پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

امروزه استفاده روزانه افراد از انواع عطر باعث شده است تا دوستان و اطرافیان آنها را با رایحه خاصی بشناسند و به‌نوعی امضای شخصیشان محسوب شود.

همچنین بسیاری از افراد علاوه بر اینکه از استشمام رایحه عطرشان در طول روز لذت میبرند، سعی می‌کنند با نشان دادن سلیقه خاص خود در انتخاب عطر محبوبشان در تمام محیط‌های رسمی، نیمه‌رسمی یا حتی کاری و دوستانه به‌خوبی بدرخشند.

از طرفی با فرا رسیدن فصل بهارو تابستان، این فصل ها علاوه بر زیبایی‌های وصف ناپذیرشان ایرادی بزرگی نیز به همراه دارند! آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسا که تحملش کمابیش برای همه سخت و معمولا غیر قابل تحمل است.

صرف نظر از سیستم‌های خنک کننده و نوشیدنی‌های پر از یخ و خنک، داشتن یک عطر خنک نیز می‌تواند تاثیر زیادی در لذت بردن از فصل تابستان داشته باشد.

حالا شاید خیلی از شما به این دغدغه دچار شده باشید که چطور می‌توانید در تمام طول روز از رایحه دلپذیر عطر خنک مورد علاقه‌تان لذت ببرید، درحالی که نمی‌توانید همیشه شیشه عطرتان را به همراه داشته باشید! پاسخ به این سوال بسیار ساده و کوتاه است: بهتر است سراغ عطرهای جیبی خنک بروید!

عطر های جیبی چه کاربردی دارند؟

کمپانی های معروف مانند ژک ساف، مارکیو کالکشن و جانوین در کنار عطرهای اصلیشان، نوع جیبی را هم تولید می‌کنند که در حجم های 3 تا 15 میلی‌لیتر است.

این عطر ها از نظر ظاهر بطری، جعبه، ترکیبات شیمیایی، ماندگاری و پخش بو هیچ تفاوتی با نمونه اصلی خود ندارند و فقط در ابعاد کوچک‌تری عرضه می‌شوند.

برای اطمینان از اصالت این عطر جیبی می‌توانید به چکد و سریال روی جعبه توجه کنید.

یکی از کاربرد های عطر های جیبی این است که در هر زمان و مکانی که اراده کنید، یک عطر کوچک اما اورجینال برای مصارف روزانه در دسترس دارید.در واقع شما می‌توانید به‌راحتی آنها را در جیب یا کیف خود جای دهید تا در طول روز نگران تجدید عطر نباشید.

اگر در انتخاب یک عطر خاص شک دارید، می‌توانید بعد از امتحان کردن نوع جیبی آن برای خرید تصمیم نهایی بگیرید.

از طرفی بدون پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید عطر، می‌توانید انواعی از عطر ها را تهیه کرده و آن ها را امتحان کنید.

اگر شما هم جز افرادی هستید که کلکسیونی از انواع عطرها دارید، عطر های جیبی برای شما گزینه جذابی محسوب می‌شود. می‌توانید بطری‌های کوچک و زیبای عطرهای جیبی را در کنار نمونه‌های اصلی داشته باشید یا به‌تنهایی کلکسیونی از عطرهای جیبی زیبا جمع آوری کرده و تشکیل دهید.

چرا باید از عطر های خنک در فصل های گرم سال استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از عطرهای تابستانی می‌شود ذهن انسان ناخود آگاه متوجه رایحه‌هایی می‌شود که احساس خنکی و تازگی را تداعی می‌کنند. 

عطر های خنک برای تابستان دارای ویژگی‌هایی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به عطر خنک و در عین حال ملایم، عطری با بوی خوش نرگس و مریم، عطری با بوی میوه‌ها و استفاده از اسانس‌های ترکیبی برای تهیه عطر اشاره کرد.

عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی نیز می‌شوند و استشمام این عطرها معمولاً باعث میشود که طعمِ میوه هایی مانند خیار و هندوانه را بخاطر بیاوریم.

 معمولا در تابستان، استفاده از رایحه هایی مانند دارچین، وانیل ، مشک، چوب صندل و مشابه این ها پیشنهاد نمی شود. این رایحه ها احساس گرمای بیشتری ایجاد می کنند و باعث نارضایتی فرد می شوند. رایحه های ملایم مرکبات، لیمو، پرتقال، گریپ فروت و گل ها و… نیز برای این فصل مناسب هستند و به علاقه مندان به این نوع رایحه ها پیشنهاد می شود.

اگر شما هم جز آن دسته ازافرادی هستید که برای خرید عطر و ادکلن از قبل برنامه ریزی می‌کنید، باید به این نکته توجه کنید که اواخر زمستان و شروع فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای خرید عطر و ادکلن خنک برای تابستان است.

چند عطر خنک :

  • عطر مردانه ساواج
  • ادکلن اینوکتوس invictus
  • ادکلن مردانه Creed Aventus
  • ادکلن زنانه اکلت
  • عطر ورساچه زنانه

جمع بندی

اگر در فصل تابستان دوست دارید هر جا که می‌روید عطرتان را با خودتان به همراه داشته باشید، می‌توانید از یک عطر جیبی خنک استفاده کنید. عطرهای جیبی با حجم کوچکشان بهترین گزینه برای کسانی است که امکان حمل کردن عطرهای بزرگ را ندارند.مانند؛ عطر جیبی ژک ساف، ادکلن مارکیو کالکشن، ادکلن جانوین .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان