محب خواننده را بیشتر بشناسید!

مصطفی محبی با نام هنری محب خواننده ای که این روز ها بسیار موزیک های قابل قبولی را به بازار موسیقی عرضه کرده است و توانسته در دل مردم جا باز کند. شناخته شدنش از طریق آلبوم دلتنگی بوده است که در این مقاله به این موضوع درباره محب می پردازیم.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

 

بیوگرافی محب

محب اهل میبد در استان یزد و متولد ۲۸ آذر ۱۳۶۶ می باشد و از سال 1395 با فراگیری سلفژ و صداسازی نزد استاد های برجسته کشور پا به عرصه موسیقی گذاشت. اولین آهنگ رسمی اش به نام رفیق را نیز در سال 1400 به بازار موسیقی منتشر کرد و سپس موزیک های بیشتری از خود را به بازار ارائه داد که در ادامه به بررسی این موسیقی ها می پردازیم. وی تنظیم کننده و آهنگساز نیز می باشد و ترانه نویسی آهنگ هایش را نیز خود می نویسد.آلبوم دلتنگی اولین آلبوم رسمی اوست که در بازار مارکت موسیقی غوغا به پا کرد. گیتار می نوازد و در سبک موسیقی پاپ نیز فعالیت دارد.

آلبوم دلتنگی

اولین آلبوم رسمی محب به نام دلتنگی می باشد که در ده قطعه آهنگ تهیه شده و به بازار موسیقی ارائه شده است. این آلبوم دارای آهنگ هایی به نام های دلتنگی، قرص اعصاب، رفیق، برگرد، نمیشه هیچ کارش کرد، تب سرد، چرا اینقد باهام سردی، شاید من بدم، بریم شمال، حله می باشد. تمامی قطعات این آلبوم نیز توسط نظر مستقیم خود محب و ردر استدیو شخصی محب ساخته شده اند.

آهنگ های محب

محب تاکنون تک آهنگ های بسیاری را به نام های رفیق که این آهنگ را برای بهترین رفیق و دوست همیشگی اش که اهل استان چهارمحال بختیاری و شهرکرد می باشد را خوانده است. به گفته خود محب وی بهترین دوست اوست و این ترانه را به او تقدیم کرده است. هم چنین محب آهنگ های دیگری را نیز به بازار ارائه کرده است که می توانید از طریق سایت های معتبر موسیقی همچون آی ریتم و .. دریافت کنید.

تولیدی لباس در کنار موسیقی

محب در کنار خوانندگی و موسیقی اش در زمینه تولیدی لباس نوزاد نیز فعالیت دارد و یکی از موفقیت هایش این بوده که در اوج کسادی بازار در یک روز به 541 مشتری لباس نوازد فروخته است. بی شک این موفقیت را در موسیقی نیز خواهد توانست کسب کند چرا که کسی که راه و رسم موفقیت در یک کار را دریابد در کار دیگری نیز می تواند موفق ظاهر شود.

نتیجه گیری

محب خواننده ای بسیار دوست داشتنی و کار درست است که توانسته است خیلی زود در دل مردم جا باز کند و باعث شود آهنگ هایش در ذهن و خاطره مردم حک شود. وی آلبوم رسمی خود به نام دلتنگی را به بازار موسیقی عرضه کرده و در کنار آن چندین تک آهنگ را نیز به بازار موسیقی مارکت کشور منتشر کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان