تخریب مدیر انقلابی هلدینگ غدیر با هدف تضعیف صنعت ایران قوی

دولت باید از فرماندهان اقتصادی حمایت کند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

چندی است که اذناب ورشکسته آشوب و نا امنی، با هدف انتقام از جبهه انقلاب اسلامی و شکستن صفوف مرصوص سربازان ولایت و رهبری، و در جهت تضعیف ایران و دور کردن مدیران متخصص و انقلابی از فضای تولید و تغییر و تحول، و کُند کردن حرکت و پیشرفت صنایع مادر کشور که از مولفه‌های اصلی اقتدار ملی است، تخریب سازمان یافته و ترور شخصیت مدیران متعهد و انقلابی را پی گرفته اند.

چندی است که اذناب ورشکسته آشوب و نا امنی، با هدف انتقام از جبهه انقلاب اسلامی و شکستن صفوف مرصوص سربازان ولایت و رهبری، و در جهت تضعیف ایران و دور کردن مدیران متخصص و انقلابی از فضای تولید و تغییر و تحول، و کُند کردن حرکت و پیشرفت صنایع مادر کشور که از مولفه‌های اصلی اقتدار ملی است، تخریب سازمان یافته و ترور شخصیت مدیران متعهد و انقلابی را پی گرفته اند. برنامه ای برای به حاشیه راندن و یا حذف مدیرانی که به عنوان فرماندهان و افسران اقتصادی مطرح هستند. متاسفانه این اقدامات علاوه بر اینکه خوراک رسانه های بیگانه برای تولید برنامه های ضد ایرانی را تامین می کند، موجب خدشه دار شدن اقدامات اقتصادی و عملکرد مسئولان در دره های بالای نظام نیز می شود.

بعد از استقرار دولت سیزدهم و ارایه برنامه ها در جهت فسادستیزی و شفاف سازی در سازمان ها و نهادها بود که خط تخریب و هجمه به مدیران انقلابی و ارزشی آغاز شد. حملاتی که می توان آن را راهبرد مدیران رانت باز و از رده خارج دولت های قبل و مخالف ایران مقتدر عنوان کرد.

ماه هاست پس از انتصاب هر کدام از مدیران انقلابی در بخش های مختلف صنایع و حتی دانشگاه ها، صدای اعتراضاتی بلند شده و توپخانه برهم زنندگان امنیت و آسایش فعال می شود.

متاسفانه در این بی سروسامانی دنیای مجازی و شبکه ها و کانال هایی که بدون هیچ نظارتی مشغول به سیاه نمایی هستند، خط تخریب، مدیران انقلابی را مورد آماج توهین قرار داده و با هتاکی بیشرمانه و طرح شبهات دروغین و سخیف، آژنگ کینه به نیروهای ارزشی و انقلابی را بر چهره نفاق خویش آشکار کرده است.

دست‌هایی با سوء استفاده از نام "نقد" به دنبال جوسازی از طریق فضای مجازی و یاری رساندن به رسانه‌های معاندی هستند که خوراکشان را در همین پسماندها می جویند.

در این تخریب گسترده مجازی و رسانه ای، "متخصص نبودن" و "جوان بودن" مدیران انقلابی، اسم رمز عواملی است که به دنبال زمین زدن اقتصاد و از حرکت انداختن چرخ های پیشرفت صنعت، بخصوص در حوزه های اصلی و پایه ای کشور هستند.

حالا شوری "آشِ" حملات و تخریب های عوامل داخلی به حدی رسیده که شبکه ضدانقلاب اینترنشنال نیز با استفاده از همین اطلاعات، پا را فراتر گذاشته و اقدام به ساخت برنامه ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی کرده است.

برنامه ای که می تواند دلسردی کارمندان و کارگران را به همراه داشته و با همراهی عوامل داخلی و مدیریت بیگانگان به اعتصابات و ایجاد جو آشوب در مراکز اقتصادی منتهی شود.

اخبار موفقیت های مدیران جوان و انقلابی در صنایع مختلف، آن هم در کمترین زمانی که از آغاز به کارشان می گذرد، ترسی در دل بدخواهان و بداندیشان افکنده که براندازی ایشان را روزشماری می کنند. به عنوان مثال، پس از انتصاب مدیر جدید "هلدینگ غدیر"، کسانی شروع به حمله و تخریب ایشان کردند که بی شک حتی یک صدم تخصص و تجربه ایشان را ندارند.

یک انتصاب امیدآفرین در مجموعه ای عظیم که افزون بر ۱۴۰ شرکت در حوزه‌های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی زیرمجموعه آن است. انتصابی که به مذاق کسانی که سال ها با ساختن حیاط خلوت در حال چپاول سهم ملت و بیت المال بودند، خوش نیامده و آنها را بر آن داشته تا با هر حیله و ترفند و تخریبی به دنبال سهم خواهی باشند. اما چرا باید مدیرعامل هلدینگ غدیر تخریب شود؟

"مهدی عبوری" دانش آموخته دکترای مدیریت است که طی دو دهه فعالیت مستمر و تاثیرگذارش در حوزه های مختلف حالا با کوله باری از تجربه و تخصص مسئولیت خطیری را بر عهده گرفته است. آخرین سمت وی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و پیش از آن نیز معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی و قبل تر هم شهردار ساری بوده است. فقط در یک مورد، وقتی "عبوری" در جایگاه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور داشت، مهم‌ترین اتفاقات یک دهه گذشته در سکونت گاه‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان رقم خورد.

وی در خانواده انقلابی تربیت یافته است. خانواده ای که با تقدیم چند شهید نشان داده اند برای سربلندی ایران از هیچ تلاش و ایثار و جان گذشتگی دریغ نمی کنند، و همین کافی بود تا ایشان مورد هجمه بدخواهانی قرار بگیرد که از خون شهیدان هم سهم می خواهند و برای رسیدن به منافع خود از هیچ توهین و تخریب و بداخلاقی دریغ نمی کنند.

بی شک حالا که دولت سیزدهم در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و در روابط و تعاملات بین المللی نیز به موفقیت های چشمگیری دست یافته است هر گونه تخریب مدیرانش می تواند ضررهای جبران ناپذیری بر کل کشور به همراه داشته باشد.

دولتمردان باید بدانند که فتنه‌گران پس پرده هجمه های سنگین داخلی و خارجی با سواستفاده از متانت، صبوری و مرام مردان انقلاب هر روز بر فشار و تخریب افزوده و تا رسیدن به اهداف خود از هیچ خصومتی نمی کاهند. در کنار آنها، بعضی پایگاه‌های خبری معلوم‌الحال داخلی نیز با سیاه نمایی فضای کشور، هدفی جز ضربه زدن به اقتصاد حساس و در حال رشد ایران را دنبال نمی کنند تا بتوانند به هر طریق ممکن مانع اجرای برنامه‌های پیشرو علمی، پژوهشی و اجرایی در بخش های مختلف شوند.

کوتاه سخن اینکه خط تخریب و هجمه به مدیران ارزشی، با برنامه ریزی ویژه ای در حرکت است و به جاست رییس دولت انقلابی سیزدهم تمام قد از مردان و زنانی دفاع کند که روزی به میدان آمدند تا جان خود را برای حفظ وجب به وجب خاک این سرزمین فدا کنند و امروز با علم و تخصص خود به دنبال ساختن ایرانی قوی و تسخیر قله های پیشرفت و موفقیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان