پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران

مقدمه

امروزه وب گردی و استفاده از اینترنت، سبب شده است که بخش اعظم خرید و پرداخت در سایت های خارجی افراد جامعه از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین از فروشگاه های مجازی انجام شود و حمل و نقل بین المللی صورت بگیرد. بهتر است بدانید که بعضی از محصولات هستند که نمونه ی آن ها در کشور ایران یافت نمی شود و مردم به ناچار خرید خود را از کشورهای دیگر انجام می دهند. برای این کار بهتر است که به صورت آنلاین خرید از سایت های خارجی مطمئن صورت گیرد.

حتما این مسئله ذهن شما را نیز درگیر کرده است که پرداخت در سایت های خارجی را چگونه انجام دهیم. برای پاسخ به این مسئله می توانیم بگوییم که روش های مختلفی برای پرداخت در سایت های خارجی وجود دارد. در این مقاله شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما را با نحوه ی خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران آشنا خواهد نمود تا پایان ما را همراهی کنید.

بهترین سایت های خارجی برای خرید آنلاین کدامند؟

همیشه سعی کنید که به منظور جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات بانکی هنگام پرداخت در سایت های خارجی برای حمل و نقل بین المللی، مطمئن ترین روش را انتخاب نمایید تا با خیال آسوده خرید از سایت های خارجی را انجام دهید. گزینه های مختلفی برای پرداخت خرید انجام شده از سایت های خارجی وجود دارد که شامل: کیف پول های الکترونیکی، ویزا کارت، مستر کارت و ... وجود دارد.

 

شیوه های پرداخت در سایت های خارجی

  • مستر کارت (Master card)

این کارت اعتباری در بین افراد مختلف جهان دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. مستر کارت(Master card) دارای رتبه ی اول تبادلات مالی می باشد. همچنین این کارت اعتباری با چندین دستگاه پایانه، دارای شعب فراوانی در کشورهای مختلف دنیا می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شما را با مزایای مستر کارت آشنا می سازد.

مزایای مستر کارت

  • خرید از فروشگاه های بین المللی و  فروشگاه های اینترنتی مختلف

  • نقد کردن پول از دستگاه‌های خودپرداز

  • تبادل مالی با شرکت‌های بین المللی

  • حواله پول از صرافی ها و بانک‌ ها

  • صورت حساب روزانه

  • دارا بودن کارمزد ناچیز

  • ویزا کارت (Visa Cards)

پرداخت در سایت های خارجی با ویزا کارت (Visa Cards) از قدرتنمدترین روش ها به منظور تبادلات مالی می باشد. در واقع این کارت نوعی پرداخت درون شبکه ای تحت برند ویزا می باشد. بهتر است بدانید که برای خرید از سایت های خارجی به صورت آنلاین می توان از ویزا کارت استفاده نمود. علاوه بر این با این کارت نیز می توان با استفاده از دستگاه های کارت خوان خرید را به صورت حضوری انجام داد و همچنین می توان پول نقد دریافت نمود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس انواع ویزاکارت را به شما همراهان گرامی معرفی می نماید.

    • انواع ویزا کارت

  • کارت های نقدی (Debit Cards)

  • کارت های اعتباری (Credit Cards)

  • کارت های پیش پرداخت (Prepaid Cards)

  • کیف پول الکترونیکی

یکی دیگر از روش های پرداخت در سایت های خارجی که برای حمل و نقل بین المللی بسیار امن و معتبر می باشد، استفاده از کیف پول های الکترونیکی می باشد. هنگام خرید از سایت های خارجی دیگر نیازی نیست که شماره کارت، رمز و دیگر اطلاعات بانکی خود را وارد نمایید. شما پس از ثبت نام تنها با وارد نمودن ایمیل و پسورد پرداخت خود را به اتمام می رسانید.

انواع کیف پول الکترونیکی

  • وب مانی

  • پی پال

  • اسکریل و ...

حمل و نقل کالای خریداری شده از سایت های خارجی چگونه انجام می شود؟

به منظور خرید از سایت های خارجی یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران ایرانی، چگونگی ارسال کالای خریداری شده به کشور ایران می باشد. از آن جایی که ایران عزیز ما در لیست تحریم ها قرار دارد، کاربران هنگام پرداخت در سایت های خارجی باید از ارسال کالای خود اطمینان داشته باشند. در ادامه ی مطلب با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.

خیلی از کشورها مانند آمریکا و شرکت های پست بین المللی به کشور ایران هیچ گونه خدمات پستی ارائه نمی کنند. به منظور خرید از سایت های خارجی به جای ارسال مستقیم کالا باید ارسال غیر مستقیم را انتخاب نمود. همچنین برخی از افراد خرید کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری یا از طریق آشنایان مقیم در خارج از کشور انجام می دهند، برای این امر لازم است که با شرایط ترخیص بار هوایی از گمرک و فرودگاه امام خمینی آشنایی کامل داشته باشند. ایرانیان عزیز می توانند که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل خرید و پرداخت در سایت های خارجی را به شرکت های حمل و نقل بین المللی واگذار نمایند.

در واقع شرکت ها ی حمل و نقل بین المللی به عنوان واسطه خرید از سایت های خارجی را انجام می دهند. یکی از انواع حمل و نقل های بین المللی مناسب برای کشور ایران حمل بار زمینی می باشد. حمل بار زمینی نقش بسیار پر رنگی در واردات و صادرات کشور ایران ایفا می کند. این روش دارای هزینه ی مناسبی نسبت به سایر روش ها می باشد. علاوه بر این بیشتر کشورهای مختلف دنیا به خدمات حمل بار زمینی دسترسی لازم را دارا می باشند.

شیوه های‌ متنوع پرداخت در سایت های خارجی

همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره نمودیم، جهت پرداخت در سایت های خارجی باید از کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت استفاده نمود. از آن جایی که شبکه های بانکی کشور ایران به به شبکه های بانکی جهان متصل نمی باشد، به همین علت شرکت های بین المللی ویزا کارت و مستر کارت هیچ خدماتی را به کاربران ایرانی ارائه نمی دهند. برای حل این مشکل شما می توانید از کارت اعتباری افرادی که در کشورهای خارجی ساکن هستند، خرید از سایت های خارجی خود را انجام دهید. شما با داشتن شماره کارت، تاریخ انقضا و کد سه رقمی امنیتی کارت مورد نظر می توانید پرداخت در سایت های خارجی را به اتمام برسانید. به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه ی مطلب را با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشید.

البته سرویس هایی مانند وب مانی و پرفکت مانی به بازار عرضه شده اند، که بدون تحریم مالی می باشند. کاربران می توانند به آسانی پرداخت درسایت های خارجی را به صورت آنلاین انجام دهند. به این نکته توجه داشته باشید که هنگام خرید از سایت های خارجی به صورت آنلاین شما می توانید که از ارز ریال استفاده نمایید. شما برای بنابر این شما برای پرداخت در سایت های خارجی حتما باید یک ارز بین المللی دارای اعتبار مانند دلار و یورو داشته باشید.

شما می توانید با پرداخت به صورت آنلاین از بهترین محصولات و خدمات بهره ببرید. راه های مختلفی برای خرید آنلاین و پرداخت در سایت های خارجی وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به ارز دیجیتال، پایر، وب مانی (WebMoney)، پرفکت مانی، پی پال، ویزا کارت و نیز مستر کارت اشاره نمود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به منظور خرید از سایت های خارجی آماده ی خدمات رسانی به شما ایرانیان عزیز می باشد.

  • در سایت های خارجی حق عضویت را پرداخت کنید

شما می توانید در سایت های معتبر برای خود اکانت بسازید و از امکانات متعددی مانند حمل و نقل بین المللی استفاده کنید. بهتر است بدانید که قبل از پرداخت حق عضویت از هزینه ی سایت مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید. امروزه پرداخت به سایت های خارجی بسیار آسان شده است. در واقع با دریافت اکانت از سایت های خارجی شما از امکانات زیادی بهره می برید.

  • پرداخت به صورت دلاری به سایت های خارجی

بهتر است به شما بگوییم که برای پرداخت در سایت های خارجی، هر سایتی دارای شرایط خاص خود می باشد. و شما باید بررسی کنید که پرداخت دلاری برای شما سودی دارد یا خیر. ما به شما پیشنهاد می کنیم که الزاما برای خرید از سایت های خارجی حتما به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس پرداخت های ارزی شما را با کمترین زمان و با آسودگی خاطر انجام می دهد.

جمع بندی

همان طور که مطلع هستید با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ایران وجود دارد، کمبود تنوع در کالاها بیار ناچیز می باشد. همین امر سبب شده است که کاربران ایرانی به سمت خرید از سایت های خارجی سوق پیدا کنند. شاید برای بسیاری از ایرانیان خرید و پرداخت در سایت های خارجی کار بسیار دشواری باشد و یا اینکه نیاز به زمان طولانی برای خرید آنلاین صرف نمایند. علاوه بر این خریدار باید پس از خرید از سایت های خارجی به منظور تحویل کالای خریداری شده در کشور ایران از طریق اداره ی پست اقدام نماید، همچنین کاربران باید به قوانین ترخیص کالا از گمرک و فرودگاه امام خمینی اطلاعات لازم را داشته باشند. بهتر است خرید از سایت های خارجی را به شرکت های حمل و نقل بین المللی معتبر واگذار نمایید.

شما می توانید با خیال آسوده و پرداخت هزینه ی به صرفه و مناسب، کالای مورد نظر خود را به واسطه ی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از سایت های خارجی خریداری نمایید. با انجام این کار شما بدون مواجه شدن با درگیری های ترخیص کالا از گمرک و پرداخت در سایت های خارجی، محصول مورد نظر خود را در ایران دریافت نمایید. این شرکت معتبر دارای بیش از چندین سال سابقه کاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت fnxcargo.com و یا با شماره ی ۰۲۱۴۸۰۰۰۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان