راهنمای مرحله به مرحله نحوه انتقال پول با پرفکت مانی (سریع و آسان)

سیستم پرفکت مانی به راحتی به شما این امکان را می دهد تا به نوعی یک حساب ارزی داشته باشید و انتقال پول با پرفکت مانی را انجام دهید. در این مطلب نحوه انتقال پول با پرفکت مانی آموزش داده شده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نحوه انتقال پول با پرفکت مانی

اعتبار شبکه پرداخت پرفکت مانی بر افرادی که حتی یک بار از آن استفاده کرده اند، پوشیده نیست. این سیستم به شما این امکان را می دهد تا به نوعی یک حساب ارزی داشته باشید. رشد چشم گیر استفاده از حساب پرفکت مانی و ووچر آن در بین کاربران ایرانی به این علت است که اولا کلیه خدمات این سایت برای آن ها در دسترس است و دوما انتقال پول در پرفکت مانی با پرفکت مانی بسیار سریع و امن انجام می شود.

اما در ابتدای کار با این پلتفرم ممکن است انتقال پول بین حساب های مختلف، امری گُنگ به نظر برسد. به همین علت در این مقاله "نحوه انتقال پول با پرفکت مانی" را به صورت جامع آموزش خواهیم داد.

انتقال پول با پرفکت مانی از حسابی به ‌حساب دیگر

پرفکت مانی سابقه نسبتا طولانی در زمینه سیستم های پرداخت بین المللی دارد. به همین علت است که در هنگام ورود و استفاده از آن با گستردگی زیادی رو به رو می شویم. دو روش مختلف وجود دارد که به شما امکان انتقال پول بین حساب ها را می دهد. یکی انتقال با حواله پرفکت مانی و دومی استفاده از کد ووچر. کارایی و امنیت هر دو روش بسیار بالا است و شما بر اساس راحتی خودتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

انتقال پول با حواله پرفکت مانی

ساده ترین و سریع ترین روش انتقال پول در بستر این سیستم استفاده از حواله است. امنیت بالا، کارمزد بسیار کم و امکان تعیین رمز حفاظتی از جمله مزایای این روش است. انتقال پول به کمک حواله به صورت آنی انجام می شود و اطلاعات اضافه ای از شما نمی خواهد. اما اگر از رمز حفاظتی استفاده کنید، لازم است تا اطلاعات خواسته شده توسط سایت را وارد نمایید.

صاحبان و کارشناسان شرکت پرفکت مانی هم انتقال پول از طریق حواله پرفکت مانی رانسبت به روش های دیگر بهتر می دانند. مراحل انتقال پول با حواله پرفکت مانی به شرح زیر است:

  1. به حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. گزینه send money را انتخاب کنید تا صفحه مربوط به انتخاب روش های مختلف انتقال و میزان موجودی به شما نشان داده شود. انواع روش های پرداخت در این صفحه عبارت است از :

Single Payment :  

اگر از حساب مقصد اطلاعات کاملی دارید و می خواهید یک پرداخت معمولی و تکی را انجام دهید، باید این گزینه را انتخاب کنید. استفاده از پرداخت تکی به دلیل ساختار ساده ای دارد، توصیه خود سایت پرفکت مانی هم هست.

 Payment to Email :

اگر از صاحب حساب مقصد تنها یک ایمیل در دست دارید، این روش را انتخاب کرده و به جای اطلاعات کامل صاحب حساب فقط آدرس ایمیلش را وارد نمایید.

Payment to Mobile :

گزینه سوم هم مانند روش قبلی است با این تفاوت که به جای ایمیل، شماره موبایل وارد می کنید .

Scheduled Payment :

اگر می خواهید انتقال پول در ساعات یا روزهای آینده انجام شود، با استفاده از این گزینه می توانید پرداخت زمان دار انجام دهید. به این صورت که مبلغ پرداخت و زمان انتقال را مشخص کرده و اجازه می دهید تا پرفکت مانی در زمان مشخص شده این کار را برای شما انجام دهد.

این بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند در یک تایم مشخص واریز حقوق داشته باشند.

با وجود شیوه های مختلف برای انتقال با حواله، همچنان توصیه ما استفاده از پرداخت تکی است. زیرا مطمئن تر و سریع تر عمل می کند. برای انجام این کار تنها به پر کردن دو فیلد یعنی مبلغ و آدرس کیف پول مقصد، نیاز دارید. همچنین با انتخاب گزینه add payee to my list می توانید همین اطلاعات را ذخیره کنید تا در پرداخت های بعدی زمان کمتری از شما گرفته شود. با انتخاب گزینه add protection code نیز می توانید یک رمز حفاظتی تعیین می کنید که گیرنده نیز تنها با وارد کردن این رمز امکان دریافت مبلغ را دارد.

 ایده به وجود آمدن کد امنیتی از آن جایی آمد که گاهی فرستنده با زدن آدرس اشتباه پول را برای شخص دیگری ارسال می کرد و این مبلغ به هیچ عنوان قابل عودت نبود!

3.در آخر گزینه payment preview را انتخاب کرده تا فاکتور یا پیش نمایش به شما نشان داده شود. بعد از بررسی نهایی می توانید روی دکمه send money کلیک کنید.

انتقال پول به ‌وسیله ووچر پرفکت مانی

اگر امکان انتقال پول با حواله پرفکت مانی را نداشتید، راه دومی نیز وجود دارد که به اندازه همان روش، ایمن است. استفاده از کد ووچر گزینه بعدی پیش روی شماست.

ووچرها همان کارت های الکترونیکی هستند که شما می توانید از سایت پرفکت مانی یا از صرافی های آنلاین خریداری کنید. این کارت ها که ماهیتشان شبیه به کارت هدیه بانکی است به گونه ای طراحی شده که توسط همه افراد ( غیر از خریدار) و تنها با داشتن شماره های ووچر، قابل استفاده باشد. 

انتقال پول به ‌وسیله کد ووچر پرفکت مانی مراحل زیر را طی کنید:

  1. به حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. گزینه withdraw را انتخاب کنید.
  3. حال کافیست روی گزینه e-Voucher کلیک کرده و مبلغ و نوع حساب را نیز وارد کنید.
  4. در پایان این مرحله، کد ووچر شما ساخته می شود. ( می توانید به جای این کار، از طریق صرافی ها ووچر تهیه نمایید)
  5. کد ووچر را به گیرنده بدهید.
  6. حال گیرنده باید وارد بخش deposit اکانت خود شده و e-Voucher را امنتخاب نماید.
  7. در فرم نمایش داده شده، اطلاعات ووچر را وارد کرده و مبلغ را دریافت می کند.

جمع بندی

نحوه استفاده از یکی از مطرح ترین شبکه های پرداختی دنیا، از جمله مواردی است که بسیاری از افراد چه افراد شاغل در زمینه ارزهای دیجیتال، چه افرادی که نیاز به پرداخت و انتقال پول به کشورهای دیگر را دارند و چه حتی افراد عادی که قصدشان خرید از سایت های خارجی است، باید آن را یاد بگیرند. در این نوشته آموزش کاملی از انتقال پول بین حساب های پرفکت مانی را برایتان بازگو کردیم.

منبع: چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان