جلسه ستاد انتخاباتی سیسی با مشایخ صوفیه در مصر

هیئتی از مشایخ فرقه‌های صوفیه در مقر رسمی ستاد انتخاباتی عبدالفتاح السیسی،رئیس جمهور مصر در استان قاهره حضور یافتند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به نقل از پایگاه  فرهنگ و جامعه ملل، هیئتی از مشایخ فرقه‌های صوفیه به ریاست دکتر عبدالهادی القصبی، رئیس شورای عالی فرقه‌های صوفیه و دکتر علی جمعه مفتی سابق مصر در مقر رسمی ستاد انتخاباتی عبدالفتاح السیسی،رئیس جمهور مصر در استان قاهره حضور یافتند.

این هیئت توسط محمود فوزی، رئیس ستاد انتخاباتی عبدالفتاح السیسی و مشاور حقوقی وی مورد استقبال قرار گرفت.وی ضمن خیرمقدم به حاضران و تجلیل از آنان، نقش برجسته شیوخ صوفیه را در حضور افتخارآمیز در رویدادهای ملی تحسین کرد. با اشاره به اینکه انگیزه مذهبی از ویژگی های ذاتی مصری ها است و مؤمن همواره مسئول و آگاه به نقش خود است، بر علاقه دولت مصر به توسعه زیارتگاه‌ها و مساجد تاکید کرد.

هیئت مشایخ صوفی نیز به نوبه خود تأکید کرد که همه رهبران صوفیه عشق و حمایت نامحدود از میهن دارند و سمینارها و جلسات زیادی را برای آموزش شهروندان در مورد استفاده از حق انتخاباتی خود و مشارکت مثبت در حقوق اساسی برگزار می‌کنند.

این هیئت در این دیدار خاطرنشان کرد که هر اتفاقی را که در سطح داخلی و خارجی رخ می دهد را دنبال می کنند و به آن علاقه مند هستند و آنچه بیش از همه برای آنها اهمیت دارد، ثبات و امنیت میهن است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان