پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

اگر عموم مردم بتوانند قبل از هر اقدامی با وکیل مشاوره حقوقی نمایند و بعد اقدام به انجام کاری کنند یا قراردادی منعقد کنند بسیاری از پرونده در محاکم قضایی تشکیل نمیشد و با ازدحام مردم در راهروهای دادگاه مواجه نبودیم.

ولی آیا همه به وکیل دسترسی دارند و میتوانند به راحتی مشاوره حقوقی بگیرند؟

به گزارش رستانیوز عده ای از وکلای جوان دادگستری اقدام به راه اندازی سامانه مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین نموده اند تا تمام مردم به راحتی به مشاوره حقوقی با وکیل دسترسی داشته باشند.

این استارت آپ حقوقی که تحت نام تجاری وکیل تیک در حال فعالیت میباشد این امکان را فراهم کرده است که از هرکجای ایران و در هر زمان به وکلای برتر دادگستری دسترسی داشته باشید.

در این سامانه حقوقی شما میتوانید با هزینه مقرون به صرفه از بهترین وکلای ایران مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین  بگیرید.

هزینه های مشاوره حقوقی در این سامانه آنلاین به نحوی تعیین شده است که تمام مردم بتوانند با هر سطح درآمد و شغلی از خدمات حقوقی استفاده نمایند.

خدمات حقوقی سامانه مشاوره حقوقی آنلاین وکیل تیک به مشاوره تلفنی محدود نمی شود و حتی شما با ارسال پیامک نیز میتوانید از وکیل مشاوره حقوقی دریافت نمایید.

بنا بر گزارش سردبیر رستانیوز این سامانه حقوقی با هدف دسترسی آسان تمام مردم صرف نظر از اینکه کجای ایران هستید ایجاد شده است و امکان مشاوره حقوقی با قیمت مقرون به صرفه را برای همگان ایجاد کرده است.

همانطور که در متن گزارش آمد خدمات حقوقی آنلاین وکیل تیک صرف مشاوره حقوقی تلفنی نیست، یکی از خدمات ارزان قیمت و در دسترس برای همگان مشاوره متنی است.

با مراجعه به وکیل تیک و انتخاب گزینه مشاوره متنی فوری، صفحه چت اختصاصی برای شما باز میشود و شما میتوانید در همان سامانه با وکیل به صورت ارسال پیامک مشاوره حقوقی بگیرید.

در مشاوره حقوقی متنی، این امکان فارهم شده در صفحه اختصاصی گفتگوی پیامکی شما اقدام به ارسال مدارک و مستندات مربوط به خود را نمایید، وکیل پایه یک دادگستری به صورت آنلاین پیام های شما را قرائت میکند و مدارک و مستندات شما را بررسی میکند.

در همان صفحه گفتگو اختصاصی در وکیل تیک، مشاوره حقوقی خود را دریافت میکنید و وکیل دادگستری پاسخ سئوالات شما را به صورت آنلاین برای شما ارسال میکند.

هزینه مشاوره حقوقی متنی با توجه به اینکه هزینه تماسی در بر ندارد با قیمت مناسبتی آماده خدمت رسانی به شماست.

لازم به توضیح است که این صفحه گفتگو اختصاصی، صفحه گفتگو امن برای شماست تا با آُودگی خاطر بتوانید گفتگویی خصوصی با وکیل دادگستری داشته باشید.

بنا بر گزارش رستانیوز، وکیل تیک خدمات مشاوره حقوقی خود را به صورت کامل به عموم مراجعین ارائه میدهد و صرفا خدمات این سامانه آنلاین به مشاوره تلفنی با وکیل و مشاوره حقوقی متنی با وکیل محدود نمیشود.

از جمله خدمات دیگر وکیل تیک تحریر اوراق قضایی است.

پرونده های زیادی در محاکم قضایی وجود دارد که با دادخواست اشتباهی که یک عریضه نویس تحریر کرده تشکیل شده است.

این دادخواست اشتباه باعث میشود بعضا ذیحق نتواند به حق و حقوق برسد و طرف دعوا با یک ایراد شکلی باعث رد شد دادخواست یا رد شدن دعوی شود.

رد دعوی این زمانی مهم است که شما هزینه های زیادی را بابت تمبر دادگستری پرداخت کرده اید ولی با این حال با یک ایراد شکلی راحت و ایراد از نحوی تحریر و تنظیم دادخواست، دعوی شما رد خواهد شد.

جهت جلوگیری از این مشکل وکیل تیک اقدام به ارائه خدمت تحریر اوراق قضایی به صورت آنلاین نموده است.

در این خدمت شما با مراجعه به سامانه مشاوره حقوقی آنلاین وکیل تیک میتوانید گزینه تحریر اوراق قضایی را انتخاب کنید و در صفحه گفتگوی اختصاصی مدارک و مستندات خود را ارسال کنید تا وکیل دادگستری اقدام به تحریر اوراق قضایی شما نماید.

در این خدمت اوراق قضایی شامل دادخواست، شکوائیه، اظهارنامه و لایحه توسط وکلای برتر دادگستری تحریر میشود.

پس از تحریر و نگارش توسط وکلای پایه یک دادگستری برتر، متن نهایی در همان صفحه گفتگو اختصاصی برای شما ارسال میشود و شما میتوانید متن موصوف را پرینت و اقدام به اقدام قضایی خود نمایید.

مدیران وکیل تیک در مصاحبه با رستانیوز اضافه کردند که سعی شده در این سامانه حقوقی آنلاین تمام نیازهای حقوقی عموم مردم پوشش داده شود و پاسخ مناسبی به نیازهای حقوقی مراجعین داده شود.

بر همین مبنا یکی دیگر از خدمات آنلاین وکیل تیک تحریر و نگارش قرارداد توسط وکلای دادگستری می باشد.

متاسفانه خیلی از مردم در مراودات کاری و شغلی خود، جهت تحریر و نگارش قرارداد به وکیل مراجعه نمیکنند و این امر گاهی باعث ورود خسارت جبران ناپذیری برای ظرف قرارداد میشود.

به راستی بسیاری از پرونده های قضایی در محاکم و دادگستری سراسر کشور نشات گرفته از قراردادهای است که با سهل انگاری تنظیم وتحریر شده و به امضای طرفین قرارداد رسیده است.

شاید طرفین قرارداد در ابتدای انعقاد یک قرارداد حسن نیت داشته و هیچ قصدی بر عدم ایفاء تعهدات ندارند.

ولی با این حال به علت ابهاماتی که در قرارداد وجود دارد این امر باعث ایجاد سء تفاهم شده و نتیجه این سوء تفاهم نیز چیزی جز تشکیل پرونده قضایی نیست.

تشکیل پرونده قضایی مستلزم پرداخت هزینه دادرسی و ابطال تمبر است که در خیلی از موارد هزینه زیادی را به خواهان تحمیل میکند.

صرف نظر از هزینه دادرسی، پروسه دادرسی امری زمان بر است و باعث تلف شدن وقت و ایجاد مشغله های فکری فراوان برای طرفین می شود.

حال آنکه اگر از ابتدا تحریر قرارداد به عهده یک وکیل دادگستری گذاشته میشد و متن صحیح، قانونی و حقوقی در زمان تحریر قرارداد استفاده میشد هیچگاه متنهی به تشکیل پرونده قضایی میشد.

متن قرارداد اگر به صورت صحیح و وفق مقررات قانونی تنظیم و تحریر شود جلوی تفسیر دوگانه از شروط و متن قرارداد گرفته میشود و حداقل این است که طرفین با دیدی باز و اطلاع کامل از حقوق و تعهدات قراردادی خود اقدام به انعقاد قرارداد مینمایند.

سامانه مشاوره حقوقی آنلاین وکیل تیک این امکان را فراهم نموده است که با هزینه مقرون به صرفه تحریر قرارداد خود را بر عهده وکلای دادگستری بگذارید.

به محض ثبت درخواست تحریر قرارداد، صفحه گفتگو اختصاصی برای شما گشوده میشود و در همان صفحه گفتگو میتوانید مدارک و توضیحات لازم را برای وکیل ارسال کنید و اگر نیاز است توضیحات خود را با ضبط صدا برای وکیل ارسال نمایید.

درخواست شما به وکیل پایه یک دادگستری متخصص در زمینه تحریر قرارداد ارجاع میشود و وکیل مربوطه مدارک و توضیحات ارسال شده شما را مطالعه نموده و متن قرارداد مدنظر شما را تحریر و نگارش مینماید و در همان صفحه گفتگو برای شما ارسال میکند.

شما برای آسودگی خاطر میتوانید رزومه وکیل را در این سامانه مشاوره حقوقی آنلاین مشاهده کنید و سوابق علمی و کاری وی را بررسی کنید.

این امکان فراهم شده است که نظرات مراجعین قبلی به وکیل را مطالعه کنید و ببنید که آیا وکیل در ارائه مشاوره های حقوقی خود به مراجعین به نحو مطلوب عمل کرده است یا خیر.

این امر باعث میشود شما با شناخت وکیل و انتخاب وکیل دادگستری مناسب مشاوره حقوقی خود را دریافت کنید یا تحریر اوراق قضایی خود شامل دادخواست، شکوائیه، لایحه و اظهارنامه و یا اینکه تحریر و نگارش قراردادهای خود را به عهده وکلای دادگستری انتخابی خود بگذارید.

5

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان