پاهایتان را بلندتر نشان می دهد و باسنتان را هم بزرگ و چاق نمی کند.

 

از کراوات های باریکتر استفاده کنید

کراوات های باریک و متوسط بدنتان را بهتر نشان می دهد. از بستن کراوات های بلند اجتناب کنید چون تناسب هیکلتان را به هم می ریزد. اگر کوتاه قد هستید بهتر است از کراوات های کوتاه تر و باریک تر استفاده کنید.

خرید لباس سایز بزرگ زنانه از فروشگاه اینترنتی سکسن

جهت خرید اینترنتی لباس سایز بزرگ متناسب با اندام خاص خود می توانید از خدمات ما در فروشگاه سکسن عرضه کننده متنوع ترین و با کیفیت ترین لباس های سایز بزرگ زنانه استفاده نمایید. تمامی لباس های عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ما اجناس اصل ترکیه هستند. جلب رضایت صد در صدی مشتریان چیزی است که ما آن را مرهون عرضه اجناس با کیفیت بالا و در عین حال دارای قیمت مناسب مورد عرضه خود می دانیم.

همان طور که می‌دانید خرید آنلاین لباس به خصوص  خرید لباس زنانه ، خرید لباس بانوان و خرید لباس بچه گانه یکی از بهترین روش‌ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها است.

اما خرید اینترنتی نیازمند دقت و توجه بیشتری نسبت به خرید حضوری است. برای خرید آنلاین لباس از جمله خرید لباس ترک بچگانه بهتر است از طریق مراجع معتبر اقدام نمایید.

یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین آنلاین شاپ ها در زمینه  خرید لباس مردانه  فروشگاه لباس سایز بزرگ زنانه سکسن است که کیفیت محصول، گارانتی، مرجوع کردن لباس، قیمت لباس‌ها، ارسال به موقع و رضایت مشتری برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی این مجموعه به نشانی https://sexen.ir/ اقدام به مشاهده محصولات و خرید اقلام مورد نظر خود نمایند.

 

ساعات مشاوره

کارشناسان ما از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۹:۰۰ همه روزه در خدمت شما هستند تا شما را در انتخاب بهترین پوشاک ترک یاری کنند.

شما کاربر گرامی می توانید از راه های ارتباطی زیر سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید:

شماره های تماس و پیامک

شماره های تماس گروه لباس ترک سکسن

۰۴۱۴۲۰۳۵۱۶۵ – ۰۹۱۴۹۹۲۰۱۹۶

شماره پیامک

۹۸۳۰۰۰۲۳۴۹۰۳+

آدرس شعبه مرکزی
 آذربایجان شرقی، جلفا، منطقه آزاد ارس، روبه روی مجتمع مشاهیر، مجتمع ارس باران، پلاک ۵، فروشگاه سکسن

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان