پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

آیا شما هم به دنبال خرید قالب وودمارت هستید؟ حتما می دانید که قالب woodmart یکی از بهترین پوسته های وردپرس به حساب می آید. این پوسته به شدت قدرتمند بوده و سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد ولی این قالب فوق العاده قوی و با کیفیت بدون عیب نمی باشد. معایب قالب وودمارت باعث شده اند تا استفاده از آن همیشه نتایج مطلوبی را برای شما به همراه نداشته باشد. به خاطر داشته باشید که وودمارت یکی از قوی ترین قالب های موجود در بازار به حساب می آید؛ ولی گاهی اوقات استفاده از آن نه تنها نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد، بلکه به سایت شما هم آسیب وارد می کند. امروز ما قصد داریم تا در مورد مشکلات قالب وودمارت و مهم ترین ویژگی های این قالب با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

اولین مورد از مشکلات قالب وودمارت، پیچیدگی زیاد

بیایید تا کارمان را با بررسی اولین مورد از مهم ترین مشکلات قالب وودمارت یعنی پیچیدگی زیاد شروع کنیم. به صورت کلی برای استفاده از قالب وودمارت فکت وردپرس شما باید تا حدی دانش کد نویسی وردپرس را نیز در اختیار داشته باشید. مخصوصا زمانی که شما به دنبال استفاده از هدر ساز این قالب هستید، نداشتن دانش کد نویسی می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. برای اعمال تغییر بر روی برخی از قسمت های هدر، شما باید کد نویسی بلد باشید. با اینکه یادگیری کد نویسی وردپرس الزامی نیست ولی، گاهی اوقات اعمال تغییرات بدون کدنویسی امکان پذیر نمی باشد.

البته که گاهی اوقات، این قالب می تواند پیچیدگی زیادی داشته باشد. با اینکه تیم توسعه دهنده وودمارت همواره در حال ارتقا این قالب بوده و وضعیت آن را بهبود می بخشند ولی، به صورت کلی قالب woodmart می تواند به شدت پیچیده شود. همین پیچیدگی هم باعث شده تا افراد برای یادگیری نحوه کامل کار با این قالب به کمی دانش کد نویسی نیاز داشته باشند. پس در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از این قالب هستید، بهتر است که وضعیت سایت خود را مورد بررسی قرار دهید.

دومین مورد از مشکلات قالب وودمارت، بهینه سازی

معایب قالب وودمارت

بهینه نبودن دومین موردی است که در دسته مهم ترین مشکلات قالب وودمارت قرار می گیرد. به صورت کلی، وودمارت یک قالب سنگین به حساب می آید. همانطور که گفته شد گاهی اوقات کار با آن پیچیده بوده و افراد را با یک سری چالش های خاص مواجه می کند. ولی، به صورت کلی استفاده از همه ابزار های این قالب باعث سنگین تر شدن سایت شما خواهد شد. مخصوصا اگر شما بودجه کافی برای تهیه سرور های خیلی قوی و قدرتمند نداشته باشید، گاهی اوقات این قالب سرعت لود شدن سایت شما را تا چند دقیقه هم افزایش می دهد. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از این قالب برای وب مستر های تازه وارد نتایج مطلوبی را به همراه نداشته باشد.

در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از قالب woodmart هستید و می خواهید که از این مورد از معایب قالب وودمارت جلوگیری کنید، بهتر است که در ابتدا یک سرور قوی خریداری نمایید و سپس نسبت به دنبال کردن دوره های آموزشی طراحی شده در این زمینه اقدام کنید. بهترین دوره های قالب وودمارت در سایت های یونی وودمارت و وردپرس باران آماده شده اند. با این کار شما با خیال راحت می توانید جلوی بالا رفتن بی دلیل حجم محتوای سایت خود را بگیرید. لازم به ذکر است که این قالب قوی و قدرتمند می تواند عملکرد کلی سایت شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

سومین مورد از معایب قالب وودمارت، هزینه

مشکلات قالب وودمارت چیست

در نهایت، آخرین مورد از مشکلات قالب وودمارت مربوط به هزینه آن است. قالب woodmart اورجینال با قیمت بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شاید نسخه فارسی و ترجمه شده آن قیمتی در حدود 200 تا 300 هزار تومان داشته باشد ولی، این نسخه می تواند یک سری مشکلات خاص را ایجاد کند. در کل هزینه ای که کاربران ایرانی باید برای تهیه نسخه ویژه این قالب پرداخت کنند به شدت بالا است. همین مسئله هم باعث شده تا خیلی از کاربران قید وودمارت اورجینال را بزنند و به سراغ نسخه های ترجمه شده یا ضعیف تر این قالب بروند. به همین علت، برای دریافت بیشترین بازدهی بهتر است که قبل از خرید بودجه خود را مورد بررسی قرار دهید.

البته که این مورد از معایب قالب وودمارت مسئله مهمی به حساب نمی آید. خیلی از کاربران حاضر در دنیای اینترنت معتقد هستند که وودمارت باید یک قالب رایگان باشد و یک سری از امکانات و ویژگی هایش را به صورت پولی منتشر نماید. ولی از آنجایی که وودمارت برای فروشگاه های اینترنتی طراحی شده است و اکثر کاربران آن مدیران فروشگاه های اینترنتی هستند، دریافت هزینه برای استفاده از آن یک مسئله معقولانه به حساب می آید. چرا که تیم توسعه دهنده وودمارت برای طراحی این قالب زحمت زیادی کشیده اند. همچنین صاحبین سایت های فروشگاهی هم در حال کسب درآمد از طریق وب سایت خود هستند.

مزیت های قالب وودمارت چیست

همانطور که در مقاله امروز ما مشاهده کردید، لیست مشکلات قالب وودمارت لیستی مهم و طولانی به حساب می آید که می تواند روند استفاده از این قالب را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهد. این قالب قوی و با کیفیت، قدرت عملکردی مطلوبی داشته و شما با خیال راحت می توانید آن را در جهت زیبا تر کردن سایت خود مورد استفاده قرار دهید. برای دریافت بیشترین بازدهی از قالب woodmart، در ابتدا شما باید کمی با کدنویسی وردپرس آشنا باشید. در مرحله بعدی شما می توانید دوره های آموزشی کار با قالب وودمارت را بررسی نمایید. با یادگیری کد نویسی وردپرس شما می توانید روند طراحی سایت را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار دهد. پیشنهاد می کنیم ویدئوی معرفی قالب وودمارت در نماشا را مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان