پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

امروزه جرایم بسیاری در کلان‌ شهرها و پایتخت کشورمان ایران روی می‌دهد که یکی از خطرناکترین آن‌ها گسترش مواد مخدر می‌باشد. از این رو وکلا و کارشناسان بسیاری جهت جلوگیری از بروز این اتفاق دست به کار شده‌اند تا با تلاش سازماندهی شده شیوع این امر را به تعویق بیاندازند. در ادامه این مقاله با بهترین ویژگی‌ها، وظایف و اختیارات  بهترین وکیل مواد مخدر در کلان شهر تهران آشنا خواهیم شد.

جهت پاسخ‌گویی به سوالات خود با ما همراه باشید.

بهترین وکیل مواد مخدر در تهران چه وظایفی دارد؟

مهم‌ترین وظیفه یک وکیل خبره بر اساس جرمی که متهم مرتکب شده است مناسب‌ترین و دقیق‌ترین دفاع را انجام دهد. بسیاری از جوانان و افراد جامعه در اثر کمبودها و یا به دلایلی که اکثراً قانع کننده نیستند درگیر این ماده خطرناک و کشنده شده اند. طی این روال مردان و زنان بسیاری وارد این چرخه می‌شوند و دیگران را نیز درگیر خود می‌کنند. با رخنه مواد مخدر در جامعه و تبدیل شدن آن به امری طبیعی هر روز بیش از پیش وظایف سنگین‌تری بر دوش وکلا خواهد بود و علاوه بر آن مجازات‌های شدیدتری نیز جایگزین خواهد شد.

 

در ادامه به برخی از وظایف وکیلان مواد مخدر آشنا خواهیم شد.

وکلای مواد مخدر تهران می‌توانند به کسانی که درگیر اعتیاد هستند و یا به نحوی خواهان اطلاعاتی از آن هستند مشاوره دهند. همچنین وکلای با تجربه و کارکشته قادر به راهنمایی افراد تحت درمان یا دچار شده می‌پردازند و بسیاری از جرم‌های آنان را کاهش دهند. وکیل‌های مربوطه در زمان درست می‌توانند کمک شایانی به فرد بکنند و از جمله آنان موارد زیر خواهد بود:

اگر فرد در گذشته خود  اموری چون قاچاق، تولید، بخش و یا فروش این ماده را انجام داده باشد و مجازات مربوطه در حال اعمال بر وی می‌باشد بهتر است کار وکالت را به یک فرد مجرب و کار آزموده بسپارد. امکان دارد حکم فرد حبس ابد باشد؛ اما به شرط حضور وکیل با تجربه به جریمه نقدی یا کاهش‌ سال‌های حبس تغییر خواهد کرد. متخصصین این کار می‌توانند با اثبات بی‌گناهی موکل خود جرایمی مانند اعدام را لغو و یا تعویق بی‌اندازند.‌

نکته قابل توجه این است که در صورت بروز  این مشکل بیش از هر چیزی به یک وکیل احتیاج خواهید داشت، می‌توانید پیش از آن مشاوراتی نیز دریافت کنید که می‌تواند از طریق تلفن و رسانه‌های مختلف نیز ممکن گردد.

17

ویژگی‌های وکلای مواد مخدر تهران چیست؟

در بخش گذشته با برخی از وظایف اصلی و مهم وکیلان آشنا شدید؛ اما این سوال پیش خواهد آمد که در چه صورت وکیل شما می‌تواند به خوبی از پس این مسئولیت‌ها بر بیاید؟ برای رسیدن پاسخ بایستی با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم، پس این بخش را از دست ندهید.

۱_ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل وجود حس مسئولیت پذیری می‌باشد. وی بایستی از مدت زمان  حضور خود در جلسات متوالی در جهت بهبود وضعیت موکل هیچ کم نگذارد.

۲_ سطح بالای تجربیات و توانایی از دیگر خصیصه‌‌های کاربردی وکیل است. وی بایستی به تمام جرایم صادره در زمینه‌های مختلف مسلط باشد و نمی‌توان تنها داشتن مدارک تحصیلی و حکم وکالت را ملاک قرار داد.

۳_ مطلبی که بایستی وکلای مواد مخدر در تهران به آن تسلط کافی داشته باشند شدت و ضعف قوانین مبارزه با مواد مخدر در کشورهای مختلف جهان است؛ زیرا ممکن است در مسائلی چون خروج مواد از کشور مجبور به همکاری با پلیس بین‌الملل باشند.

۴_ تمام وکیل‌های مربوط به مواد مخدر تهران باید ضعف و ناامیدی را از خود و موکل خود دور کنند و روحیه خستگی ناپذیری خود را در راه تحقق هدف حفظ کنند.

۵_ مؤثرترین ویژگی وکیل مواد مخدر تهران وجود اعتماد به نفس و آرامش روانی در وی است. زمانی که فرد با صدایی نافذ، به دور از خشم و با اطمینان کامل نسبت به قوانین موجود از حقوق موکل خود دفاع کند، تنها در این صورت است که می‌توان به نتیجه کار امیدوار بود.

۶_ رعایت حقوق، نظم و احترام به رأی دادگاه رفتار حرفه‌ای فرد را نشان می‌دهد و همین باعث می‌شود تا دادگستری توجه بیشتری نسبت به وی و سخنان او داشته باشد.

۷_ در آخر می‌توان به زبان بدن و مهارت‌های کلامی وکلا اشاره کرد که بخش مهمی از نتایج جلسات را معین به نفع موکل تمام خواهد کرد.

برخی از مهم‌ترین اختیارات وکلا مشمول  چه مواردی است؟

در این قسمت به یکی از جالب‌ترین سوالات پاسخ داده خواهد شد، وکیل چه مستقلاتی دارد که به وسیله آن جرم موکل کمتر لحاظ شود؟ در ادامه پاسخ سوال خود را بخوانید.

وکیل مورد نظر می‌تواند با ارائه اسناد و مدارک معتبر حکم چند سال حبس یا حبس ابد را به جرایم نقدی تبدیل کند.

گرفتن حکم آزادی مشروط از دیگر اختیاراتی است که به وسیله وکیل  برآورده می‌شود. طی این فرایند موکل با توجه به میزان مواد خرید یا فروش شده و مجازات مشخص تحت شرایطی جدی آزاد شود؛ اما در صورت بروز خطا به زندان باز خواهد گشت.

در دادگاه‌های تجدید نظر وکیل می‌تواند از سوی موکل خود و به صورت قانونی پرونده را باز بینی کرده و حکم تبرئه را دریافت کند.

وکیل این اختیار را دارد که طی چندین دفعه اجرای احکام اعدام را به تعویق اندازد و بتواند پایان دیگری رقم بزند. زمانی که با درخواست‌های این چنینی وکیل موافقت شود می‌تواند با آوردن تبصره‌های از قانون باعث تبرئه شدن متهم یا به عبارتی موکل خود شود.

آخرین اختیار نیز کم کردن از تعداد روزها یا ماه‌هایی است که موکل محکوم به حبس و مجازات است.

سخن پایانی

طی این مقاله با رایج‌ترین سوالات جهت انتخاب بهترین وکیل مواد مخدر در تهران کیست؟  آشنا شدید و دانستید که در صورت بروز چنین مشکلی پیش از همه وجود یک مشاور و سپس موکلی خبره، حرفه‌ای در کار واجب است و می‌تواند سرنوشت دیگری برای شما و یا افراد دچار این معضل رقم بزند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان