خرید سیلیکات سدیم با بهترین قیمت

در خرید سیلیکات سدیم، قیمت یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در تصمیم گیری خریداران برای استفاده از خدمات یک مجموعه است. در اینجا فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت سیلیکات سدیم را به صورت جزئیاتی مورد بررسی قرار می دهیم:

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

میزان عرضه و تقاضا، اولین فاکتور تاثیرگذار بر قیمت سیلیکات سدیم

نه تنها در مورد خرید سیلیکات سدیم بلکه در رابطه با هر کالا و محصول دیگری زمانی که میزان عرضه بالا و میزان تقاضا پایین یا کاهشی باشد، خرید با قیمت ارزان تری انجام می شود. در این حالت مجموعه های عرضه کننده به سبب جذب مشتریان قیمت محصول را کاهش می دهند. این موضوع به صورت عکس نیز وجود دارد، زمانی که میزان عرضه کم و میزان تقاضا بالا باشد، بازار برای خرید رقابتی تر شده و قیمت محصول افزایش می یابد.

درصد مواد اولیه مورد استفاده

هر چه درصد مواد اولیه با هزینه بالا در ترکیب نوعی سیلیکات سدیم افزایش یابد آن ترکیب با قیمت گران­تری عرضه می شود. علاوه بر این مواد اولیه مرغوب و با درصد خلوص بالا قطعا هزینه بیشتری به عنوان ماده اولیه تولید انواع سیلیکات سدیم دارند. پس اگر مواد اولیه به کار رفته برای تولید سیلیکات سدیم گران قیمت تر و مرغوب تر باشند. قیمت و کیفیت محصول تولیدی نیز بالاتر می رود.

خرید سیلیکات سدیم در ریشیو های مختلف هزینه های متفاوتی دارد

ریشیوهای مختلف سیلیکات سدیم کاربردهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال خرید سیلیکات سدیم ریشیو 3/3 برای تولید چسب در صنایعی چون فولاد، بتن سازی، صنعت ساخت و تولید وسایل نسوز و ... به کار می­رود. هر یک از این ریشیو ها با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

خرید سیلیکات سدیم در ریشیو های مختلف هزینه های متفاوتی دارد

 

کیفیت و اصل بودن مواد

در یک واحد تولید کننده انواع سیلیکات سدیم ممکن است از مواد اورجینال و اصل مارک­های مطرح جهانی برای تولید سیلیکات ها استفاده شود. در حالی که در یک واحد دیگر از مواد نامرغوب با ناخالصی بالا استفاده می کنند. قطعا محصولات این واحدها کیفیت یکسانی نداشته و به مراتب به قیمت برابری نیز عرضه نمی شوند.

نحوه تولید، فاکتور دیگر تاثیرگذار بر قیمت که هنگام خرید سیلیکات سدیم بایستی نسبت به آن دقت نمود

هنگام خرید سیلیکات سدیم همچنین دقت داشته باشید که نحوه تولید فاکتور دیگری است که بر قیمت محصول تاثیر می گذارد. سیلیکات های تولید شده در طی پروسه های صنعتی پر هزینه به قیمت بالاتری نیز عرضه می شوند. در حالی که سیلیکات های تولیدی از طریق روش ها و دستگاه های قدیمی غالبا قیمت ارزان تری دارند.

خرید سیلیکات سدیم به قیمت ارزان و با کیفیت تضمینی

برای خرید سیلیکات سدیم با تضمین کیفیت و قیمت مناسب بهتر است از خدمات مراکز عرضه کننده معتبر استفاده نمایید. ما در مجموعه صنایع سیلیکات ایران انواع سیلیکات سدیم را که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند با قیمت مناسب عرضه می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده محصولات و مشخصات آنها می توانید به وب سایت ما به آدرس https://iransilicate.com/ مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان