پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

ادکلن آرماف کلاب د نویت یکی از پر فروش ترین ادکلن مردانه چند سال اخیر در ایران بوده است که به دلیل شباهت زیاد رایحه آن به کرید اونتوس و همچنین ارائه کیفیت پخش بو و ماندگاری مطلوب در حین قیمت مناسب، توانسته است که یک محصول خوش سود برای فروشگاه های عطر و ادکلن باشد.

عطر کرید اونتوس محبوب ترین عطری که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخنه شده است ، عطری است مشکی برای مردان قوی و قدرتمندکه دوست دارند در میان جمعیت بدرخشند. این عطر رایحه ای جسورانه ، نوآورانه ،بی بدیل و  نوظهور داشته و توانسته یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین و پر مخاطب ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را استفاده می کنید ، هاله ای از اعتماد به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت.

قیمت خرید عطر کرید اونتوس مردانه ۱۲۰و ۱۰۰ میلی لیتر به ترتیب حدود ۱۸,۳۱۲,۰۰۰ تومان و ۱۰,۱۰۵,۰۰۰ تومان می باشد .

با توجه به رایحه ی اغواگر و محبوب این عطر برخی افراد که توان پرداخت قیمت این عطر را ندارند به دنبال عطر فیک کرید اونتوس می روند که این افراد باید توجه کنند کهخرید عطر تقلبی می تواندگاهی  برای سلامتیشان بسیار مضر باشد.

عطرهای استوک یا همان پرشده تماما تقلبی هستن و با اسانسهای شیمیایی غیر مجاز پر می شوند. برای این منظور شیشه های خالی و تمام شده ی عطرهای اورجینال جمع آوری شده و  این شیشه ها با شبیه ترین و نزدیک ترین  اسانس شیمیایی به عطر اصلی پر می شوندو بدون داشتن جعبه ادکلن دوباره در گردش فروش قرار می گیرند.

پس بهتر است کسانی که مایل به پرداخت قیمت بالای ادکلن اصل کرید اونتوس نیستند به جای خرید عطری تقلبی و بی کیفیت و حتی در مواردی مضر ،اقدام به خرید عطری اصل  از شرکت های معتبر با بوی مشابه  کرید اونتوس و با قیمتی به مراتب پایین تر و با ماندگاری و پخش بوی خوب نمایند .با خرید عطر فیک و تقلبی با ماندگاری و پخش بوی بسیار کم و با کیفیت بسیار بسیار پایین تنها باعث دور ریختن پولی که هزینه کرده اید می شوید .

معرفی دقیق ادکلن Armaf Club De Nuit Intense

این ادکلن با رایحه ای جسورانه ، در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه  شد. آرماف کلاب د نویت اینتنس عطری مردانه چوبی- ادویه ای و از سویی دیگر دودی -مرکباتی  وبارایحه ای همانند یک ادکلن گران قیمت و خوش بو و با داشتن ترکیبی فریبنده ،کاملا شما را مجذوب خود می کند. آرماف کلاب د نویت اینتنس با پخش بوی بالا و ماندگاری مناسب از رقبای خود که رایحه ی مشابه کرید اونتوس دارند سبقت گرفته و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و میتواند بهترین جایگزین قیمت مناسب برای کرید اونتوس باشد.

نت های اولیه ی آن ترد و نشاط آور و شامل رایحه ی دلچسب میوه های خوشمزه و واقعاً نیروبخش مانند آناناس ، توت سیاه ، سیب ، ترنج و لیمو می باشند. در ادامه این روایح  با رایحه ی گل یاس و رز امتداد پیدا می کنند و رایحه ی این گل های تازه باغ ،در یک دسته گل مست کننده با هم ترکیب می شوند و قلب شما را مجذوب خود می نمایند. از این ادکلن جذاب استفاده کنید تا فرد مورد علاقه خود را جذب نمایید. رایحه ی این ادکلن مناسب برای لباس های روزمره می باشد .

برخی کاربران عنوان می کنند که رایحه ی آناناسی که به عنوان یک نت عطر فهرست شده است و رایحه ی عطر کرید اونتوس را متمایز می کند، متأسفانه  در این عطر به وضوح و پررنگ حس نمی شود و در عوض به وضوح رایحه ی لیمو حس می گردد. آنها رایحه ی ابتدایی را بسیار مرکباتی دریافت می کنند. اما برخی دیگر رایحه ی آناناس را در این عطر عالی می دانند  و به معنای واقعی کلمه برای ساعت‌ها با رایحه ی آن احساس شادابی و تمیزی می کنند . چیزی که برخی کاربران در مورد کلاب د نویت اینتنس دوست داشتند این است که بعد از افتتاح یک نت دودی به مشام می رسد که گفته می شود در نسخه های قبلی اونتوس وجود داشته است، اما متأسفانه دیگر در نسخه های فعلی وجود ندارد.برخی از افراد رایحه ی کلاب د نویت اینتنس را بعد از خشک شدن به اونتوس نزدیک حس کرده اند و رایحه ی ابتدایی آن را مرکباتی تر نسبت به اونتوس می دانند این در حالی  است که بسیاری از کاربران با اولین بار تست این عطر از شباهت آن با کرید اونتوس شگفت زده شده اند . کسانی که کرید اونتوس را دوست دارند، می توانند به راحتی ریسک کرده و کلاب د نویت اینتنس را بلایند بای نمایند. برخی کاربران بهترین بخش استفاده از این عطر را در مقابل کرید اونتوس ،  طول عمر و ماندگاری بسیار بهتر و طولانی ترش عنوان می کنند و سیلاژ آن را عالی می دانند.

قیمت آن با حجم: ۱۰۵ میل تولید ۲۰۲۰ فرانسوی ۸۳۴,۰۰۰ تومان و حجم: ۱۰۵ میل تولید ۲۰۱۹ حدودا ۸۵۴,۰۰۰ تومان می باشد.

اگر از طرفداران رایحه ی کم نظیر کرید اونتوس هستید وتوانایی پرداخت قیمت آن را ندارید می توانید از رایحه ی ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس با قیمتی به مراتب پایین تر لذت ببرید .

شیشه‌ی رایحه‌ی کلاب دِ نویت اینتنس مردانه ، به رنگ مشکی ‌باشد و در پایین شیشه آرماف کلاب د نویت اینتنس با رنگ سفید حک شده است؛ این عطر دارای درب مشکیِ نگین دار است که از  گردن شیشه عطر برروی پلاکی دایره ای شکل نام  برند عطر (ARMAF) با زنجیری مشکی رنگ و همراه با نگینی زیبا آویزان شده است وبطری این عطر را لوکس جلوه می‌دهد.

برند آرماف از نظر اصالت، یک برند صد در صد اماراتیست اما تولیدات این برند در فرانسه تولید می شود و دفتر مرکزی فروش این برند در امارات است.بنابراین یکی از روش های تشخیص اصل بودن کلاب دنویت اینتنس این است که روی شیشه این عطر جمله Fragrance Made In France حک شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان