پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

طلاق به هر طریقی که مطرح شود، جزو پرونده های حقوقی محسوب می‌شود. بنابراین به پیگیری های قضایی، حقوقی و اداری نیاز دارد.

یکی از مشکلات اساسی زوجین در طلاق که برایشان بسیار گران تمام می‌شود، عدم آگاهی انها از قوانین است. زوجین باید تا جایی که می‌توانند با اگاهی در این مسیر قدم بردارند و بدون داشتن اطلاعات در این حوزه، از اقدامات خودسرانه جلوگیری کنند تا حقوقشان پایمال نشود. برای حل این مسئله، حضور یک وکیل متخصص در روند پرونده بسیار کارساز خواهد بود. وجود وکیل خانوده که دارای تجربه در پرونده های طلاق باشد، می توانند به رضایت فرد در این مسیر منجر شود.

 در این مطلب به دلایل نیاز به یک وکیل متخصص در روند طلاق، اشاره می‌کنیم. پس تا ادامه آن با ما همراه باشید.

چرا طلاق حتما باید توسط وکیل متخصص انجام شود

  پیگیری امور پرونده طلاق در دادگاه های خانواده، دارای سلسله مراتبی است که این روند را بسیار پیچیده و وقت گیر می‌کند و اگر شخص به تنهایی به دنبال پیگیری این مراحل برود، امکان دارد با هدر دادن زمان و انرژی زیاد، با توجه به کم بودن اطلاعات و دانش، باز هم در این زمینه موفق عمل نکند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که در مسیر طلاق قرار گرفته اند، برای رضایت از نتیجه و روند دادگاه، به دنبال بهترین وکیل طلاق باشید.

وکلای دیوان و تهران طلاق، دو موسسه‌ی حقوقی معتبر برای دادن مشاوره های حقوقی، بررسی پرونده شما و معرفی بهترین وکلا در تخصصی که به ان نیاز دارید هستند. شما در این موسسات با وکیل مهریه، وکیل طلاق توافقی و وکیل پایه یک دادگستری در حوزه خانواده آشنا خواهید شد تا زیر نظر موسسه به پرونده تان رسیدگی شود و با اطمینان خاطر از نتیجه رضایت داشته باشید.

یک وکیل متخصص در حوزه طلاق

یک وکیل متخصص در حوزه طلاق کسی است که تجربیات فراوانی را در سال های متمادی در این زمینه پشت سر گذاشته و از تمام میانبر های این مسیر آگاه است. بنابراین او در تسریع روند حقوقی پرونده تاثیر گذاشته و در هزینه ها ام صرفه جویی می‌کند. پس انتخاب یک وکیل متخصص در این پروسه، امری مهم و حیاتی است.

شاید برایتان سوال شود ایا مرد میتواند زن را برای همیشه طلاق ندهد اگر دوست داشتید حتما به بلاگ تهران طلاق مراجعه نمایید.

صرفه جویی در هزینه ها

هر چه اطلاعات شخص در روند دادرسی کمتر باشد، سرعت پیگیری هم کاهش می‌یابد. با کم شدن سرعت در روند دادرسی، طرفین دعاوی، باید هزینه های بیشتری برای طی شدن روند قانونی پرونده بپردازند. بنابراین استفاده از یک وکیل متخصص طلاق که با تمامی پیچ و خم های دادگاه آشنایی دارد، سرعت رسیدگی به پرونده را افزایش داده و به موکل خود در صرفه جویی هزینه ها کمک می‌کند. اهمیت انتخاب یک وکیل خوب در اینجا مشخص می‌شود و شما با کمک موسسات تهران طلاق و وکلای دیوان، می‌توانید بهترین وکیل طلاق را در این حوزه بیابید و از صرف هزینه های زیاد در دادگاهای طلاق، پیشگیری کنید.

نقش یک وکیل متخصص طلاق در مسائل اساسی

در این بخش سعی داریم تا به تاثیر یک وکیل متخصص در پیگیری و حل و فصل مقوله هایی همچون: مهریه، حضانت فرزند، نفقه و.. بپردازیم. با توجه به این مقوله ها به این سوال که آیا طلاق حتما باید توسط وکیل متخصص انجام شود، پاسخ می‌دهیم.

نقش وکیل متخصص در مهریه

مهریه یکی از مسائل مهم در جامعه ماست که به صورت فرا واقعی تعیین شده و باعث می‌شود، در زمان جدایی مشکلات پیچیده ای برای طرفین پیش بیاید. یک وکیل متخصص با آگاهی و زیرکی تمام، انصاف را رعایت کرده و با در نظر گرفتن تبصره های گوناگون قانونی، سعی می‌کند این مقوله را در جهت درستی هدایت کند تا موکلش با رضایت خاطر از دادگاه خارج شود.

نقش وکیل متخصص در حضانت فرزند

کشمکش ها در خصوص حضانت فرزندان در طلاق، یک مقوله اساسی است. چرا که فرزند یکی از عزیز ترین ثمره های زندگی هر فرد است. با توجه به اینکه قانون از نظر شرعی و منطقی، هیچ کدام از والدین را از دیدن فرزندشان، محروم نمی‌کند و فرزند طبق قانون بعد از ۷ سالگی به پدر داده می‌شود، اما در صورتی که یکی از والدین صلاحیت نگهداری از فرزند را نداشته باشد، یک وکیل متخصص با راهکار های حقوقی مختلف، می تواند این امر را اثبات کند و حضانت را به دیگری انتقال دهد.

نقش یک وکیل متخصص طلاق در مسئله نفقه

وکیل طلاق در خصوص تعیین میزان نفقه، نقش فعالی دارد. قانون، سالانه بر اساس شرایط اقتصادی فرد، مقدار معینی نفقه برای فرزندان مشخص می‌کند.  وکیل در این خصوص با براورد و پیگیری این مسئله، در صورت عدم پرداخت ان از جانب مرد به فرزندان، وارد عمل شده و تنظیم شکایت می‌کند.

این ها از عواملی بودند که ثابت کردند طلاق حتما باید توسط وکیل متخصص انجام شود تا بتوان با نتیجه مطلوب، از آن عبور کرد. وکلای دیوان و تهران طلاق، با دادن مشاوره های دقیق در خصوص قوانین طلاق، اطلاعات شما را در این حوزه افزایش داده و کمک می‌کنند تا آگاهانه در آن قدم بگذارید.

اگر برایتان سوال شده است که اگر مرد طلاق ندهد تکلیف زن چیست به بلاگ تهران طلاق مراجعه نمایید.

ویژگی های یک وکیل متخصص طلاق

یک وکیل خوب باید در زمینه های قوانین مدنی، و خانواده بسیار آگاه باشد و تمام تلاش خود را در جهت رضایت موکل خود از پرونده، بکند.  در صورت آشنایی کامل او با احکام مختلف در خصوص، مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و .. روند پرونده به خوبی طی می‌شود و موکل، با استفاده از تجربه‌ی وکیل، با نتیجه مطلوب از دادگاه خارج می‌شود.

از دیگر خصوصیات یک وکیل متخصص، توانایی او در اقناع دو طرف دعاوی برای رسیدن به یک توافق منطقی است. هر چه توافق بین زوجین بیشتر باشد،  زمان صدور حکم طلاق، کوتاه تر می‌شود.

با بررسی تاثیر یک وکیل متخصص در روند طلاق در این مطلب، متوجه نقش پر اهمیت وکیل در پیگیری پرونده های حقوقی در تمامی دادرسی ها شدیم. و فهمیدیم یک مشاوره خوب در موسسات معتبر، تا چه حد بر زمان دریافت حکم دادگاه، مؤثر است. تهران وکیل و وکلای دیوان، با داشتن مشاوران و وکلای کاربلد در همه زمینه های حقوقی، از جمله : وکیل دیوان عدالت اداری، قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری و وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری و ... در همه حیطه های حقوقی همراه شما هستند.

و اما سوال رایج اینکه اگر زن تمکین نکند میتواند طلاق بگیرد جوابش را در سایت تهران طلاق ببینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان