پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

images_1698252441_65394699b6e98.jpg

 

 

سایبان برقی، سازه ای کاربردی و پرطرفدار است که در مکان های مختلفی از جمله منازل استفاده می گردند. سایبان‌ های برقی با نصب موتور الکتریکی بر روی سایبان های ثابت طراحی می شوند این سازه های پوششی در فضای باز بیرون از ساختمان را در برابر گرد و غبار و شرایط جوی مختلف محافظت می کنند و علاوه بر ایمنی و رفاه زیبایی خاصی را به محیط می بخشند. همچنین سایبان های برقی بر اساس نوع طراحی و کاربرد و عملکردشان در انواع مختلفی تقسیم می شوند.

سایبان های برقی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

سایبان برقی در انواع مکان ‌ها و ساختمان ‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در زیر به برخی از مکان ‌هایی که سایبان برقی در آن‌ ها استفاده می ‌شود، اشاره شده است:

1. ساختمان ‌های اداری: سایبان برقی در ادارات، شرکت ‌ها و ساختمان ‌های تجاری برای کنترل نور و حرارت ورودی به فضا مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

2. ساختمان ‌های مسکونی: در خانه‌ ها و آپارتمان ‌ها نیز می ‌توان از سایبان برقی برای کنترل نور و حرارت استفاده کرد، به عنوان مثال در اتاق‌ های خواب، نشیمن، آشپزخانه و حمام.

3. هتل‌ ها و رستوران‌ ها: سایبان برقی در هتل‌ ها و رستوران‌ ها برای ایجاد محیطی راحت و شیک استفاده می ‌شود. این سازه ها می ‌توانند تابش خورشید را کاهش داده و نمایش منظره زیبا را حفظ کنند.

4. بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی: در بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی، سایبان برقی می‌ تواند بهبود راحتی بیماران و کاهش نیاز به سیستم‌ های تهویه کمک کند.

5. مراکز تجاری و پاساژها: سایبان برقی در فروشگاه‌ ها، سوپرمارکت‌ ها و پاساژها برای کاهش گرمای ناخواسته و حفظ شرایط مطلوب برای خریداران استفاده می‌ شود.

6. سالن ‌های همایش و تئاترها: در سالن ‌های همایش و تئاترها، سایبان برقی می‌ تواند نور صحنه را کنترل کرده و از نور خارجی مزاحم جلوگیری کند.

سایبان برقی در اصل در هر مکانی که نیاز به کنترل دقیق نور و حرارت خورشید را دارد، قابل استفاده است. همچنین این فناوری امکان سفارشی سازی و تطبیق با نیازهای هر مکان را نیز فراهم می ‌کند.

 

 

images_1698252563_653947134736c.jpg

 

 

مراحل نصب سایبان برقی :

اگر قصد خرید سایبان برقی را دارید بهتر است که مراحل نصب سایبان برقی را بدانید تا زمان نصب توسط نیرو متخصص موردی از قلم نیوفتد.

نصب سایبان برقی یک فرآیند کاری است که معمولاً توسط تیم‌ های حرفه ‌ای "نایس" صورت می ‌گیرد. در ادامه، مراحل اصلی نصب سایبان برقی را برای شما توضیح داده شده است:

1. بررسی و تهیه طرح: قبل از هر چیز، طرح نصب سایبان برقی باید توسط یک مهندس برق تهیه شود. این طرح شامل جزئیات فنی مانند نوع و اندازه سایبان، مسیر کابل ‌ها و لوازم جانبی دیگر می ‌شود.

2. آماده‌ سازی محل نصب: پس از تهیه طرح، محل نصب سایبان برقی باید آماده شود. این مرحله شامل تمیز کردن و برداشتن موانع موجود در مسیر سایبان، تثبیت تسمه متصل به سایبان بر روی دیوار و همچنین تخلیه و پاکسازی فضای کابل یا لوله ‌کشی است.

3. نصب سایبان: در این مرحله، سایبان بر روی تسمه متصل به دیوار نصب می ‌شود. این مرحله شامل قرار دادن سایبان در محل و استفاده از اتصالات مناسب برای اتصال قسمت‌های مختلف سایبان است. همچنین، در صورت نیاز، پیچ و مهره ‌ها برای ثبت سایبان به تسمه به کار می ‌روند.

4. نصب کابل ‌ها: به عنوان قسمت بعدی، کابل ‌های برق و سیم ‌های گذرده از سایبان نصب می ‌شوند. این مرحله شامل قرار دادن کابل ‌ها درون سایبان، استفاده از کانکتورها و اتصالات مناسب بین کابل ‌ها و سایبان، و همچنین نگهداری و محافظت از کابل ‌ها برای جلوگیری از آسیب و خرابی است.

5. اتصال و تست: پس از نصب کابل ‌ها، اتصال کابل ‌ها به سوکت ‌ها، سوئیچ ‌ها و دستگاه‌ های الکتریکی انجام می ‌شود. سپس تست جریان و ولتاژ در سراسر سایبان و کابل‌ ها با استفاده از ابزارهای مخصوص و تسترهای برق صورت می ‌گیرد. این مرحله برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد صحیح سایبان و کابل ‌ها است.

6. پایان کار و نظافت: در مرحله نهایی، همه قطعات و لوازم را تمیز می‌کنند و هر گونه ضایعات را دفع می کنند.

نصب تخصصی محصولات توسط تیم متخصصین نایس

در نصب سایبان های برقیف تمامی امور کیفی زیر لحاظ می گردند :

تراز تراکت نصب به دیوار

استفاده از چسب بتن هنگام نصب براکت با رولت برد جهت محکم کاری

قرینه بودن تیغه جلو با لوله پارچه

تنظیم شیب سایبان به دلخواه مشتری

 

 

images_1698252433_65394691101dc.jpg

 

 

مزیت رقابتی شرکت نایس نسبت به رقبا :

کیفیت بالا: ساختار سازه به گونه ای طراحی می شود که دچار پوسیدگی و رنگ رفتگی نگردد و جنس پارچه سایبان برقی پس از سال‌ها در برابر تابش شدید آفتاب، بارش باران و… دچار پارگی و رنگ پریدگی نمی‌ شود. موتور های تعبیه شده تا سالهای سال نیازی به تعویض ندارند.

تامین تمامی قطعات محصولات جهت تعویض با بالاترین کیفیت توسط شرکت نایس ارائه می گردد و تمامی قطعات اصلی شامل موتور الکتریکی، پارچه برزنتی، ترانزیتی یا فلکسی، درپوش یا باکس، اندکپ سایبان برقی، بازو و مفصل های سایبان برقی درجه یک با طول عمر بالا می باشند.

مهندسین بخش فنی شرکت نایس با رسم نرم‌افزاری قطعات به دوام بالای محصول کمک میکنند.

تنوع بسیار بالا در انتخاب ریموت ها، قابلیت چاپ بر روی کل سایبان و یا دالبر، رول شدن سایبان پس از جمع شدن در خود و مدت زمان گارانتی بالای این سازه‌ ها و همچنین برخورداری از امکاناتی مانند سیستم های سرمایش و گرمایش درون محیط، سیستم نورپردازی و نصب سنسور هوشمند باران آفتاب و یا برف و تجربه در زمینه اجرا در هر ارتفاعی به درخواست مشتری سبب رضایت بالای مشتریان در این ۷ سال فعالیت شرکت نایس می باشد.

همچنین، شرکت نایس برای خدمات خود در سراسر شهرهای کشور عزیزمان (همه استان ها) شعبه دارد، به این صورت که اگر در هر شهری خریداری کردید و مشکلی پیش آمد و نیاز به خدمات داشتیم ظرف 24 ساعت برای شما خدمات ارسال می شود و مشکل برطرف می گردد.

در نهایت، شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارها ، محصولات و کسب اطلاعات بیشتر به ادرس سایت نایس به نشانی https://nicesayeban.com/ مراجعه نمایید. همواره در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان