بیت کوین در ایران چگونه خرید و فروش می‌شود؟

رازهای بازار خرید و فروش بیت کوین در ایران

داشتن کیف پول تازه اول ماجرا است. برای خرید و فروش بیت‌کوین علاوه بر کیف پول، یک صرافی یا سامانه معاملات ارز دیجیتال لازم است. تا اینجای کار نوبیتکس، والکس، بیدارز و ایرانی‌کارت از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران هستند که کاربران ایرانی از آن‌ها برای خرید و فروش بیت کوین استفاده می‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت بیت‌کوین به حدود ۳۵ هزار و ۶۰۰ دلار رسیده است؛ به پول ایران می‌شود حدود ۹۰۰ میلیون تومان. سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳.۳ درصد سود کرده‌اند. بازدهی سرمایه آن‌ها در هفت روز گذشته ۶.۶ درصد بوده، اما در بازه ۳۰ روزه آن‌ها حدود سه درصد متحمل ضرر شده‌اند.

آنهایی که سرمایه‌گذاری را بلندمدت دیده‌اند، ولی ظرف شش ماه گذشته و در بازه یک ساله به ترتیب ۱۳.۶ درصد و ۲۹۲ درصد سود کرده‌اند. بررسی جستجو‌های اینترنتی کاربران فارسی‌زبان در گوگل، اما نشان می‌دهد ایرانی‌ها هنوز سخت دنبال پیدا کردن جواب سوالات خود درباره بیت کوین و ارز‌های دیجیتال هستند. علاوه بر قیمت روز بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال مثل کاردانو، بایننس کوین و ... مهمترین سوال آن‌ها این است که چطور بیت کوین خرید و فروش کنیم؟ آیا می‌توان در ایران هم روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد؟

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان